Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

7 spillere til 3/2 pladser, hvoraf vi har 2 unge fra akademiet med stort potentiale, der lige har udgjort vores defensive anker i vores bedste kamp mod DKs bedste klub?

Man skal læse meget herinde. Jeg må jo så ydmygt erklære mig uenig. 2 indkøb til til det centrale forsvar vil være fagligt meningsløst og direkte mod strategien,
    Det er et debatforum, hvor mange deltager, så man må jo forvente at man ikke er enige om alt. Det er EN kamp, men jeg medgiver Askou har gjort det fint bortset fra AGF kampen. Men BP bør man lave en aftale med om han er forsvarstræner eller lignende. Fodbold er mere end hovedstød. Gomez svinger alt alt for meget i sine præstationer, der er et eller andet mentalt, hvor han ofte ikke er der. Det koster alt for mange gange. Bojang har spillet næsten 1 helt kamp og så skulle det være nok til, at bedømme at han er god nok nu og kan bærer det rent mentalt på sine unge skuldrer over en hel sæson!? Det er godt nok noget af et sats og et meget tyndt grundlag at bygge det på.

Bürgy synes jeg er svær at blive klog på, virker dog til at han er ved at komme op i gear. Han var ikke overbevisende i sidste sæson. Men han skal have chancen i dette halvår. Endvidere kræver det system vi spiller i, at cberne bør være hurtige også i spilopfattelsen og her er der flere som har mangler. På den baggrund mener jeg 2 cbere er på sin plads og så kan man desuden udleje/sælge de overskydende.

Strategier er til at blive ændret, hvis man ikke har spillerne til at spille det nye system som man vil implementerer.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og KEP havde også OB som nr 1 i sin “Table of Panic” her den sidste uge. At OB var det hold i superligaen der var mest presset på transfermarkedet.
      Og det passer vel meget godt med det vi andre ser
      Ikke meget uddybning der kom dog… Mener vi skal gå efter en midt (som måske er fundet) en angriber og en vb
      siden 1887

Comment

Yaya har imponeret mig meget til træning - ikke at jeg har set så meget, men har været forbi et par gange, og jeg synes virkelig, han har lagt på teknisk.

Som jeg ser det har vi nærmest fået en ny spiller med Yayas kamp i går, selvom jeg da er helt enig med dig i, at vi skal se mere, og min tiltro måske er til den modige side
        Ja, noget af et sats, især som oprykker hold. Men jeg håber da du har ret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det vel desværre mere de sidste 14-15 år. :(
          Korrekt, men jeg prøvede bare ikke at lyde for pessimistisk og FCM-fan, som visse personer klandrer mig for

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Ikke meget uddybning der kom dog… Mener vi skal gå efter en midt (som måske er fundet) en angriber og en vb
            Svært at få et ord indført når man sidder ved siden af Thomas Graversen..

Comment

Campo skriver: at begge klubber stort set er enige om en aftale, men at en videresalgsklausul fortsat mangler at falde på plads.​
              siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Korrekt, men jeg prøvede bare ikke at lyde for pessimistisk og FCM-fan, som visse personer klandrer mig for
                Men det jo facts. Det med de 14-15 år

Comment

Hvis du ikke ser kampene, hvad baserer du så dine ønsker på?

Et ønske om to nye til centerforsvaret har jeg svært ved at tilskrive mening. Hvis man mod DKs bedste hold kan levere således, så er det virkelig ikke dén position, vi skal være bekymrede for. 5 spillere til 3/2 pladser er ok, og vi så alle - i hvert fald de fans der ser kampene - at forsvaret er bredere end antaget.

Jeg ville fokusere på en 6er (måske allerede klaret) og offensivspillere.

I øvrigt - og ej rettet mod dig: 4 fra akademiet i vores absolut bedste halvleg; det kan noget!
                  Men du baserer dit argument på en enkelt kamp .. jeg ser de fleste kampe men ikke denne da jeg var på Bornholm på drengetur uden ret meget skærm .. primært biffere der gerne ville have været uden skærm på færgen hjem

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Viser jo bare desværre stilstanden i Ådalen de seneste 10 år
                    Lige den transfer der den siger intet om OB, men mere om 2 danske topklubber der har været igang med at måle p...., vil til enhver tid vælge Rasmus Falk i stedet for Billing.
                    OB blev senest mestre i 1989, og året efter blev man nr. 8. Bortset fra afstikkerne i 2008-2010, er man endt tættere på 8.pladsen end 1. pladsen alle årene, jeg mener faktisk,
                    at potentialet ligenu, med de ting der sker klart er med pil op, og egentlig sagtens kan give en placering lidt højere i rækken. Der er gode ting igang.
                    Last edited by jojo; i dag, 09:20.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Men det jo facts. Det med de 14-15 år
                      Men hvem lytter til facts herinde

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Lige den transfer der den siger intet om OB, men mere om 2 danske topklubber der har været igang med at måle p...., vil til enhver tid vælge Rasmus Falk i stedet for Billing.
                        OB blev senest mestre i 1989, og året efter blev man nr. 8. Bortset fra afstikkerne i 2005-2008, er man endt tættere på 8.pladsen end 1. pladsen alle årene, jeg mener faktisk,
                        at potentialet ligenu, med de ting der sker klart er med pil op, og egentlig sagtens kan give en placering lidt højere i rækken. Der er gode ting igang.
                        Jo, den transfer siger meget om forholdet mellem OB og FCM, som var på samme niveau for 15 år siden.

De har været innovative, proaktive, provokerende (i nogens øjne) og turde tænke stort med handlinger bag deres ord. Har et af Europas bedste træningsanlæg, godt akademi/kostskole, bestyrelse som kun fokuserer på fodboldforretningen og spiller stort set altid europæisk fodbold på trods af at de ligger på heden i det mørke Jylland.

OB....

Vil ALTID holde med OB, men hvor er vi bare ekstremt reaktive i alting.
                        Last edited by Online; i dag, 08:45.

Comment

Men hvem lytter til facts herinde
                          Jeg synes ikke det er så slemt og generelt set går folk efter bolden og ikke manden herinde plus folk generelt set ikke er argumentresistent. Hvilket er en befrielse, da det er et problem andre steder. Men det er en anden snak.

Comment

Jo, den transfer siger meget om forholdet mellem OB og FCM, som var på samme niveau for 15 år siden.

De har været innovative, proaktive, provokerende (i nogens øjne) og turde tænke stort med handlinger bag deres ord. Har et af Europas bedste træningsanlæg, godt akademi/kostskole, bestyrelse som kun fokuserer på fodboldforretningen og spiller stort set altid europæisk fodbold på trods af at de ligger på heden i det mørke Jylland.

OB....

Vil ALTID holde med OB, men hvor er vi bare ekstremt reaktive i alting.
                            edit der var årene 2008-2010 beklager, men ellers har Ikast/FCM sålænge jeg husker, altid lagt godt til. de var så nød til at lave en fusion for at holde skruen
                            i vandet dengang, der er jeg glad for at OB ikke gjorde.

Comment

Hvis du ikke ser kampene, hvad baserer du så dine ønsker på?

Et ønske om to nye til centerforsvaret har jeg svært ved at tilskrive mening. Hvis man mod DKs bedste hold kan levere således, så er det virkelig ikke dén position, vi skal være bekymrede for. 5 spillere til 3/2 pladser er ok, og vi så alle - i hvert fald de fans der ser kampene - at forsvaret er bredere end antaget.

Jeg ville fokusere på en 6er (måske allerede klaret) og offensivspillere.

I øvrigt - og ej rettet mod dig: 4 fra akademiet i vores absolut bedste halvleg; det kan noget!
                              Så, når Plum skriver, at han ikke har set en enkelt kamp, så konkluderer du, at han ikke ser nogen kampe, og dermed ikke har noget som helst at basere sine transfer ønsker på. Hmmm.
                              mens du kan sagtens konkludere, at fordi Yaya har gjort det godt i en halvleg mod Danmark stærkeste hold (i ikke stærkeste opstilling), så har vi at gøre med en helt ny spiller, og dermed ingen grund til forstærkninger i forsvaret. Ja altså baseret på de 2 kampe, mod 2 af de formodet svageste modstandere, hvor vi blev totalt skildt ad, så er der da i den grad behov for forstærkninger. Også i forsvaret. Har du set, de to kampe?
                              Nu var det vidst også dig, der mente at Plum havde ødelagt forum og var umulig at diskutere med. Hvorefter du selv kunne tage et tilfældigt opslag om Pione Sisto, og 100% fordreje det til at gentage din egen konklusion om at BW, nok havde været dumt nok til at skrive med ham.
                              Hvis du lægger mærke til det, så anerkender Plum faktisk, at andre har rost Yaya og Askov for indsatsen mod FCK.
                              I det hele taget har Plum gennem de sidste mange år, været en af de mest nuancerede og objektive på det her forum. Det er der adskillige, der kunne lære noget af.

Comment

Kan det lade sig gøre, at holde os til transfer og istedet for alle de personlige opgør?

Comment

Working...
                                X