Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Er de seneste offentliggørelser af spillere ikke foretaget på lørdage?
    Mandag - Fiete
    Onsdag - Falk
    Theo - Torsdag mener beg
    Ganaus - var det lørdag?

Jeg kan ikke huske det..

Men tror vi skal holde øje de næste par dage.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Har ikke lagt mærke Gretarsson før, så bestemte mig for at se deres første halvleg i dag , inden Liverpool spiller.
      Hvis det er ham vi jagter, så håber jeg der er et kommende skifte der blokerer for omtanke hos ham, for han er satme startet ringe.
      Har nogle af jer fulgt ham , og kender hans normale niveau?
      Nøjagtig det samme her skulle også lige se lidt inden Liverpool. Er heller ikke imponeret. Men det er selvfølgelig på et spinkelt grundlag da jeg ikke anede hvem han var for 2 uger siden

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hold da kæft en dum kommentar. Vær glad for at nogle deler hvad de hører. Hvis ikke vi fortalte noget, ville folk også skrive “ej jeg er træt af der ikke er rygter” - sådan var det for en uge siden.

Jeg ved der har været forhandlet med Mathias Rasmussen.
        Næste gang tror jeg bare jeg holder det for mig selv, og dem man skriver privat med.

god weekend.
        Rolig nu.....min kommentar gik på CE blev præsenteret idag..så.slap dog af

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Dit post starter med “Endnu en and og går over i at skrive mellem linjerne at nogle skriver falske rygter

Ihverfald sådan at jeg læste det

Comment

endnu en AND......der er snart mere gris og øf her end solide rygter

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Har ikke lagt mærke Gretarsson før, så bestemte mig for at se deres første halvleg i dag , inden Liverpool spiller.
              Hvis det er ham vi jagter, så håber jeg der er et kommende skifte der blokerer for omtanke hos ham, for han er satme startet ringe.
              Har nogle af jer fulgt ham , og kender hans normale niveau?
              Han passer allerede lige ind
              siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Både Mikael Uhre og Mathias Rasmussen skulle være rigtig tæt på pt.
                Så mangler vi bare et par forsvarsspillere …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Dit post starter med “Endnu en and og går over i at skrive mellem linjerne at nogle skriver falske rygter

Ihverfald sådan at jeg læste det
                  Beklager at I følte jer stødte......men pak lige høtyvene væk og træk vejret dybt

Comment

Beklager at I følte jer stødte......men pak lige høtyvene væk og træk vejret dybt
                    Det gør jeg alt imens du lige tænker dig om en ekstra gang inden du skriver sådan noget dumt i en RYGTE TRÅD!

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så mangler vi bare et par forsvarsspillere …
                      Hvis Uhre og Rasmussen går hjem, og vi henter 1-2 forsvarsspillere fra nogenlunde samme hylde, så begynder jeg næsten at tro på top 6 er muligt.

Vi er allerede fire kampe inde, og er fint med. Med 3-4 solide forstærkninger til at øge konkurrencen og gøre os mindre sårbare for skader, så tror jeg godt vi kan holde dampen og pointhøsten oppe længe nok til at have spillet os rigtigt godt ind i varmen.

Comment

Hvad vil du helst læse i “Transfervinduet Sommer 2025”
                        - Rygter om hvad rigets tilstand i OB?
                        Eller
                        - Hvad Troels Bech bruger sin tid på ved siden af OB
                        - Om Troels Bech er den rigtige til jobbet?

( Det er IKKE en kritik, af jer der mener noget om Troels, mere en kritik af hvad vi bruger tråden til)

I øvrigt, undskyld hvis min besked lød hård. Lad os nu bare være glade for nogle deler hvad man hører. Alt bliver jo ikke til noget, men der kan sagtens være forhandlinger med mange spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Hvis Uhre og Rasmussen går hjem, og vi henter 1-2 forsvarsspillere fra nogenlunde samme hylde, så begynder jeg næsten at tro på top 6 er muligt.

Vi er allerede fire kampe inde, og er fint med. Med 3-4 solide forstærkninger til at øge konkurrencen og gøre os mindre sårbare for skader, så tror jeg godt vi kan holde dampen og pointhøsten oppe længe nok til at have spillet os rigtigt godt ind i varmen.
                          Helt enig. Det virker simpelthen til, at de i Ådalen, har en skjult bagtanke, om at vi skal tilbage med et brag.

Kan godt være den offentlige målsætning er overlevelse, men synes meget peger mod man jagter mere end bare overlevelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvad vil du helst læse i “Transfervinduet Sommer 2025”
                            - Rygter om hvad rigets tilstand i OB?
                            Eller
                            - Hvad Troels Bech bruger sin tid på ved siden af OB
                            - Om Troels Bech er den rigtige til jobbet?

( Det er IKKE en kritik, af jer der mener noget om Troels, mere en kritik af hvad vi bruger tråden til)

I øvrigt, undskyld hvis min besked lød hård. Lad os nu bare være glade for nogle deler hvad man hører. Alt bliver jo ikke til noget, men der kan sagtens være forhandlinger med mange spillere
                            Det er fint .... jeg stempler ud.....man må åbenbart ikke kritisere nogen her

Comment

Det må man hjertens gerne. Du skal bare forvente noget af samme skuffe tilbage når man stikker næsen frem..

Men lad os nu komme videre og ikke blive personlige

Comment

Det er jo lidt paradoksalt (og faktisk ret sjovt), at du crasher lige netop denne tråd med brok over, at der er for mange løse rygter – for derefter at hijacke et par sider med fornærmelse over, at folk siger, du er galt på den.

Hvis én er uenig med dig, kan det sagtens være dem, der tager fejl.
                                Hvis mange er uenige med dig, er det nok værd at overveje, om det måske er dig, der tager fejl.

Comment

Working...
                                X