Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan se at det er i SFÅ`s nyhedsbrev at der står vi arbejder på en mere. Men der stod sgu “mindst 1 mere”….. Og at det afhang af tid og økonomi(duh)..
    Skal nok blive en spændende dag. Så må vi se om der bliver leveret en transfer bonanza

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ved ikke lige hvor de har skrevet det henne. Fik info tilsendt
      Måske har han det herfra :)

https://www.tv2fyn.dk/odense/deadlin...-eriksen-44283

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Han skriver at han læste det på Facebook men at det opslag så blev fjernet igen. Men alt leder jo tilbage til samme person

Comment

Jeg så Luca Kjerrumgaard på vej til mit arbejde i toget fra København mod Odense/Esbjerg.

det kan jo være alt muligt fx familierelateret o lign. Men det var med to kufferter og ikke bare en trolley.

jeg siger ikke der er noget i det, men det er jo et rygtesvagt vindue.

men han kan vel ikke lejes ud igen??

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
            Jeg så Luca Kjerrumgaard på vej til mit arbejde i toget fra København mod Odense/Esbjerg.

det kan jo være alt muligt fx familierelateret o lign. Men det var med to kufferter og ikke bare en trolley.

Der er landskamps pause ;) han har sku nok bare fået fri så han kan komme lidt hjem;)

Comment

Mon ikke bare de har fået nogle dage fri og skal have vasket lidt tøj hjemme ved mor

Comment

Kan se at det er i SFÅ`s nyhedsbrev at der står vi arbejder på en mere. Men der stod sgu “mindst 1 mere”….. Og at det afhang af tid og økonomi(duh)..
                Skal nok blive en spændende dag. Så må vi se om der bliver leveret en transfer bonanza
                Hvis både Trybull, Sandberg og evt. Hansborg skal udlejes eller andet og der skal tilsvarende ind for at holde antal så kan der hurtigt gå bonanza i det hele ..

for nuværende er der vel rygter om tilgange af Jona Niemiec og Thomas Isherwood eller er den død igen?

Jeg har ikke brug for “navne”, hvis de er korrekt castet til holdet med deres kompetencer men jeg syntes, at når TB f.eks. siger:

to travle perioder i transfervinduet. Lige i starten hvor blandt andet transferfrie spiller der kan være i spil - der var vi flittige og fik tre ind. Og så er der som regel imod slutningen hvor der er nogen der i VM sæson godt kan se at de begynder at mangle spilletid og så kommer vi til en højere hylde

så giver det nogle forventninger og jeg ved ikke om de rygter er højere hylde end Falk og Arp …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvorfor var Luca på vej til dit arbejde
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvis både Trybull, Sandberg og evt. Hansborg skal udlejes eller andet og der skal tilsvarende ind for at holde antal så kan der hurtigt gå bonanza i det hele ..

for nuværende er der vel rygter om tilgange af Jona Niemiec og Thomas Isherwood eller er den død igen?

Jeg har ikke brug for “navne”, hvis de er korrekt castet til holdet med deres kompetencer men jeg syntes, at når TB f.eks. siger:

to travle perioder i transfervinduet. Lige i starten hvor blandt andet transferfrie spiller der kan være i spil - der var vi flittige og fik tre ind. Og så er der som regel imod slutningen hvor der er nogen der i VM sæson godt kan se at de begynder at mangle spilletid og så kommer vi til en højere hylde

så giver det nogle forventninger og jeg ved ikke om de rygter er højere hylde end Falk og Arp …
                    Der har jo netop været arbejdet på sådan en/nogle i løbet af vinduet. De er så nok bare ikke lykkedes af forskellige årsager.
                    Men som du selv skriver så er en korrekt casting nok lige så vigtig. En sportsdirektør kan ikke ramme 100% men det ville hjælpe OB at komme derop ad

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hvorfor var Luca på vej til dit arbejde
                      Fordi at Maxbeam i virkeligheden er NT

Comment

Zorninger sagde igår ifølge bold, at der med sikkerhed kommer tilgange. Måske mere end en
                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...lover-tilgange

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                          Zorninger sagde igår ifølge bold, at der med sikkerhed kommer tilgange. Måske mere end en
                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...lover-tilgange
                          Fantastisk med en træner som ligger pres på ledelsen for at få købt gode spiller ind.

Jeg håber så når vi når midnat, at han vil give de unge spiller en chance, for det virker da til at Julius, men måske især Yaya faktisk godt kan spille bold på et ok niveau.

Comment

Det er det nok. Jeg vil hellere have en midtbanespiller med stor kvalitet og så satse på Julius og Yaya noget mere
                            Det har jeg også ladet mig overbevise til. Er faldet pladask for Yaya, som minder mig om en moden Gomez. Eneste fejl igår var at han ikke pandede en scoring ind i begyndelsen af 2. halveg. Defensivt spiller han med stor sikkerhed og er forudseende. Askou gør det også fint, men for mig ligner det Yayas potentiale er større.

Får vi ham Jona kunne jeg også godt tænke mig et supplement til 8'eren. Er økonomien et issue, så I hvert fald en på leje med noget option, så vi sideløbende kan få vurderet om Bonde bliver et aktiv for os under Zorniger, når han engang bliver klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Fantastisk med en træner som ligger pres på ledelsen for at få købt gode spiller ind.

Jeg håber så når vi når midnat, at han vil give de unge spiller en chance, for det virker da til at Julius, men måske især Yaya faktisk godt kan spille bold på et ok niveau.
                              Og de er jo ikke i nærheden af at være færdig udviklet. Julius overrasker mig ikke. Det gør Yaya der imod. Han har virkelig udviklet sig.
                              Spændende at se om han kan tage flere store skridt. Det er nok på de positioner at akademi minutterne skal komme i år

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det har jeg også ladet mig overbevise til. Er faldet pladask for Yaya, som minder mig om en moden Gomez. Eneste fejl igår var at han ikke pandede en scoring ind i begyndelsen af 2. halveg. Defensivt spiller han med stor sikkerhed og er forudseende. Askou gør det også fint, men for mig ligner det Yayas potentiale er større.

Får vi ham Jona kunne jeg også godt tænke mig et supplement til 8'eren. Er økonomien et issue, så I hvert fald en på leje med noget option, så vi sideløbende kan få vurderet om Bonde bliver et aktiv for os under Zorniger, når han engang bliver klar.
                                Meget enig. Det lyder dog måske til at de arbejder på begge dele. Men skal jeg vælge må det blive en 8`er

Comment

Working...
                                X