Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Vi har holdt nullet de sidste 210 minutter mod 2 hold fra sidste sæsons top6

Det jo et step op…
    Ja - det er lidt svært at bevare pessimismen på OBs vegne, men jeg kan li' det. Jeg ved selvf. godt at benene skal bevares på jorden og at vi før har leveret fine resultater i preseason for derefter at spille skidt og uengageret, men det er også svært at forestille sig at AZ ikke er en stærk motivator så vi ikke ser uinspirerede indsatser fra nogen på holdet.
    Last edited by manner; 13-07-2025, 07:01.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig. Det var en helstøbt indsats i dag over samtlige minutter. Det virker til det nye trænerteam har mere forstand på at organisere en defensiv organisation og gøre holdet mere kompakt.
    Og jeg er helt enig i at vi skulle have scoret flere mål i dag. Holdets største udviklingspotentiale ligger i at blive endnu mere skarpe når det kommer til den sidste tredjedel af banen (mål). Og så skal vi have en klasse 6’er så Falk kan komme længere frem på banen.
    De bedste hold har en god defensiv og bygger på derfra …

”Offensiver sælger billetter, defensiver vinder mesterskaber.”

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, at vi ikke får flere mål er eneste minus. Det er flere år siden at jeg har set OB, virke så klar til den nye sæson.
    Enig. Det var en helstøbt indsats i dag over samtlige minutter. Det virker til det nye trænerteam har mere forstand på at organisere en defensiv organisation og gøre holdet mere kompakt.
    Og jeg er helt enig i at vi skulle have scoret flere mål i dag. Holdets største udviklingspotentiale ligger i at blive endnu mere skarpe når det kommer til den sidste tredjedel af banen (mål). Og så skal vi have en klasse 6’er så Falk kan komme længere frem på banen.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg er også optimistisk med hensyn til superligastart om en uge. Det var den første kamp jeg har set med Zorniger som ny træner og ja, man kan allerede se en karakteristisk spilsignatur. Vi spiller aggressiv og dynamisk med nogle overfaldsagtige angreb, samtidig står defensiven godt og målmanden er rolig i sine indgreb. Arp og Falk er dygtige forstærkninger, Ganaus skal nok komme stærkt tilbage, han har nogle åblenlyse færdigheder. Vi skal huske, at de nye nok skal igennem en tilvænningsperiode. Ejdum ser også stærkt ud og Grot er bare et fysisk vidunder. Men alt i alt skal vi som fans være tålmodig og støttende overfor vores hold, der kommer sikkert også bagslag og modgang. Vi har kun haft fem eller seks uger for at implementere et helt nyt spilsystem. Til sidst vil jeg bare sige at jeg næsten ikke kan vente til vores første kamp mod Midtjylland, det bliver en svær kamp med os som kæmpe underdog, en rolle som traditionelt ligger godt til OB.
    Hvis du tror på OB, skal du sætte en månedsløn. Så kan du holde fri et halvt år Jeg har spillet på uafgjort.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det jo et step op…
    Jeps, det har vi

Men FCMs offensiv er pænt giftig

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg tror, det der afgører kampen på Heden er, hvilken defensiv som er stærkest (ser den som begges holds akilleshæl) !

Det jo et step op…

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg er også optimistisk med hensyn til superligastart om en uge. Det var den første kamp jeg har set med Zorniger som ny træner og ja, man kan allerede se en karakteristisk spilsignatur. Vi spiller aggressiv og dynamisk med nogle overfaldsagtige angreb, samtidig står defensiven godt og målmanden er rolig i sine indgreb. Arp og Falk er dygtige forstærkninger, Ganaus skal nok komme stærkt tilbage, han har nogle åblenlyse færdigheder. Vi skal huske, at de nye nok skal igennem en tilvænningsperiode. Ejdum ser også stærkt ud og Grot er bare et fysisk vidunder. Men alt i alt skal vi som fans være tålmodig og støttende overfor vores hold, der kommer sikkert også bagslag og modgang. Vi har kun haft fem eller seks uger for at implementere et helt nyt spilsystem. Til sidst vil jeg bare sige at jeg næsten ikke kan vente til vores første kamp mod Midtjylland, det bliver en svær kamp med os som kæmpe underdog, en rolle som traditionelt ligger godt til OB.
    Jeg tror, det der afgører kampen på Heden er, hvilken defensiv som er stærkest (ser den som begges holds akilleshæl) !

Leave a comment:

• wagrier1
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Er Jenner gået ud igen ?

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Meget opløftende kamp. Meget længe siden jeg har set et OB hold spille så aggressivt og fremadrettet. Giver lidt RMN vibes.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Ved godt at vi har skiftet mange spillere på nuværende tidspunkt, men Grubbe på frispark alligevel?....

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Fuld fortjent!
    Selvom Randers var bedre med i anden halvleg og kunne spille sig flere gange i vores felt så var vi klar det bedste hold og skulle have scoret mindst fire mens Randers ikke rigtig kom til noget.
    Vi spiller rigtig hurtigt med bolden, langt for hurtigt for Randers i flere situationer.
    Og vi forsvarer aggressivt. Randers tabte bolden en efter anden gang i oobygningsspilldt fordi vi pressede aggressuv med hele holdet.
    Kun er eneste højt indlæg i vores felt i 90 minutter vi clearede ikke fuldstændig suverænt.
    Hvis det her OB-hold forstærkes som lovet yderligere så spiller vi i Top 6 og hvem ved måske også med i toppen.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    rigtigt fint opspil - desværre får vi ikke afsluttet - bolden bliver lagt videre og det løber ud i ingenting

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Søg dog en afslutning Sandberg

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad er forskellen på at passe et kamera og så det der er i dagens kamp?

Lad os lege med, at ingen af os "gider" betale for at se OB online, så du ikke kan se gratis streams... kommer du så fysisk på stadion eller er det også for dyrt som fan?
    Aner ikke hvad du er ude i længere. Jeg synes bare godt der kunne have været scoreboard og lyd på, du er af en anden holdning, fair.

Leave a comment:

Working...
X