Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Betalingsartikel :(

Hvor rygtes han hen?

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Det svarer til at købe en skjorte der passer helt perfekt nu, men så snart den bliver vasket, så gør den ikke.

Man er nødt til at se lidt langsigtet. Den nuværende trup er fin, men så snart der kommer skade eller karantæne eller andet, så vakler korthuset. Vi så det da Arp var ude og vi så det i går da Falk var ude og Ejdum var kørt flad.

Der SKAL komme noget til midtbanen, med mindre Bonde er tiltænkt en rolle. Det er bare en usikker brik at satse på.
      Enig. Det bliver en svær sæson med den bænk. Det håber jeg da, at SFÅ taler lidt med Troels om i aften.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Hvor rygtes han hen?
        Der nævnes ingen klub i artiklen.

Comment

Ikke at jeg er kæmpe fan af lejeaftaler, men med truppens nuværende beskaffenhed, så ville et par unge tyske gutter fra nogle af bundesliga klubberne da ikke gøre noget.

Comment

Jeg ved ikke om vores nye tyske ven kan operere på pladsen bag ved angriberne, men jeg kigger på den position, og ser at vi har Arp og ingen andre. Jeg ved ikke om de mener at Martin kan spille den plads eller hvordan, men hvis Arp er ude, er vi i store problemer

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Jeg ved ikke om vores nye tyske ven kan operere på pladsen bag ved angriberne, men jeg kigger på den position, og ser at vi har Arp og ingen andre. Jeg ved ikke om de mener at Martin kan spille den plads eller hvordan, men hvis Arp er ude, er vi i store problemer
              Jeg vil mene både Ejdum og Falk kan tage den plads, det kræver så man har noget at erstatte med lidt længere tilbage.

Comment

Jeg vil mene både Ejdum og Falk kan tage den plads, det kræver så man har noget at erstatte med lidt længere tilbage.
                Jeg er ikke helt enig. Arp har en helt anden flair omkring feltet, som især Ejdum ikke har. Han er jo meget mere angriber-type end de to andre, også når vi presser.
                Men enig i at midtbanen så ser endnu mere tynd ud, hvis man tænker at rykke Falk eller Ejdum frem, i tilfælde af en skade til Arp

Comment

Jeg tror det her med at lukke vinduet tidligt godt kan vise sig at være spin fra TB for at købe sig noget arbejdsro.

Comment

Tænker planen kunne være Isherwood ind... og så bliver Bürgy reserven på den defensive midt.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

OB's unge midtbanespiller Nikolaj Juul-Sandberg udlejes til Middelfart i 1. division for resten af sæsonen. Samtidig forlænger han med OB til sommer 2028, som Tipsbladet forstår det. OB's sportsdirektør, Troels Bech, har overfor TV 2 Sport bekræftet transferen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        WM lavede sine mange mål som ungdomsspiller som netop 10er. Jeg havde troet, at han ville gøre sig mere gældende under AZ end tilfældet er - ikke mindst fordi han har lagt en god del muskler på.

Falk kunne i “gamle dage” gøre sig som 10er, men ser ham klart bedre lidt dybere på sine ældre dage; som 8er eller 6er/spilfordeler.,

Ejdum var allerbedst i første division, da han lå som 10er i en 4-4-2, men han er klart en anden type end Arp.

En 8/10er til truppen ville da pynte.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

WM lavede sine mange mål som ungdomsspiller som netop 10er. Jeg havde troet, at han ville gøre sig mere gældende under AZ end tilfældet er - ikke mindst fordi han har lagt en god del muskler på.

Falk kunne i “gamle dage” gøre sig som 10er, men ser ham klart bedre lidt dybere på sine ældre dage; som 8er eller 6er/spilfordeler.,

Ejdum var allerbedst i første division, da han lå som 10er i en 4-4-2, men han er klart en anden type end Arp.

En 8/10er til truppen ville da pynte.
                          Hvis man tror på Martin, så ville det selvfølgelig give mening at give ham minutter der, når Arp skal skiftes. Det har vi bare ikke set så meget til endnu, så jeg synes bare vi er lidt på spanden, i kampe hvor Arp ikke er på 100%

Comment

Hvor rygtes han hen?
                            Han var ikke til træning idag ihverfald siges det

Comment

Tror i, at man venter med at adressere centerforsvaret indtil Thomas Isherwood har udløb til vinter, eller potentielt kan komme ud af sin kontrakt før tid? Hvad er prioriteringen, hvis man kan nå noget før lukketid - Midtbanen?

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
                                Tror i, at man venter med at adressere centerforsvaret indtil Thomas Isherwood har udløb til vinter, eller potentielt kan komme ud af sin kontrakt før tid? Hvad er prioriteringen, hvis man kan nå noget før lukketid - Midtbanen?
                                I mine øjne bør det være midtbanen

Comment

Working...
                                X