Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    https://x.com/footgrec/status/195960...YxPoNolgPMgCtg

Så er der da lidt. Troværdigt? Måske…
    Det kunne meget vel være den 6'er, vi har ledt efter. Der skulle ikke være nogen, der har set græsk fodbold det forgangne år?

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det kunne meget vel være den 6'er, vi har ledt efter. Der skulle ikke være nogen, der har set græsk fodbold det forgangne år?
      Nu var AZ træner i Cypern to år siden så måske han har lidt kendskab af ham.
      https://www.transfermarkt.de/ismahil...spieler/878247
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Yhy, så du mener, at Christian Eriksen er på niveau med de verdensstjerner, som man sammenligner ham med? Jeg er for Eriksen i OB nu - om 2 år, not so much. Jeg begynder faktisk også at tro, at det ikke sker. Christian Eriksen tror, at han er bedre end han er. Og, jeg kan ikke huske sidst han spillede en god kamp - det må have været i Tottenham-tiden. Jeg er meget mere glad for Falk, og kan ikke forstå, at han aldrig har fået landskampe
        Du behøver slet ikke tage diskussionen derhen, for det var aldrig det jeg skrev om. Nice try though.

Uagtet om jeg mener at de er gode eksempler på ældre spillere som klarer sig fint på højt niveau (hvilket jeg synes tjener som en fair og aktuel sammenligning med CE), så var det dig der sagde det var til grin at bruge dem som sammenligning med CE og så lige bagefter malede dig selv op i den helt høje moralske højborg over at en anden bruger gik i rette med dit postulat omkring CE, som jeg ikke ved om du har opdaget du står helt alene med indtil videre?

Og nu kan jeg så læse du har skiftet holdning fra at CE ikke har niveau til OB nu, til du gerne vil have ham til klubben nu. Gad vide hvad du mener næste gang jeg logger ind, kan næsten ikke vente.

Comment

https://x.com/footgrec/status/195960...YxPoNolgPMgCtg

Så er der da lidt. Troværdigt? Måske…
          Om det er troværdigt eller ej, så er det rygte satme da godt gravet op

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Han er vel teknisk set, hvad TB vil kalde en VM-kvalspiller.

Comment

https://www.transferfeed.com/transfe...mitos/16128410

Rygtet omtales som kommende fra sport24 i Danmark.
              Har de hørt det i butikken eller er der et medie jeg ikke kender

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Lidt mere om det her

Comment

Det er det samme link jeg inkludererede

Comment

Det er det samme link jeg inkludererede
                    Ohhhhh I see

Comment

Haha... ja hvorfor ikke.

Ved ikke hvorfor de skriver Danmark. Der er et fransk medie. Ved ikke hvad Burkina Faso har af tilhørsforhold til Frankrig den dag i dag, men mange af dem taler jo da I hvert fald fransk dernede. Der er sikkert en relation til nogen i Frankrig.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Beskrivelse (Fra wiki!)

He is a fast and dynamic defensive midfielder, who is very active, while he has a wealth of options in his game. He is strong, effective in one-on-one duels and is a player that seems to have good prospects.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Haha... ja hvorfor ikke.

Ved ikke hvorfor de skriver Danmark. Der er et fransk medie. Ved ikke hvad Burkina Faso har af tilhørsforhold til Frankrig den dag i dag, men mange af dem taler jo da I hvert fald fransk dernede. Der er sikkert en relation til nogen i Frankrig.
                          Har du kunne finde den oprindelige omtale i det franske sport24?

Comment

Bad chatGPT om en karakteristik:
                            Profil og karriere
                            • Fulde navn: Wandepanga Ismahila Ouédraogo
                            • Fødselsdato og nationalitet: Født 5. november 1999 i Ouagadougou, Burkina Faso
                            • Højde: Cirka 1,69 m
                            • Position: Midtbanespiller, typisk defensiv midtbane (DM)
                            • Klub: Spiller i Super League (Grækenland) for Atromitos, trøje nr. 18
                            • Tidligere klubber: KOZAF, AS Douanes (Burkina Faso), PAOK B, Volos (lån), Panserraikos (lån)
                            • Landshold: Har spillet mindst 19 kampe for Burkina Fasos A-landshold (ingen mål)
                            Styrker og spillets karakter
                            • Arbejdshest i midtbanen: Bliver beskrevet som hurtig, dynamisk, aktiv og stærk i én-mod-én-dueller – kvaliteter man forventer af en defensiv midtbane .
                            • N’Golo Kanté-lignende spiltype: Ifølge franske kilder har han en spillestil præget af kampgejst, effektiv fysik og evne til fremadrettet spil, og er endda blevet kaldt “N’Golo Kanté” af sine fans
                            Statistikker 2024/2025-sæsonen (Super League med Atromitos)
                            a) Fra FootyStats (avancerede stats per 90 minutter):
                            • Pasninger: Ca. 43,2 per kamp, med en høj præcision (85 %)
                            • Forventet assist (xA): 0,13 per 90 min (omkring øverste 57 %)
                            • Driblinger: 0,69 forsøg per kamp, med en succesrate på 85 % (meget høj – 94 percentile)
                            • Kort og frispark: Committer ca. 2,15 frispark per 90 min (87 percentile); har fået 7 gule kort i sæsonen
                            b) Fra AiScore (basale per-kamp data):
                            • Gennemsnitlig kamp-rating: 6,5
                            • Assist: 1 samlet
                            • Pasningsnøjagtighed: 85,6 % (ca. 35,8 pr. kamp)
                            • Defensive bidrag: 2,3 tacklinger, 1,0 interceptioner og 1,8 clearing pr. kamp
                            c) Fra Flashscore:
                            • Gennemsnitlig rating: 6,8 over 30 kampe (sæson 2024/25)
                            d) Fra Sofascore (gennemsnit over 12 måneder):
                            • Gennemsnitlig månedlig rating: Ca. 6,96 (ca. 6,9–7,1 i perioden)

Comment

Har du kunne finde den oprindelige omtale i det franske sport24?
                              https://www.sport24.gr/football/atro...u-ouentraogko/

Comment

For en time siden:

Ismahila Ouédraogo leaving Atromitos?

Atromitos has reached an agreement with Odense for the sale of Ismaïla Ouedraogo. The transfer fee is close to 1 million euros. Ouedraogo will sign a four-year contract with Odense. This transfer is set to be the most expensive purchase in the history of Odense and one of the most expensive sales in the history of Atromitos.

Comment

Working...
                                X