Klart noget for os. Hans pris kan måske godt ligge lidt i den høje ende, men han vil være en dygtig 10’er i vores system, og kan sagtens spille 8’er også.
Ren ønsketænkning, men Falk, Ejdum, Slimane og Arp på midtbanen. Det vil være klasse.
Dog måske ude af vores rækkevidde, med en transferværdi på 3 mio euro.
– Vi har alle i OB en kæmpelyst til, at vores egne skal lykkes, og de skal nok få chancerne for at bevise det. Markus har fået mange, og det er tiden nu til, at det også skal blive til noget. Vi har også en tro på, at det stadigvæk kan ske. Men man skal også huske, at utålmodighed ikke nødvendigvis kun ligger hos klubben, men også hos spilleren, siger sportsdirektøren, der i øvrigt ikke vil bidrage til rygterne.
Klart noget for os. Hans pris kan måske godt ligge lidt i den høje ende, men han vil være en dygtig 10’er i vores system, og kan sagtens spille 8’er også.
Ren ønsketænkning, men Falk, Ejdum, Slimane og Arp på midtbanen. Det vil være klasse.
Dog måske ude af vores rækkevidde, med en transferværdi på 3 mio euro.
Samt lønnen ! Han får små 200.000,- om ugen i Norwich.
Samt lønnen ! Han får små 200.000,- om ugen i Norwich.
Hvis Brann kan hente Jacob Lungi Sørensen og betale hans løn, så må OB også ved at strække sig, kunne få Slimanes løn til at passe - hvis begge parter vil det.
Det er sidstnævnte, jeg tror, bliver et problem. For en spiller, der har vundet et mesterskab med Brøndby og været i Championship kan jeg bare ikke forestille mig, han ville acceptere et skifte til OB, der også ville betyde en lønnedgang. Det ville (for ikke OB-fans) være lort med lort på. Lønnedgang OG nedrykningskamp. Nej tak.
Altså, jeg takker ikke nej, men kunne jeg frit vælge type, så så jeg gerne en moderne, arketypisk 6er. Vi mangler enormt en sådan, og det kunne altså være spændende i en diamant med Falk og Ejdum som 8ere og Arp som 10er.
Hvis Brann kan hente Jacob Lungi Sørensen og betale hans løn, så må OB også ved at strække sig, kunne få Slimanes løn til at passe - hvis begge parter vil det.
Det er sidstnævnte, jeg tror, bliver et problem. For en spiller, der har vundet et mesterskab med Brøndby og været i Championship kan jeg bare ikke forestille mig, han ville acceptere et skifte til OB, der også ville betyde en lønnedgang. Det ville (for ikke OB-fans) være lort med lort på. Lønnedgang OG nedrykningskamp. Nej tak.
Tror du har ret i, at man skal have et stribet hjerte (som Falk) for at gå så meget ned i løn.
Lungis kontrakt var udløbet, så tror han har accepteret en lønnedgang, men også fået et stort sign on fee.
Slimane skrev kontrakt i januar '25 og den udløber først i '28, så det vil være et stort samlet lønmæssigt tab for ham. Mon ikke han finder en anden klub i samme liga?
Så må jeg også bare erklære, at jeg ikke kan forstå, at vi ikke tør satse på at hente bare én eller to dygtige 1. div-spillere. Nu hentede Viborg Sami Jalal, som jeg tror kan blive et kæmpesalg for dem. Men det er jo set utallige gange, at de dygtigste i 1. div sagtens kan blive profiler i Superligaen. Alexander Bah, Tonni Adamsen, Nicolai Vallys, Mikkel Rygaard, Henrik Dalsgaard, Oliver Sonne, Patrick Mortensen (B93) og Sebastian Grønning.
Lige for tiden ser vi også Tim Freriks solgt til Viborg (skal lige bevise sig), Sami Jalal og Mike Vestergård (der dominerede os på midtbanen i Vejle). Det kan ikke passe at alle divisionsspillere bare er lunkent vand.
Personligt har jeg et godt øje til Christian Vestergaard og måske også Albert Nørager.
Altså, jeg takker ikke nej, men kunne jeg frit vælge type, så så jeg gerne en moderne, arketypisk 6er. Vi mangler enormt en sådan, og det kunne altså være spændende i en diamant med Falk og Ejdum som 8ere og Arp som 10er.
Comment