Bad chatGPT om en karakteristik:
Profil og karriere
Fulde navn: Wandepanga Ismahila Ouédraogo
Fødselsdato og nationalitet: Født 5. november 1999 i Ouagadougou, Burkina Faso
Højde: Cirka 1,69 m
Position: Midtbanespiller, typisk defensiv midtbane (DM)
Klub: Spiller i Super League (Grækenland) for Atromitos, trøje nr. 18
Tidligere klubber: KOZAF, AS Douanes (Burkina Faso), PAOK B, Volos (lån), Panserraikos (lån)
Landshold: Har spillet mindst 19 kampe for Burkina Fasos A-landshold (ingen mål)
Styrker og spillets karakter
Arbejdshest i midtbanen: Bliver beskrevet som hurtig, dynamisk, aktiv og stærk i én-mod-én-dueller – kvaliteter man forventer af en defensiv midtbane .
N’Golo Kanté-lignende spiltype: Ifølge franske kilder har han en spillestil præget af kampgejst, effektiv fysik og evne til fremadrettet spil, og er endda blevet kaldt “N’Golo Kanté” af sine fans
Statistikker 2024/2025-sæsonen (Super League med Atromitos)
a) Fra FootyStats (avancerede stats per 90 minutter):
Pasninger: Ca. 43,2 per kamp, med en høj præcision (85 %)
Forventet assist (xA): 0,13 per 90 min (omkring øverste 57 %)
Driblinger: 0,69 forsøg per kamp, med en succesrate på 85 % (meget høj – 94 percentile)
Kort og frispark: Committer ca. 2,15 frispark per 90 min (87 percentile); har fået 7 gule kort i sæsonen
b) Fra AiScore (basale per-kamp data):
Gennemsnitlig kamp-rating: 6,5
Assist: 1 samlet
Pasningsnøjagtighed: 85,6 % (ca. 35,8 pr. kamp)
Defensive bidrag: 2,3 tacklinger, 1,0 interceptioner og 1,8 clearing pr. kamp
c) Fra Flashscore:
Gennemsnitlig rating: 6,8 over 30 kampe (sæson 2024/25)
d) Fra Sofascore (gennemsnit over 12 måneder):
Gennemsnitlig månedlig rating: Ca. 6,96 (ca. 6,9–7,1 i perioden)
Kan han sammenlignes med nogen for at vurdere niveau?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Lyder alt det her ikke for detaljeret, hvis der ikke er noget om snakken?
Jeg tør ikke håbe på noget mere
Men han lyder som en der opfylder vores søgekriterier samt prisniveau og rygtet kommer med fokus på den græske klub. Begge dele gør det lidt mere sandsynligt i min bog
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Jeg tænker at vi efterhånden skal vende os til at €1mio er det beløb det nogenlunde koster, hvis man vil købe lidt kvalitet i dag
helt sikkert - men indenfor den nærmeste fremtid skal vi nok op på 2mill hvis vi ønsker at blande os i toppen. Der bliver brændt nogle store summer af i toppen i superligaen
Det er aldrig helt tosset at kigge i FIFA/FM spillene og se på tal (og det er vel lige så godt som chat GPT ). Jeg har tidligere på spillere vi har hentet kigget på dem og de har ikke været helt ved siden af og der ser han fornuftig ud. Han er ikke vildt hurtig. Men se på top talene. Han ligner en AZ spiller i mine øjne udfra de vurderinger.
Comment