Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ismahila som vi kigger på er 25 år gammel og dermed yngre en Jønsson på 32.. misser jeg noget?
    Det er svært at gætte, om det underforståede subjekt er et “jeg” eller et “vi”. Jeg læste det også først som et “jeg”.

Comment

Lægecheck bekræftes her

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-til-danmark

– Jeg kan bekræfte, at Ismahila er rejst til Danmark, siger Giannis Angelopoulos, der er teknisk direktør i Atromitos, til Tipsbladet.​

Comment

Lad os håbe det går hurtigt så han måske senest kan træne med fra torsdag og få 3 fulde træninger inden FCN

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lægecheck bekræftes her

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-til-danmark

– Jeg kan bekræfte, at Ismahila er rejst til Danmark, siger Giannis Angelopoulos, der er teknisk direktør i Atromitos, til Tipsbladet.​
          Dejligt - så var der endelig kød på et rygte. Skarpt fundet af brugeren herinde på Twitter.

Han virker som den rigtige type, og så er det jo svært at sige så meget andet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Dejligt - så var der endelig kød på et rygte. Skarpt fundet af brugeren herinde på Twitter.

Han virker som den rigtige type, og så er det jo svært at sige så meget andet.
            Jeg gentager lige igen. Der har også været kød på andre rygter herinde. At det så ikke bliver til en handel er en anden ting jo

Comment

Jeg gentager lige igen. Der har også været kød på andre rygter herinde. At det så ikke bliver til en handel er en anden ting jo
              Mente ikke noget med det - mere bare: rart at der synes at ske noget!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Mente ikke noget med det - mere bare: rart at der synes at ske noget!
                Enig. Endelig blev alle 4 parter enige som Troels nok ville have sagt. Vi må håbe det allerede sker idag og de kan koncentrere sig om den næste. Kunne vi hente en virkelig god angriber kunne jeg måske acceptere at det blev ved det. Så kan man altid handle igen om 11 kampe ca.

Comment

Det må vel være lidt af et vink med en vognstang til Trybull så? Og evt Bonde.

Comment

Lad os håbe det går hurtigt så han måske senest kan træne med fra torsdag og få 3 fulde træninger inden FCN
                    Tænker han får lidt minutter i morgen, med reserverne, for at komme i gang.

Spændende transfer.

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
                      Det må vel være lidt af et vink med en vognstang til Trybull så? Og evt Bonde.
                      Til Trybull. Har sagt længe at jeg hørte der var knas på linjen. Og det ender nok med et salg eller ophævelse af kontrakt senest mandag.
                      Bonde kan sagtens spille 8`er også i en diamant som vi nok går over i efter pausen. Det håber jeg ihverfald når man henter en spiller som ham her

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Tænker han får lidt minutter i morgen, med reserverne, for at komme i gang.

Spændende transfer.
                        Kan man da håbe. Tvivler dog på at han starter søndag. Hvordan vil han lige passe ind i nuværende system? Bestemt ikke i en falk eller ejdum rolle

Comment

Kan man da håbe. Tvivler dog på at han starter søndag. Hvordan vil han lige passe ind i nuværende system? Bestemt ikke i en falk eller ejdum rolle
                          Det skulle klart være den rolle han kan tage. En af dem skal jo gerne agere den mere tilbagetrukne. Så kunne man rykke Arp i angrebet og Falk eller Ejdum på 10'eren. Er dog ret sikker på, at man henter en 6'er for i hvert fald at kunne gå over i en 4-4-2 når kampene kalder på det. Jeg kunne nemt se det blive den nye standardformation, men tror mest af alt Zorniger gerne vil kunne veksle mellem formationerne. Og nå frem til et punkt, hvor Falk og Arp ikke behøver spille fuld tid hver gang.

Comment

Dejligt med forstærkning. Det er heldigvis slut med at købe lottokuponer, og det kommer nok til at smitte af på hele organisationen positivt

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Det skulle klart være den rolle han kan tage. En af dem skal jo gerne agere den mere tilbagetrukne. Så kunne man rykke Arp i angrebet og Falk eller Ejdum på 10'eren. Er dog ret sikker på, at man henter en 6'er for i hvert fald at kunne gå over i en 4-4-2 når kampene kalder på det. Jeg kunne nemt se det blive den nye standardformation, men tror mest af alt Zorniger gerne vil kunne veksle mellem formationerne. Og nå frem til et punkt, hvor Falk og Arp ikke behøver spille fuld tid hver gang.
                              Bliver spændende at se hvad man vurderer er bedst. Mon ikke man lige afventer og ser hvad der kommer ind før man samler puslespillet. Så har man landsholdspausen til at finde bedste løsning

Comment

Bliver spændende at se hvad man vurderer er bedst. Mon ikke man lige afventer og ser hvad der kommer ind før man samler puslespillet. Så har man landsholdspausen til at finde bedste løsning
                                Jo. På den måde rammer landskampspausen ret godt nu her. Problemet er vel bare, at der nok er en meget realistisk chance for, at han kommer ind og er her en håndfuld dage inden han så skal rejse med Burkina Fasos landshold, der har to VM-kval-kampe.

EDIT: Ved nærmere eftersyn er det vist alligevel lidt tid siden han har spillet en landskamp. Kunne sagtens tænkes han ikke er udtaget.
                                Last edited by Agbre; i dag, 08:54.

Comment

Working...
                                X