Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
Det svarer til at købe en skjorte der passer helt perfekt nu, men så snart den bliver vasket, så gør den ikke.
Man er nødt til at se lidt langsigtet. Den nuværende trup er fin, men så snart der kommer skade eller karantæne eller andet, så vakler korthuset. Vi så det da Arp var ude og vi så det i går da Falk var ude og Ejdum var kørt flad.
Der SKAL komme noget til midtbanen, med mindre Bonde er tiltænkt en rolle. Det er bare en usikker brik at satse på.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg ved ikke om vores nye tyske ven kan operere på pladsen bag ved angriberne, men jeg kigger på den position, og ser at vi har Arp og ingen andre. Jeg ved ikke om de mener at Martin kan spille den plads eller hvordan, men hvis Arp er ude, er vi i store problemer
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Jeg vil mene både Ejdum og Falk kan tage den plads, det kræver så man har noget at erstatte med lidt længere tilbage.
Men enig i at midtbanen så ser endnu mere tynd ud, hvis man tænker at rykke Falk eller Ejdum frem, i tilfælde af en skade til Arp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg ved ikke om vores nye tyske ven kan operere på pladsen bag ved angriberne, men jeg kigger på den position, og ser at vi har Arp og ingen andre. Jeg ved ikke om de mener at Martin kan spille den plads eller hvordan, men hvis Arp er ude, er vi i store problemer
Falk kunne i “gamle dage” gøre sig som 10er, men ser ham klart bedre lidt dybere på sine ældre dage; som 8er eller 6er/spilfordeler.,
Ejdum var allerbedst i første division, da han lå som 10er i en 4-4-2, men han er klart en anden type end Arp.
En 8/10er til truppen ville da pynte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
WM lavede sine mange mål som ungdomsspiller som netop 10er. Jeg havde troet, at han ville gøre sig mere gældende under AZ end tilfældet er - ikke mindst fordi han har lagt en god del muskler på.
Falk kunne i “gamle dage” gøre sig som 10er, men ser ham klart bedre lidt dybere på sine ældre dage; som 8er eller 6er/spilfordeler.,
Ejdum var allerbedst i første division, da han lå som 10er i en 4-4-2, men han er klart en anden type end Arp.
En 8/10er til truppen ville da pynte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlægTror i, at man venter med at adressere centerforsvaret indtil Thomas Isherwood har udløb til vinter, eller potentielt kan komme ud af sin kontrakt før tid? Hvad er prioriteringen, hvis man kan nå noget før lukketid - Midtbanen?
Comment
Comment