Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Jeg fik en besked på jobbet i aftes, at han skulle blive præsenteret i dag. Tvivler dog selv, og der er jo også stadig meget stille i Ådalen. Tænkte det ville være rart med et rygte i tråden som jo ellers bruges til en del andet ;) Krydser fingrer og god weekend :)
    endnu en AND......der er snart mere gris og øf her end solide rygter

Comment

Tænker OB havde sendt invitationer ud til alle danske fodboldmedier til pressekonference, hvis man ville præstebere Eriksen

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Jammen vi er da garanteret nogle stykker der sagtens kan holde op med at komme med nogle og holde det for os selv

Problemet er jo at rygterne sagtens kan være sande. At OB er interesseret og måske forhandler. Men det bliver så ikke til noget.
        Er det gris og øf?

Der har været forhandlet/spurgt ind til Mathias Rasmussen og Gretarsson. Er det også gris og øf fordi nogle tidligt i processen breaker det??
        Fordi det ikke bliver til noget…. Endnu……

For hvis det er meningen at rygter herinde kun skal skrives hvis den er “here we go” tror jeg sgu vi får meget få indlæg. Tænk lige over hvad du skriver

Comment

Tænker den største and er TV2 - som har medfødt en masse ænder. Det bedste er vidst at nulstille fuldstændig - for jeg tror godt jeg tør sige - at det er meget begrænset hvad der passer af alt det der har været “rygter” i løbet af ugen.

Vi skal nok 1 uge eller måske endda 2 før der kunne ske lidt

Comment

Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

Tænker den største and er TV2 - som har medfødt en masse ænder. Det bedste er vidst at nulstille fuldstændig - for jeg tror godt jeg tør sige - at det er meget begrænset hvad der passer af alt det der har været “rygter” i løbet af ugen.

Vi skal nok 1 uge eller måske endda 2 før der kunne ske lidt
            Jeg tænker den største udfordring er at spillerafsløringer er blevet en stresset jagt på at være den første der breaker, så man evt kan komme før Romano eller hvad han nu hedder.

Desværre medfører det også mindre kvalitet i nyhedsstoffet.

Se bare de store europæiske klubber - der går ikke en dag eller time uden at der breakes at de er ved at købe den eller den spiller, helt uden at der er reel hold i det.

Jeg synes godt vi kan tillade os en smule drømmeri og snak, men når det knækker over og bliver sensationsfnidder, så står jeg af

Comment

Hold da kæft en dum kommentar. Vær glad for at nogle deler hvad de hører. Hvis ikke vi fortalte noget, ville folk også skrive “ej jeg er træt af der ikke er rygter” - sådan var det for en uge siden.

Jeg ved der har været forhandlet med Mathias Rasmussen.
              Næste gang tror jeg bare jeg holder det for mig selv, og dem man skriver privat med.

god weekend.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hold da kæft en dum kommentar. Vær glad for at nogle deler hvad de hører. Hvis ikke vi fortalte noget, ville folk også skrive “ej jeg er træt af der ikke er rygter” - sådan var det for en uge siden.

Jeg ved der har været forhandlet med Mathias Rasmussen.
                Næste gang tror jeg bare jeg holder det for mig selv, og dem man skriver privat med.

god weekend.
                Rolig rolig, tror slet ikke I skal tage det så personligt. Tror vi er mange - rigtig mange, som har klikket f5 på diverse sider en milliarder gange i løbet ugen. Så ærligt talt, tror bare det skyldes skuffelse over, at der ikke er sket det mindste.

Men ja - der er selvfølgelig mange måder at skrive ting på

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jammen vi er da garanteret nogle stykker der sagtens kan holde op med at komme med nogle og holde det for os selv

Problemet er jo at rygterne sagtens kan være sande. At OB er interesseret og måske forhandler. Men det bliver så ikke til noget.
                  Er det gris og øf?

Der har været forhandlet/spurgt ind til Mathias Rasmussen og Gretarsson. Er det også gris og øf fordi nogle tidligt i processen breaker det??
                  Fordi det ikke bliver til noget…. Endnu……

For hvis det er meningen at rygter herinde kun skal skrives hvis den er “here we go” tror jeg sgu vi får meget få indlæg. Tænk lige over hvad du skriver
                  Tag det ikke ilde op, jeg fik også lidt høvl for et år siden hvor Falk jo så desværre ikke blev til noget. Det er hvad det er, og det er jo kun pga deres egen totalt manglende viden.
                  Når du, som normalt har lidt mere end det almindelige, så lufter noget der kan blive muligt, og det ikke bliver, så skal du lige pilles ved på din troværdighed. Men imo så bliv endelig
                  ved.
                  Last edited by jojo; i går, 15:25.

Comment

Det er så dig vi skal sætte vores lidt til på rygtebørsen Køb dog BT, der har du nyhederne fra igår, men vær varsom de kan somend sagtens skrive forkerte fakta.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det er så dig vi skal sætte vores lidt til på rygtebørsen Køb dog BT, der har du nyhederne fra igår, men vær varsom de kan somend sagtens skrive forkerte fakta.
                      Jeg er vild med det
                      Last edited by manner; i går, 15:45.
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg har hørt Uhre skulle være meget tæt på. Få detaljer.
                        Jeg har ikke hørt det direkte fra en kilde, men fra en der normalt har styr på sine kilder.
                        Så må vi se om det er rigtigt.

Ps. Jer der ikke kan lide rygter, I må meget gerne ignorer beskeden

Comment

Både Mikael Uhre og Mathias Rasmussen skulle være rigtig tæt på pt.
                          siden 1887

Comment

Er de seneste offentliggørelser af spillere ikke foretaget på lørdage?

Comment

Har ikke lagt mærke Gretarsson før, så bestemte mig for at se deres første halvleg i dag , inden Liverpool spiller.
                              Hvis det er ham vi jagter, så håber jeg der er et kommende skifte der blokerer for omtanke hos ham, for han er satme startet ringe.
                              Har nogle af jer fulgt ham , og kender hans normale niveau?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg elsker sgu Silly Season og sluger alle de rygter der kommer råt. Jeg ved jo godt at ikke alt kommer til at blive til virkelighed, men det får da forum til at leve på en fed måde.

Comment

Working...
                                X