Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Lægecheck bekræftes her
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-til-danmark
– Jeg kan bekræfte, at Ismahila er rejst til Danmark, siger Giannis Angelopoulos, der er teknisk direktør i Atromitos, til Tipsbladet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLægecheck bekræftes her
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-til-danmark
– Jeg kan bekræfte, at Ismahila er rejst til Danmark, siger Giannis Angelopoulos, der er teknisk direktør i Atromitos, til Tipsbladet.
Han virker som den rigtige type, og så er det jo svært at sige så meget andet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Dejligt - så var der endelig kød på et rygte. Skarpt fundet af brugeren herinde på Twitter.
Han virker som den rigtige type, og så er det jo svært at sige så meget andet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Mente ikke noget med det - mere bare: rart at der synes at ske noget!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlægDet må vel være lidt af et vink med en vognstang til Trybull så? Og evt Bonde.
Bonde kan sagtens spille 8`er også i en diamant som vi nok går over i efter pausen. Det håber jeg ihverfald når man henter en spiller som ham her
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Tænker han får lidt minutter i morgen, med reserverne, for at komme i gang.
Spændende transfer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan man da håbe. Tvivler dog på at han starter søndag. Hvordan vil han lige passe ind i nuværende system? Bestemt ikke i en falk eller ejdum rolle
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det skulle klart være den rolle han kan tage. En af dem skal jo gerne agere den mere tilbagetrukne. Så kunne man rykke Arp i angrebet og Falk eller Ejdum på 10'eren. Er dog ret sikker på, at man henter en 6'er for i hvert fald at kunne gå over i en 4-4-2 når kampene kalder på det. Jeg kunne nemt se det blive den nye standardformation, men tror mest af alt Zorniger gerne vil kunne veksle mellem formationerne. Og nå frem til et punkt, hvor Falk og Arp ikke behøver spille fuld tid hver gang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Bliver spændende at se hvad man vurderer er bedst. Mon ikke man lige afventer og ser hvad der kommer ind før man samler puslespillet. Så har man landsholdspausen til at finde bedste løsning
EDIT: Ved nærmere eftersyn er det vist alligevel lidt tid siden han har spillet en landskamp. Kunne sagtens tænkes han ikke er udtaget.Last edited by Agbre; i dag, 08:54.
Comment
Comment