Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig, der må være nogle videresalgsklausuler. 37,5 mill (plus videresalg) er en pæn sum i OB og hvis Luca har ønsket at komme videre er det fint. Han gjorde sit for at føre os tilbage til Superligaen. Han er jo altid velkommen tilbage ;-)

Men Luca efterlader et stort hul i vores trup, pengene fra salget bør dog åbne for endnu mere ind.
    Efterlader han et hul? Måske, men jeg er ikke sikker. Vi har hentet 2 angribere allerede. Vi henter nok en hvis han smutter nu, men det er ikke presserende fra dag 1
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Meget enig. Kan vi ikke blive enige om at der er kommet nye boller på suppen? Det sker ikke mere under denne ledelse
      Vi skal sådan set ikke længere tilbage end sidste vindue i januar.
      Bonde skadet i et år og Manneh solgt, uden en erstatning til midtbanen.
      Vinterens vindue var dumpet i min bog.

Sommerens vindue er startet godt. Zorninger/Falk/Fiete. Luca solgt ok.
      Men lad os nu først bedømme det d.1.9

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Efterlader han et hul? Måske, men jeg er ikke sikker. Vi har hentet 2 angribere allerede. Vi henter nok en hvis han smutter nu, men det er ikke presserende fra dag 1
        Hvis du seriøst mener at det ikke efterlader et hul når vi sælger vores suveræne topscorer, så må jeg bare sige vi er uenige.
        Men jeg bytter ham gerne for en klasse 6'er, men helst både en 6'er og en angriber mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Og Noah

Comment

Som jeg har sagt hele tiden så var det jo med vilje det man lavede i vinters. Og man sparede penge vi kan bruge nu. Og vi rykkede op..
            Så syntes langt fra at man kan sige at vinduet er dumpet

Comment

Som jeg har sagt hele tiden så var det jo med vilje det man lavede i vinters. Og man sparede penge vi kan bruge nu. Og vi rykkede op..
              Så syntes langt fra at man kan sige at vinduet er dumpet
              uenig!

4 sejre i 16 kampe. Det var en fuldstændig uacceptabel halvsæson.
              Heldigt Horsens ikke fik det til at køre.
              Det kunne være endt galt.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvis du seriøst mener at det ikke efterlader et hul når vi sælger vores suveræne topscorer, så må jeg bare sige vi er uenige.
                Men jeg bytter ham gerne for en klasse 6'er, men helst både en 6'er og en angriber mere.
                Jeg er vild med Luca og han er sådan en spiller jeg ville ønske i klubben hele karrieren, men om han passer ind i AZs spillestil kan jeg godt være i tvivl om og igen så har vi lige hentet 2 angribere: Men fair nok at være uenige. Det skal der være plads til.

Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

uenig!

Fair nok.
                  Men det kan jo være at den spareøvelse gjorde at der var råd til at ansætte Zorninger eller hente Falk.
                  Man skar nok 10-15 mill væk som kan bruges nu på de næste 2-3 spillere

Comment

uenig!

Ja og hvis vi havde hentet en af de bedste spillere i Horsens eller andet sted, så havde folk brokket sig over det var en hylde under hvad vi skullle hente.

Langt hellere det som Troels og co. har gjort, end at vi vil have 2-3 spillere der fylder, og ødelægger de unges muligheder for spilletid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Ja og hvis vi havde hentet en af de bedste spillere i Horsens eller andet sted, så havde folk brokket sig over det var en hylde under hvad vi skullle hente.

Langt hellere det som Troels og co. har gjort, end at vi vil have 2-3 spillere der fylder, og ødelægger de unges muligheder for spilletid.
                      +1

Comment

Og så får vi vel også en del videresalgsklausuler og uddannelsespenge i fremtiden. Ville meget gerne have haft Luca et år mere i OB men kaeft, det er en ægte succeshistorie for OB: en aksdemispiller som på den helt rigtige måde blev videreudviklet med udlejninger til han blev en afgørende spiller for og kan blive solgt efterfølgende for et stort beløb til udlandet. Perfekt arbejde!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og så får vi vel også en del videresalgsklausuler og uddannelsespenge i fremtiden. Ville meget gerne have haft Luca et år mere i OB men kaeft, det er en ægte succeshistorie for OB: en aksdemispiller som på den helt rigtige måde blev videreudviklet med udlejninger til han blev en afgørende spiller for og kan blive solgt efterfølgende for et stort beløb til udlandet. Perfekt arbejde!
                          Ja, stærkt arbejde af BW, så der ikke gik Slots i den

https://ob.dk/nyheder/2024/februar/l...laenger-med-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, stærkt arbejde af BW, så der ikke gik Slots i den

https://ob.dk/nyheder/2024/februar/l...laenger-med-ob
                            Så vidt jeg ved var BW allerede kørt på sidespor i februar 2024 og kunne ikke mere beslutte noget. Så skal du vel takke NT og vel også TH.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Så vidt jeg ved var BW allerede kørt på sidespor i februar 2024 og kunne ikke mere beslutte noget. Så skal du vel takke NT og vel også TH.
                              Hahaha... og I siger jeg har et "had" mod TB... hvad er det her så... ALT hvad BW gjorde var åbenbart bare lort og gjorde intet rigtigt ?

Selvfølgelig kunne han beslutte noget og gav bl.a. det tilbud til Slots som TB valgte at trække tilbage... men det taler vi selvfølgelig ikke om mere

Comment

Hvis Farzams formodede pris på 5 mio. euro står til troende, er det godt nok et flot salg.

Havde man forvaltet Slotsager-situationen bedre og fået ham solgt til et pænt beløb, kunne det have været tre (i OB-kontekst) kæmpe salg på tre år (Minteh, Slotsager, Luca).

Hvis man leger med tanken og antager, at man også på et tidspunkt inden for de sidste tre sæsoner havde solgt Slotsager til et lignende beløb som Luca (de 5 mio. euro), så havde vi ligget i samme lag som AGF og Silkeborg ift. bruttoindtægt på spillersalg. Med et lille hul ned til næste lag (Viborg, AaB, Randers), men dog et stort spring op til de større spillere i ligaen (Brøndby, FCM, FCK og suverænt i spidsen, FCN).

Over en tre-årig periode har vi skabt en nettoindtægt på spillersalg på ca. 10 mio. euro (ca. 75. mio. kr.). Det kan selvfølgelig ikke regnes som ren profit, men det indikerer da alt andet lige, at vi bevæger os i en mere bæredygtig retning med en mere bastant indtægt fra spillersalg.

Man kan håbe på, at det gør ejerkreds, bestyrelse mm. lidt mere risikovillige ift. at lave yderligere investeringer i truppen. At de kan se, at vi som klub faktisk kan sælge spillere til pæne beløb.

Comment

Working...
                                X