Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Håber at Troels Bech har holdt kontakten til FCK ledelsen og sender et bud på ham her:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kriver-onugkha

Og så kan vi tage Theo Sander eller Nathan Trott med i købet.
    Synes overhovedet ikke Onugkha passer ind i AZ-stilen. Når man ser ham spille for Vejle laver han INGENTING ud over at være involveret i afslutninger. Der er absolut ingen tilbageløb eller arbejde for holdet. Så jeg synes det er for satset at hente ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

75.000 euro??? Den klub har simpelthen for mange penge...
      Yeps. VB betalte 100.000kr af hans løn plus et mindre lejegebyr sidste halvsæson. Sindssygt

Comment

Det er godt nok mange penge....

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja okay. Så nok 22,5+7,5… Tog lige toppen af begejstringen. Men stadig fantastisk handel

Kan du ikke lige smide et link? Har lidt problemer med at logge på min twitter
          Sq alligevel noget når vi er skuffede over salg på +20 mio. Så har klubben alligevel rykket sig på et par år .. men det er da fedt . .
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Til jer der ønsker en stopper, kunne Jonathan Foss være en mulighed at få hjem og er der nogle der kender til hans niveau?
            Han spillede 4 ud af 5 kampe for Danmarks U20 landshold i sommerens slutrunde.
            siden 1887

Comment

Ja okay. Så nok 22,5+7,5… Tog lige toppen af begejstringen. Men stadig fantastisk handel

Kan du ikke lige smide et link? Har lidt problemer med at logge på min twitter
              Farzam Abolhosseini skriver: I grundpris får OB lidt over en million euro her og nu, og så er resten bundet op på bonusser - nogle meget letopnåelige - der kan få prisen helt op, hvor det er rigtig sjovt.
              siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Til jer der ønsker en stopper, kunne Jonathan Foss være en mulighed at få hjem og er der nogle der kender til hans niveau?
                Han spillede 4 ud af 5 kampe for Danmarks U20 landshold i sommerens slutrunde.
                Jeg er ikke sikker på der bliver kigget efter danskere.

Comment

Flere informationer fra farzam på x

I grundpris får OB lidt over en million euro her og nu, og så er resten bundet op på bonusser - nogle meget letopnåelige - der kan få prisen helt op, hvor det er rigtig sjovt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg er ikke sikker på der bliver kigget efter danskere.
                    Nej lad os få en start 11'er med kun udlændinge som i BIF
                    siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

I grundpris får OB lidt over en million euro her og nu, og så er resten bundet op på bonusser - nogle meget letopnåelige - der kan få prisen helt op, hvor det er rigtig sjovt.
                      Arghhh. Så fik festen en ende. Man fik lige pulsen godt op. Stadig en fin handel.

Comment

Faktisk ikke noget dårligt bud med 60 friske mill på lommen. Men selvom vi kunne betale transferen bliver lønnen nok et problem. Hørte han får 75.000 euro om måneden i FCK. Og han og FCK er nok ikke så tilbøjelige til at tilbyde en Falk lign deal igen..
                        måske ikke - men hvis de smider så mange penge efter ham om måneden, og han bare er i overskud, så vil de jo også være interesseret i at finde en løsning.

Fejlkøb koster - OB har skullet betalte Tyler for at smutte, FCK kan komme til det her...Man U. kan komme til at gøre det med en håndfuld af spillere.

Og det vil jo være det spil OB skal spille hvis man skal hente ham. Ved ikke hvor lang kontrakt han har men et par år endnu vel - det er omkring 1 mill euro pr år bare i løn de vil spare.

Han vil ikke være min ønskesigning - men hvis Zorniger og TB mener han passer ind, så ok.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

det er så i den lave ende - men hvis bare de fleste er til at opnå.

Har hele tiden ment han skulle indbringe som min. 2 mill euro (men det mente jeg også man burde have fået for Sabbi og Frø)

Uanset, en fin case - hentet i 1 division - har leveret ok uden rigtigt at brænde banen af, OB tjener på ham og han får et skifte til noget større. Win-win

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Nej lad os få en start 11'er med kun udlændinge som i BIF
                            nu var der da fem danskere i sidste træningskamp - så helt så slemt står det da trods alt ikke til.

Danske spillere er nok for dyre, sagde BW jo også i sin tid. Og bare se på hvad FCK hiver ind - ikke mange danskere der heller.

Comment

Arghhh. Så fik festen en ende. Man fik lige pulsen godt op. Stadig en fin handel.
                              Ja, ok handel. Og hvis klausulerne så får den op på 30, eller bare 20-25 vil det være ganske godt.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Er helt blæst omkuld af vi kan være heldige på sigt at få 30 mio for Deedson. Det er en voldsom sum, hvor jeg virkelig tror vi kan rykke holdet med de millioner vi får for både han og Luca, selvom pengene for Deedson først vil komme over en periode, og forudsætter han ikke flopper
                                Last edited by hankatten; 13-07-2025, 18:33.

Comment

Working...
                                X