Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Som TB sagde i SFÅ i går: Vi har på en måde hentet Yaya ind. Uden på noget måder at forklejne, at der er gået så mange mål ind, men det handler også om at beskytte forsvaret bedre.

Jeg synes i øvrigt, at alle - venner og fjender - bør se det glimrende interview med TB i går. Vi er altså på vej :)!
    Fuldstændig enig. Vi er jo bare en oprykker, selvom nogle har en anden vurdering

Vi er ikke Chelsea, og kan hente hvem som helst

Comment

Som TB sagde i SFÅ i går: Vi har på en måde hentet Yaya ind. Uden på noget måder at forklejne, at der er gået så mange mål ind, men det handler også om at beskytte forsvaret bedre.

Jeg synes i øvrigt, at alle - venner og fjender - bør se det glimrende interview med TB i går. Vi er altså på vej :)!
      Det er jo bare tåbeligt sagt af ham
      Det er ikke fordi jeg ikke tror på Yaya og Askou, for det er klart dem jeg stoler mest på i midterforsvaret, men derfra ser det også jammerligt ud.
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Det er ikke tit jeg er enig med dig, men lige her er jeg 100% enig, virkeligt god snak i sfa i gaar aftes. Det er saa vigtigt at vi bygger på i lag, og ikke bare henter for at hente.

Comment

Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

Det er ikke tit jeg er enig med dig, men lige her er jeg 100% enig, virkeligt god snak i sfa i gaar aftes. Det er saa vigtigt at vi bygger på i lag, og ikke bare henter for at hente.
          Vi må bare håbe at nogle af de lag så ikke skal pilles af igen i 1. Div. Vi har at gøre med en super tæt superliga hvor det bliver marginaler der afgører hvem der rykker ned

Når det er sagt er jeg enig med Troels. Der skal bygges i lag hvor nogle fra akademiet hele tiden kan møve sig ind og ikke bare bliver trykket ned af utallige transfers der skal have chancen. Jeg havde bare håbet på at den bund vi skulle bygge fra var en anelse stærkere end nu.
          Vi må håbe der bliver justeret på 2-3 pladser til vinter og får gjort bredden bedre

Comment

Helt enig. Jeg synes faktisk TB får det hele meget godt forklaret i Transfershowet til sidst hos SFÅ i går aftes. Jeg stoler stadig i den grad på projektet. Man vil jo altid gerne have mere. Men jeg mangler stadig at læse fra en herinde, hvorfor og hvordan det skulle kunne lykkes at hente SL-spillere i vintervinduet (ud over Adam Sørensen, Bürgy og Grot). Der er mange som bliver ved med at brokke sig over det vintervindue. Det er let uden at underbygge det med noget - se nu lige og peg på andre oprykkere (med 14 års deroute-historik i bagagen), som bare henter kvali-fuldgode-SL-spillere vinteren før de rykkede op. Tænker de samme debattører ville skabe ramaskrig, hvis vi nu stod med to "1. divisionsspillere" på Mannehs og Bondes plads, som vi ikke kunne komme af med og som optager to pladser i truppen.
            Last edited by claudes1; i dag, 07:53.

Comment

Ja, det var en rigtig god samtale de havde der.

Og i forlængelse af Yaya, og snakken om OB har forsømt noget/skubbet noget foran sig fra sidste vindue, havde han en god pointe, at man havde forsømt at få Yaya i spil noget tidligere. At vi kunne have siddet nu og snakket om hvor god han er, i stedet for hvor dårligt det hele er i midterforsvaret.

De tror helt sikkert på ham nu.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Er vi virkelig det ?

TB er næsten suveræn retorisk, men altid mellem linjerne et forsvar af sig selv og manglende resultater (senest med hans udtalelser om SK).

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Helt enig. Jeg synes faktisk TB får det hele meget godt forklaret i Transfershowet til sidst hos SFÅ i går aftes. Jeg stoler stadig i den grad på projektet. Man vil jo altid gerne have mere. Men jeg mangler stadig at læse fra en herinde, hvorfor og hvordan det skulle kunne lykkes at hente SL-spillere i vintervinduet (ud over Adam Sørensen, Bürgy og Grot). Der er mange som bliver ved med at brokke sig over det vintervindue. Det er let uden at underbygge det med noget - se nu lige og peg på andre oprykkere (med 14 års deroute-historik i bagagen), som bare henter kvali-fuldgode-SL-spillere vinteren før de rykkede op. Tænker de samme debattører ville skabe ramaskrig, hvis vi nu stod med to "1. divisionsspillere" på Mannehs og Bondes plads, som vi ikke kunne komme af med og som optager to pladser i truppen.
                  Meget enig.

Er virkelig også glad for vi ikke på vanlig vis har stået med en flok spillere fra sidste sommer eller i vinters, som allerede skulle til at videre igen, fordi de var top elendige eller ikke gad være her.
                  Vi har set så mange gange hvordan det altid går, når der handles på den måde.
                  Når jeg kigger tilbage nu på 23/24 og årene før, var de simpelthen amatører!

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er vi virkelig det ?
                    Ja!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Du vil altid have sammenligninger med andre klubber?

Mit fokus er på OB ! (enkelte gange på FCM som nedenfor, da jeg har dem som en baseline på, hvor vi kunne havde været)

Mener ikke de tre spillere du nævner, rykker os opad til Top6, men nok kan sikre os mod nedrykning.

Der blev sagt at turen i 1. Division skulle bruges til at opbygge en trup, der var klar til at træde ind i SL og levere.

Vi er nogle som syntes, at vintervinduet var slattent pga. da de udmeldinger, som kom fra TB/JN og hvad vi siden har set.

Hvad er projektet/strategien ? Når man ser på dette sommervinduet ligner det, at TB/JNs projekt er hældt nedad brættet (jf. JNs interview i april). FCM har en strategi, som træneren må tilpasse sig efter... vi har en træner som strategien skal tilpasses efter.... KÆMPE forskel !
                      Last edited by Online; i dag, 08:19.

Comment

Tænker heller ikke, at yderligere tilgang er 100% udelukket. Troels bekræftede da i hvert fald, at man havde et øje på ophævede spillere, så vi må se.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du vil altid have sammenligninger med andre klubber?

Mit fokus er på OB ! (enkelte gange på FCM som nedenfor, da jeg har dem som en baseline på, hvor vi kunne havde været)

Mener ikke de tre spillere du nævner, rykker os opad til Top6, men nok kan sikre os mod nedrykning.

Der blev sagt at turen i 1. Division skulle bruges til at opbygge en trup, der var klar til at træde ind i SL og levere.

Vi er nogle som syntes, at vintervinduet var slattent pga. da de udmeldinger, som kom fra TB/JN og hvad vi siden har set.

Hvad er projektet/strategien ? Når man ser på dette sommervinduet ligner det, at TB/JNs projekt er hældt nedad brættet (jf. JNs interview i april). FCM har en strategi, som træneren må tilpasse sig efter... vi har en træner som strategien skal tilpasses efter.... KÆMPE forskel !
                          I forhold til dit sidste afsnit er hele idéen med IdentitetOB vel netop, at det ikke er tilfældet længere? At man efter dette har ansat en ny træner skyldes vel - hvis man skal tro på forklaringen fra både OB og de debattører herinde, der har deltaget i projektet (hvilket jeg gør) - at AZ netop passer ned i den identitet, OB har fundet ud af man har/gerne vil have. Målet med IdentitetOB var vel netop at sætte nogle pejlemærker, der gør, at når AZ engang skal skiftes bliver det ikke til en helt ny stil, men til en stil der minder om den nuværende, med de små ændringer enhver ny træner naturligt vil medføre.

Comment

Har vi hørt noget til, om Martin Hansen fandt en ny klub ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Tænker det er fint nok at køre videre med nuværende setup frem til vinterpausen.
                              Man ved aldrig hvad der sker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Nej det valgte man ikke at spørge Troels om igår. Selvom der var utallige der spurgte om det i tråden. Og man kunne se at de satte og læste med. Så da man var helt tør for spørgsmål og Troels havde masser af tid valgte man bare at sige tak for i aften. Det var sgu lidt fesent når det er så relevante spørgsmål med ham og Trybull

Comment

Working...
                                X