Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De vil prøve at finde noget leje og Middelfart bliver nævnt. Trybull har sagt nej til de tilbud der har været. Han vil blive boende i Odense og vil helst finde noget i køreafstand. Gerne Jylland. Superliga/1.div"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
Kim Engstrøm var til dagens træning og snakkede også kort med Troels Bech, så Middelfart er nok ikke helt usandsynligt.
Var alle mand klar til træning idag? Falk?
Og hvad laver Bonde på banen i disse dage? Hvilke øvelserLast edited by fmprOB; i dag, 19:33.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der er da helt sikkert snakke. Mon ikke de kan dække Sandbergs løn? Det bliver nok værre at finde en der aftager TT
Var alle mand klar til træning idag? Falk?
Og hvad laver Bonde på banen i disse dage? Hvilke øvelser
Hansborg må da også være på vej videre - eller lader man ham bare løbe sin kontrakt ud?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tænker ikke hans løn er så høj, men omvendt så er Middelfarts budget næppe heller specielt stort. Jeg tænker ikke det er økonomien der gør at Sandberg skal sendes videre, der skal skabes lidt plads i truppen, og så for hans egen udviklings skyld skal han have noget mere spilletid. Selv om han måske viser sig ikke at være god nok til OB - så må man da gerne få sendt talenterne videre, lidt som med Vestergaard, gik ikke i OB - men er da stadig en god historie for akademiet.
Hansborg må da også være på vej videre - eller lader man ham bare løbe sin kontrakt ud?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
Sjældent man beholder en spiller, bare for at det passer ind i træningen. Fiete kan til nøds vel også rykkes op som angriber.
Troels og AZ vil have 20 markspillere i truppen. Lige nu er de 21 incl Bonde. Så de vil helt sikkert have noget ind før de lader noget gå ud(måske på nær TT)
Comment
-
Udlejning til de unge er altid godt hvis de ikke får spilletid i OB. Jeg vil dog sige at Ole spion i en af SFÅ udsendelser kom med en god pointe. En udlejning til Middelfart kan være godt ift spilletid, men der er også noget ift træningen ikke er på samme niveau da spillerne er et niveau under. Derudover er der i en klub hvor spillerne ikke er fuldtids professionelle færre træningerne, så måske 3-4 om ugen i stedet for 6-8.
så jeg så gerne en udlejning var til nogen som har et Superliga setup, selvom de spiller i 1. division
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægUdlejning til de unge er altid godt hvis de ikke får spilletid i OB. Jeg vil dog sige at Ole spion i en af SFÅ udsendelser kom med en god pointe. En udlejning til Middelfart kan være godt ift spilletid, men der er også noget ift træningen ikke er på samme niveau da spillerne er et niveau under. Derudover er der i en klub hvor spillerne ikke er fuldtids professionelle færre træningerne, så måske 3-4 om ugen i stedet for 6-8.
så jeg så gerne en udlejning var til nogen som har et Superliga setup, selvom de spiller i 1. division
Horsens er et godt eksempel - de er nok det 1 div. hold med det set up der minder mest om superliga...men der vil Sandberg jo ikke være meget tættere på spilletid.
Sandberg har trænet med 1. holdet over et år nu med meget begrænset spilletid, så måske det er den del man bør fokusere på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægUdlejning til de unge er altid godt hvis de ikke får spilletid i OB. Jeg vil dog sige at Ole spion i en af SFÅ udsendelser kom med en god pointe. En udlejning til Middelfart kan være godt ift spilletid, men der er også noget ift træningen ikke er på samme niveau da spillerne er et niveau under. Derudover er der i en klub hvor spillerne ikke er fuldtids professionelle færre træningerne, så måske 3-4 om ugen i stedet for 6-8.
Der trænes ikke helt så meget som i OB, så der kunne man med fordel kigge på, at beholde lidt af lønudgiften i Odense og forlange, at de står til rådighed i 1-2 ugentlige træninger i Ådalen, når Middelfart ikke træner eller spiller kampe. Så bliver begge spillere boende i Odense, kan pendle sammen til Middelfart.
Jeg gætter kun, men det ville jeg gøre hvis jeg var OB og Middelfart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg tænker, man arbejder i en løsning, hvor Sandberg og Hansborg skal til Middelfart i en pakkeløsning.
Der trænes ikke helt så meget som i OB, så der kunne man med fordel kigge på, at beholde lidt af lønudgiften i Odense og forlange, at de står til rådighed i 1-2 ugentlige træninger i Ådalen, når Middelfart ikke træner eller spiller kampe. Så bliver begge spillere boende i Odense, kan pendle sammen til Middelfart.
Jeg gætter kun, men det ville jeg gøre hvis jeg var OB og Middelfart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Helt enig med dig.
Vil også sige hvis vi er nede på emne f med ham Thomas Isherwood, vil jeg foretrække vi spiller med vores unge, Askou, Yaya.
Har vi ikke lavet den samme fejl for mange gange efterhånden?
PS. Intet ondt sagt om Thomas Isherwood. Kender ham ikke, og måske er han overraskende god.
Comment
Comment