Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Noget om hvorfor de er interesseret i at sælge ham efter 1 sæson?
    Han er åbenbart fast mand, og har 2 år tilbage af kontrakten. Er 1 million € mange penge for dem siden de allerede sælger? Synes det er lidt mærkeligt hvis han er så god.
    Min bekymring er når diverse danske medier allerede kalder ham en "stjerne". Tvivler på at de fleste journalister kendte ham eller den græske midterklub før rygtet opstod !

Hvis han er en stjerne, hvorfor Ådalen

Men jeg lader mig hellere end gerne overraske positiv

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Min bekymring er når diverse danske medier allerede kalder ham en "stjerne". Tvivler på at de fleste journalister kendte ham eller den græske midterklub før rygtet opstod !

Hvis han er en stjerne, hvorfor Ådalen

Men jeg lader mig hellere end gerne overraske positiv
      de lever af sensationerne. Don D blev meldt solgt for 30 mill. selv om det var hvad...7-8 stk plus potentielle bonusser.

Men altså de har da taget sig tiden til at scoute, 25 årig spiller med en del landskampe på cv'et - så helt skidt kan han jo ikke være.

Men lad os se ham an når han kommer. Kan han få et indhop mod FCN?...måske men bliver jo reelt først efter landsholdspausen.

Jeg kender intet til ham - men på papiret syntes jeg det lyder ganske fornuftigt. Jeg kunne nok godt have tænkt mig lidt mere højde på ham - syntes det er en meget lav midtbane vi har samlet os...men positivt det trods alt lyder til der er en på vej.

Så mangler der to før det begynder at se fornuftigt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

de lever af sensationerne. Don D blev meldt solgt for 30 mill. selv om det var hvad...7-8 stk plus potentielle bonusser.

Men altså de har da taget sig tiden til at scoute, 25 årig spiller med en del landskampe på cv'et - så helt skidt kan han jo ikke være.

Men lad os se ham an når han kommer. Kan han få et indhop mod FCN?...måske men bliver jo reelt først efter landsholdspausen.

Jeg kender intet til ham - men på papiret syntes jeg det lyder ganske fornuftigt. Jeg kunne nok godt have tænkt mig lidt mere højde på ham - syntes det er en meget lav midtbane vi har samlet os...men positivt det trods alt lyder til der er en på vej.

Så mangler der to før det begynder at se fornuftigt ud.
        Vi er enige... men ligefrem "stjerne".

Ja, vi mangler en Billing/Kraev på midtbanen (højdemæssigt), så forsvaret kan aflastes og angrebet styrkes.

Comment

Working...
        X