Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg er ikke helt med på øvelsen. Forsøger vi at vurdere om truppen er styrket/svækket eller er det ift. om vi er antalsmæssigt på plads eller kan forvente flere? Hvis det er sidstnævnte forudsætter det jo, at sidste sæsons sammenligning var den ideelle (hvilket jeg tror den langt fra var).
    Mit oprindelige opslag var et serviet regnestykke på antal.
    Hvis vi snakker kvalitet kan vi bare tage udgangspunkt i at AZ mener ca 12 har Superliga niveau.
    Vi skal have 4 mere ind med niveau bare for at lave 5 kvalificerede indskiftninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Var ham der den islandske forsvarsspiller fra Sønderjyske bare en and?
      Han var i hvert fald på til træning i dag (ved ikke hvor meget han deltog, da jeg ikke så selve træningen).

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mihajlo var en del af truppen sidste år ligesom Michelson var det så jeg ved ikke hvorfor du blander spillere fra tidligere sæsoner ind i det svar jeg havde på den oprindelige post.
        Min tanke var bare, at det var spillere, der vel sådan set ikke blev erstattet, da vi rykkede fra Superligaen til 1. div. Beklager, hvis det er mig, der har misforstået jeres diskussion.

Comment

https://campo.dk/2025/08/11/aaben-fo...-i-mit-hjerte/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Studsede lidt over Troels svar på transfersnakken i pausen.

”der er travlt i starten af transfervinduet hvor mange transferfri spilllere er ledige, og så er den sidste del travlt, specielt i et VM år, hvor folk kan se de mangler spilletid og skal skifte for at få det”

Kigger vi på potentielle VM spillere, er det jo folk på eller omkring et landshold?
            Eriksen, nok ikke realistisk
            Gigovic?
            Andre I tænker der falder under den kategori

Comment

Uhhhh Står TB ikke lige og teaser en tilgang?…..vi er tættere på end for 24 timer siden
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Uhhhh Står TB ikke lige og teaser en tilgang?…..vi er tættere på end for 24 timer siden
                sådan hørte jeg det også - men kan også bare være en Troels Bech'sk måde at sige på at vi nærmer os transfer deadline - så derfor er vi tættere på.

Men har da selv gået med tanken om ikke der kunne lande noget en af de næste dage - måske man endda har holdt igen, for ikke at præsentere noget lige før en kamp...men ren spekulation

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Studsede lidt over Troels svar på transfersnakken i pausen.

”der er travlt i starten af transfervinduet hvor mange transferfri spilllere er ledige, og så er den sidste del travlt, specielt i et VM år, hvor folk kan se de mangler spilletid og skal skifte for at få det”

Kigger vi på potentielle VM spillere, er det jo folk på eller omkring et landshold?
                  Eriksen, nok ikke realistisk
                  Gigovic?
                  Andre I tænker der falder under den kategori
                  gigovic blev i går meldt på vej til...young boys (tror jeg) for 34 mill - så nok heller ikke vildt realistisk

Comment

Den her sejr kunne godt blive rigtig vigtig for vores muligheder på transfermarkedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                      Den her sejr kunne godt blive rigtig vigtig for vores muligheder på transfermarkedet.
                      Det bliver helt sikkert nemmere. Og så spiller vi fed fodbold. Lige så vigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Breum ikke med i dagens trup for Eagles og står ikke listet som skadet. Så måske der er lidt mønt på vej?
                        https://campo.dk/2025/08/11/skotsk-t...-bif-komet-nu/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Ham tror jeg sgutte de har råd til

Comment

Nok derfor det går lidt langsomt

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-fem-rigtige

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tja - men det vidste vi jo godt. Er trods alt det der er blevet sagt i ugevis.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Tja - men det vidste vi jo godt. Er trods alt det der er blevet sagt i ugevis.
                                men ville være rigtigt godt at få noget ind nu. AGF mandag og så FCK allerede om fredagen, der bliver altså trukket en del veksler på få spillere. Gjorde ikke noget om man kunne skifte et par stykker lidt før.

Comment

Working...
                                X