Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Hvis han lander, vil det være en rigtig flot transfer.

2 mio euro i værdi på transfermarkt.
    Var med til at vinde det belgiske mesterskab, i sidste sæson.
    venstrefodet, kan spille back, 6’er og 8’er.

27 år, og så er hans kæreste dansk. Mon ikke det trækker?
    Jeg kender ham ikke .. hvilke klubber har han været i og hvilken nationalitet er han. Beskrivelsen lyder spændende synes jeg
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg kender ham ikke .. hvilke klubber har han været i og hvilken nationalitet er han. Beskrivelsen lyder spændende synes jeg
      Han er norsk og har spillet 100 kampe for FCN blandt andet

Comment

Kender ham også kun af navn fra tiden i FCN, men han lyder da som noget, hvor vi skal slå til, hvis muligheden byder sig.

Comment

Ja det ville det bestemt. Husker ham som en god spiller der blev lidt klemt iblandt den fuldstændige vanvittige trup/årgang de havde dengang.
          Og så vil du få en spiller der dækker 2 pladser

Vi må se om det holder stik. Det er jo aldrig det hele der går hjem. Men hvis man landede Uhre,MR og Gretarsson bliver det en fornuftig trup vi får

Kan du sætte en start 11 uden nogen kvaler og dilemmaer med de 3 i truppen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Kender ham også kun af navn fra tiden i FCN, men han lyder da som noget, hvor vi skal slå til, hvis muligheden byder sig.
            Helt enig. Et flot niveau på papiret. Ham ville jeg være meget begejstret for hvis det lykkes

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Han er norsk og har spillet 100 kampe for FCN blandt andet
              Nå ham .. tak.. jeg kunne ikke placere ham nogen steder. Helt sikkert en god boldfast type som sikkert er tiltænkt 6er positionen
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det ville være ret vildt. Umiddelbart svært at forstå han i sin bedste alder pludselig skulle vælge Superligaen, men sådan er der jo så meget. Jeg hepper på det skal ske!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Muligt jeg husker forkert, men mener ikke han har spillet 6'er i Nordsjælland. Var han ikke mere over i venstresiden, back eller kant?

Husker ham ikke som noget særligt, men hvis han har spillet pænt på et belgisk mesterhold, så er man nok ikke helt ueffen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det ville være ret vildt. Umiddelbart svært at forstå han i sin bedste alder pludselig skulle vælge Superligaen, men sådan er der jo så meget. Jeg hepper på det skal ske!
                    Med to år tilbage af sin kontrakt bliver det nok ikke en billig omgang, så det må virkelig være en spiller man gerne vil have.

Det ligner dog han imod slutningen af sidste sæson er gledet ud som marginalspiller, og så kan han jo have fået besked på der ikke satses på ham mere, og her vil det da være glædeligt, hvis OB kan være med om spillere i næste led efter belgiske topklubber.

Comment

Inden folk går (yderligere) i selvsving. Ingen andre medier eller transferguruer har - mig bekendt - bekræftet rygtet fra TV2. Det er ret atypisk. Det plejer at gå som en steppebrand, når der meldes så skråsikkert ud.

Måske skal vi slå koldt vand i blodet. Der kommer uden tvivl forstærkninger, men om det lige blive 3 styks og nu her - lad os se.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Inden folk går (yderligere) i selvsving. Ingen andre medier eller transferguruer har - mig bekendt - bekræftet rygtet fra TV2. Det er ret atypisk. Det plejer at gå som en steppebrand, når der meldes så skråsikkert ud.

Måske skal vi slå koldt vand i blodet. Der kommer uden tvivl forstærkninger, men om det lige blive 3 styks og nu her - lad os se.
                        Vøge afviser på X at Greta og Mr er på vej og kalder dem ænder

Comment

Mathias Rasmussen, blev nævnt her inde i går. Husker opslaget som “Hvis ikke det er blevet nævnt, så er Mathias Rasmussen fra Union SG på OB’s radar”
                          Ja jeg læste den også godt. Mener ikke at vedkommende som skrev det havde super mange indlæg men det betyder nødvendigvis ikke at det er forkert men jeg ville ikke ligge for meget i det :) + der er vel også en grund til at det blev slettet igen :)

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Vøge afviser på X at Greta og Mr er på vej og kalder dem ænder
                            Det er 99 %af alle rygter herinde. Sjovt nok er der altid flere der melder ind, at det har de skam også hørt, når en eller andet poster et rygte.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg tænker medievirkeligheden hænger sådan sammen, at når der ikke er noget navn, så er der ikke nogen historie. Det er egentlig lidt bemærkelsesværdigt, at TV 2 gider trykke historien, når det "bare" er et rygte om noget - og ikke nogen.

Dermed ikke sagt, at der ikke er kød på historien, det tror jeg nu nok, der er - men andre medier gider da ikke citere TV 2 for noget så ukonkret som "har tre markante forstærkninger på plads". Du kan til gengæld være forvisset om, at alle sportsjournalister og -influencere, graver med deres små poter efter et navn, så de kan breake de her "tre markante forstærkninger" først.

Comment

Working...
                              X