Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

to travle perioder i transfervinduet. Lige i starten hvor blandt andet transferfrie spiller der kan være i spil - der var vi flittige og fik tre ind. Og så er der som regel imod slutningen hvor der er nogen der i VM sæson godt kan se at de begynder at mangle spilletid og så kommer vi til en højere hylde

Højere hylde end Falk og Arp lyder rigtig spændende ….​
    Wow……..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Wow……..
      "Tre spillere er nemlig blot detaljer fra at blive tilføjet OB-truppen, erfarer TV 2 Sport. Selvom navnene på de nye ansigter endnu ikke er blevet offentliggjort, skulle der være tale om markante forstærkninger på flere positioner."

Comment

Det er jo en nærmest uvirkelig fed tid at være OB-fan i 3 nye spillere på vej, fra en formodet høj hylde oveni i den suveræne optur i går imod Hestene.. Hvor er det en vild kontrast til der hvor vi var, for bare et år siden.

Comment

Kan heller ikke vare længe inden Trybull melder ud at han vil væk.
          Ligner de prøver at fryse ham lidt ud. Han skulle efter sigende IKKE være tilfreds med situationen

At Jenner ikke kommer ind må også være tegn på at han snart er væk
          Jeg kan ikke lade være med at tænke, om han er raget uklar verbalt med AZ på modersmålet..... Tror ikke AZ finder sig i noget som helst kontraproduktivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

"Tre spillere er nemlig blot detaljer fra at blive tilføjet OB-truppen, erfarer TV 2 Sport. Selvom navnene på de nye ansigter endnu ikke er blevet offentliggjort, skulle der være tale om markante forstærkninger på flere positioner."
            Så er det jo altid individuelt hvad man vurderer er “markante forstærkninger” men har hele tiden holdt fast i at der kommer mindst en Wow transfer, eller hvad man nu må kalde det

Hvis ham fra SønderjyskE kommer må tiden jo først vise om han er en markant forstærkning

Comment

Jeg kan ikke lade være med at tænke, om han er raget uklar verbalt med AZ på modersmålet..... Tror ikke AZ finder sig i noget som helst kontraproduktivt.
              Måske. Kan også være mere udramatisk hvor at man skal vælge hvem skal ud for at nogen kan komme ind. Og at han bare slet ikke passer ind

Comment

Så er det jo altid individuelt hvad man vurderer er “markante forstærkninger” men har hele tiden holdt fast i at der kommer mindst en Wow transfer, eller hvad man nu må kalde det

Hvis ham fra SønderjyskE kommer må tiden jo først vise om han er en markant forstærkning
                Det er klart. Men ville være mærkeligt, hvis det er tre spillere fra 1. div, når TB samtidig taler om spillere, som gerne vil til VM. TB er altid påpasselig med at love for meget. Så synes det er underligt, at komme med den melding. Han sælger jo sig selv fuldstændig med den kommentar, hvis det ikke er spillere som er "markante forstærkninger". Det kan selvfølgelig være en genansættelse af Sabbi, som gerne vil VM med USA

Comment

Det er klart. Men ville være mærkeligt, hvis det er tre spillere fra 1. div, når TB samtidig taler om spillere, som gerne vil til VM. TB er altid påpasselig med at love for meget. Så synes det er underligt, at komme med den melding. Han sælger jo sig selv fuldstændig med den kommentar, hvis det ikke er spillere som er "markante forstærkninger". Det kan selvfølgelig være en genansættelse af Sabbi, som gerne vil VM med USA
                  Gør man kun hvis det stort set er på plads. Men vildt nok at der slipper så lidt ud dernede fra

Ham kan de bare beholde :)

Comment

Mindst én midtstopper!

Der må næsten også være en på vej ud så... men kan ikke se hvem det skulle være. Bürgy er ret ny, Bjørn lige forlænget. JBA bare et stort nej! Gomes er trods alt den yngste af de etablerede og med mest af den fart vi mangler.

Bjørn kunne måske være fin som indskiftende "altmuligmand" som kunne blive sendt ind i angrebet med 10 min. igen, de dage hvor et mål skal jagtes. Og ellers aflaste.

JBA vil jeg meget nødigt af med.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg tænker jo lidt over hvorfor Bech har så meget fokus på VM.

Spillere der vil til VM? Eriksen?

Ej undskyld. Jeg stopper nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Comment

Fedt! Men lad os nu se, hvad der sker. Jeg håber på én til hver kæde, og - også selvom han vil være god at have på bænken - en udlejning af særligt WM, som skal have minutter kontinuerligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

to travle perioder i transfervinduet. Lige i starten hvor blandt andet transferfrie spiller der kan være i spil - der var vi flittige og fik tre ind. Og så er der som regel imod slutningen hvor der er nogen der i VM sæson godt kan se at de begynder at mangle spilletid og så kommer vi til en højere hylde

Højere hylde end Falk og Arp lyder rigtig spændende ….​
                            Vildt fedt, men tør ikke have for høje forventninger. Men godt der snart kommer flere spillere ind.

Comment

F5 uge, spændende hvad der kommer ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Der kan vel også være andre spillere end Eriksen, fra langt mindre nationer der har en mulighed for at spille VM, men mangler klub, eller mangler spilletid i nuværende klub?

Comment

Working...
                                X