Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fuck hvor f5 slidt i dag…

Comment

Djemba Djemba cup cup

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Godt bud, men jeg vil stemmer for Lars Høgh Cup.
        De skrider da ind fra kommunen, hvis noget i byen ikke opkaldes efter HCA eller Odin.
        Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

De skrider da ind fra kommunen, hvis noget i byen ikke opkaldes efter HCA eller Odin.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Godt bud, men jeg vil stemmer for Lars Høgh Cup.
            Da turneringen er for U-spillere, skal den da hedde Under Cup

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Da turneringen er for U-spillere, skal den da hedde Under Cup

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Djemba Djemba cup cup
                Dobbelt D Cup

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg har ret meget samme tanker. Mine syn på truppen og transfers:

Vi har lukket mange mål ind og isoleret set er vores forsvar nok blandt de svageste i ligaen, men derfor er det ikke nødvendigvis vores største problem. I mine øjne er vores problem mere presspillet længere fremme på banen, og at Zorniger ikke stoler nok på de ander midtbanespillere til at bringe flere i spil på samme tid. Jeg har ikke en høj trænerlicens, men ved da, at det generelt er markant sværere at etablere et højt pres når man er i en 5-bagkæde end hvis man presser i en 4-4-2 eller 4-3-3. Ganske enkelt fordi man mangler en spiller fremme og derfor kommer i undertal. Når de så spiller sig igennem det første pres og har god plads til at spille den dybt bag vores høje bagkæde, kommer man nemt i problemer. Det er klart, at et par bedre og hurtigere midtstoppere ville hjælpe, men selv de bedst tænkelige ville nok komme i problemer i nogle af de situationer vi sætter dem i.

(...).
                  Du har delvist ret - men her handler det nok også om at man ikke er trænet nok i systemet. Når man spiller med 5 i bagkæden skal en af de tre i midterforsvaret træde frem og markere den spiller, som en midtbanespiller måtte forlade, HVIS dennes pres kikser - det skal man være en rigtig dygtig og modig forsvarspiller for at turde. OG vingbacks skal deltage i presset - her har Adam til tider set svag ud, da ha nsimpelthen læser situationen for sent og kommer for sent i sin markering. Så det kan (sagtens) lade sig gøre - men det kræver tilvænning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Har siddet og set en masse youtube med ham, og jeg må sige, at han har en masse kvalitet, hans første berøring, hans fysik, overblik og at han spiller frem på banen i opspillet, synes jeg tegner godt.
                    Det er sgu god læsning - ærgerligt, hvis han ikke kommer

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Du har delvist ret - men her handler det nok også om at man ikke er trænet nok i systemet. Når man spiller med 5 i bagkæden skal en af de tre i midterforsvaret træde frem og markere den spiller, som en midtbanespiller måtte forlade, HVIS dennes pres kikser - det skal man være en rigtig dygtig og modig forsvarspiller for at turde. OG vingbacks skal deltage i presset - her har Adam til tider set svag ud, da ha nsimpelthen læser situationen for sent og kommer for sent i sin markering. Så det kan (sagtens) lade sig gøre - men det kræver tilvænning.
                      Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men summen af det er, at det er markant sværere at administrere for spillerne og stiller kæmpe krav til wingbacks. Det du beskriver er en måde at håndtere det på. Der er generelt mere der kan gå galt når spillerne skal rotere imellem kæderne defensivt. Og det gør det som regel. Min hovedpointe var, at der er en grund til, at langt de fleste hold, der presser så højt som vi i perioder gør, gør det med en 4-backkæde. Når man har en spiller ekstra med udgangspunkt længere fremme på banen, bliver det bare nemmere.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...-stort-dilemma
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Fatter simpelthen ikke, hvorfor han ikke har trænet med i Ådalen for at holde sig i form

Comment

Fatter simpelthen ikke, hvorfor han ikke har trænet med i Ådalen for at holde sig i form
                            Måske et forsikringsspørgsmål? Med mindre du tænker selvtræning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Måske et forsikringsspørgsmål? Med mindre du tænker selvtræning.
                              Kunne også godt forestille mig han ville frygte at blive skadet. Jeg tror heller ikke det havde gjort en forskel. Mon ikke han skulle have spillet trænings- eller turneringskampe for et hold for at være med?

Comment

Selvfølgelig... men du var da ellers selv meget frisk efter kampen mod FCK, hvor du kom med et provokerende indlæg vedrørende TB... så håber du mener det gælder begge veje
                                Derfor "vi"...

Det er en deal
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X