Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
jeg tror ikke vi får noget som helst ekstra ud af handlen vi sælger han til Udinese som lejer ham ud til watford også køber de ham næste sommer til samme pris som Udinese betaler os også får vi intet ud af den handel:) vel en af ulemperne ved flerklubs ejer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Man kunne måske have beholdt ham og tjent 2-3 mill euro mere næste sommer hvis han fik en god sæson.. Måske. Kunne også være en dårlig sæson og sælges til Malmø FF for 20 mill fordi vi rykker ned og han ikke vil forlænge
Her tænker jeg at der er 1-2 mill euro i bonusser og muligheden for måske 15% af et kæmpe beløb om et par år
Fremadrettet når man vil akademiet mere så skal man også helst ses som en klub hvor spilleren kan komme videre fra.
Nu bliver det bare spændende at se hvad der så hentes ind - istedet for Luca men også til andre pladser. For om det er 100 mill eller 37 - er for mig ligegyldigt, hvis ikke de bliver puttet i truppen
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det kan nemt ende med et Bjørn Wesstrøm vindue.
Stor udskiftning behøver ikke være et problem. Man skal "bare" hente de rigtige spillere. Holdet bliver jo heller ikke markant bedre af at man holder sammen på en flok spillere, hvis ikke de er gode nok.
På trods af jeg mener man var for passive sidste sommer og i vinters, så syntes jeg at TB generelt har handlet fornuftigt. Vi har fået tre nye ind - allerede inden sæsonen er startet. Så mon ikke det går
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
måske - men det handler naturligvis om hvad Luca vil. Har han et stort ønske om at komme videre nu, så skal man også bare få lavet den handel så vi ikke ender i samme situation som med Slotsager.
Fremadrettet når man vil akademiet mere så skal man også helst ses som en klub hvor spilleren kan komme videre fra.
Nu bliver det bare spændende at se hvad der så hentes ind - istedet for Luca men også til andre pladser. For om det er 100 mill eller 37 - er for mig ligegyldigt, hvis ikke de bliver puttet i truppen
Selvfølgelig bliver de 37 mill ikke geninvesteret i truppen. Noget af det gør helt sikkert. Sådan fungerer det jo ikke.
Og det er bestemt ikke ligegyldigt om det er 37 eller 100 mill.
Det nye OB bliver virkelig prioriteret højt i OSE lige pt og jeg tror at man vil se budgettet stige en del de næste år. Men i det her ligger der også indtægt ved salg
- Likes 1
Comment
-
Det handler 100% også om mennesket Luca. Specielt når pengene passer. Det gælder om at vise akademi og omverdenen at vi kan også gøre drømme til virkelighed
Selvfølgelig bliver de 37 mill ikke geninvesteret i truppen. Noget af det gør helt sikkert. Sådan fungerer det jo ikke.
Og det er bestemt ikke ligegyldigt om det er 37 eller 100 mill.
Det nye OB bliver virkelig prioriteret højt i OSE lige pt og jeg tror at man vil se budgettet stige en del de næste år. Men i det her ligger der også indtægt ved salg
Og på sigt hvad de ellers bruges på; nye baner, andre faciliteter osv.
I sin tid ville Westrøm melde noget ud om Minteh millionerne efter transfer vinduet lukkede - så hørte vi aldrig mere til dem.
Så de må ikke bare forsvinde i et sort hul - dét er min pointe, for gør de det kan det være mig komplet ligegyldigt hvad et salg har indbragt.
Comment
-
nej det er jeg med på. Min pointe er at vi skal kunne se nogle af de midler blive brugt på truppen.
Og på sigt hvad de ellers bruges på; nye baner, andre faciliteter osv.
I sin tid ville Westrøm melde noget ud om Minteh millionerne efter transfer vinduet lukkede - så hørte vi aldrig mere til dem.
Så de må ikke bare forsvinde i et sort hul - dét er min pointe, for gør de det kan det være mig komplet ligegyldigt hvad et salg har indbragt.
Men med de planer der er omkring OB og OSE`s kæmpe udvidelser og det nye stadion vil det ikke komme bag på mig hvis vi er tæt på AGF med 80-85 mill budget inden for 5 år
Men det kræver bla 3 vigtige ting. At vi spiller i superligaen hver sæson, at vi jævnligt laver et pænt salg og så vil det heller ikke skade med lidt sportslig succes til tider
Og her spiller salg altså en væsentlig rolle
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
jeg tror ikke vi får noget som helst ekstra ud af handlen vi sælger han til Udinese som lejer ham ud til watford også køber de ham næste sommer til samme pris som Udinese betaler os også får vi intet ud af den handel:) vel en af ulemperne ved flerklubs ejer
- Likes 1
Comment
-
Det har vi altid været enige om.
Men med de planer der er omkring OB og OSE`s kæmpe udvidelser og det nye stadion vil det ikke komme bag på mig hvis vi er tæt på AGF med 80-85 mill budget inden for 5 år
Men det kræver bla 3 vigtige ting. At vi spiller i superligaen hver sæson, at vi jævnligt laver et pænt salg og så vil det heller ikke skade med lidt sportslig succes til tider
Og her spiller salg altså en væsentlig rolle
Vi må bare ikke ende et sted hvor man sælger to startere (som Sabbi og Frø) og "erstatter" dem med én spiller - hvis man endda kan omtale Burey som sådan - det var jo helt håbløst.
Så nej jeg forventer ikke de går ud og brænder små 40 mill af på signings nu og her - men med dette salg, de kroner man alt andet lige må have sparet de sidste par vinduer - plus evt salg af Don D og...så skal der hentes noget kvalitet ind. Om de finder dem "gratis" er sådan set så ligegyldigt.
Comment
-
helt enig - og natuligvis.
Vi må bare ikke ende et sted hvor man sælger to startere (som Sabbi og Frø) og "erstatter" dem med én spiller - hvis man endda kan omtale Burey som sådan - det var jo helt håbløst.
Så nej jeg forventer ikke de går ud og brænder små 40 mill af på signings nu og her - men med dette salg, de kroner man alt andet lige må have sparet de sidste par vinduer - plus evt salg af Don D og...så skal der hentes noget kvalitet ind. Om de finder dem "gratis" er sådan set så ligegyldigt.
- Likes 3
Comment
-
Meget enig. Kan vi ikke blive enige om at der er kommet nye boller på suppen? Det sker ikke mere under denne ledelse
men frygten sidder stadig i mig
De transfers der er lavet under Troels virker alle til at være som min. fornuftige (syntes stadig vi mangler at se Burgy og Adam sådan for alvor) ( edit: jeg mangler også at se vores to nye tyskere...) men de er ikke i nærheden af de katastrofe handler fra Bjørns tid.
Men de to vinduer under troels har også være rimeligt "kontrollerede" - med håndbremsen lidt trukket. Den er han jo nødt til at slippe lidt - og gi' lidt gas, så spændende at se hvad der sker.
Men at det skulle ende i en regulær dumpster fire, det tror jeg trods alt ikke påLast edited by mhbp; 11-07-2025, 17:49.
Comment
-
jo bestemt
men frygten sidder stadig i mig
De transfers der er lavet under Troels virker alle til at være som min. fornuftige (syntes stadig vi mangler at se Burgy og Adam sådan for alvor) ( edit: jeg mangler også at se vores to nye tyskere...) men de er ikke i nærheden af de katastrofe handler fra Bjørns tid.
Men de to vinduer under troels har også være rimeligt "kontrollerede" - med håndbremsen lidt trukket. Den er han jo nødt til at slippe lidt - og gi' lidt gas, så spændende at se hvad der sker.
Men at det skulle ende i en regulær dumpster fire, det tror jeg trods alt ikke på
- Likes 2
Comment
-
Jeg syntes nu de har givet pænt meget gas den sidste måneds tid. Og som jeg hører det er vi langt fra færdige(nok heller ikke den store hemmelighed)
Der kommer mindst en keeper, en 6’er, og 1 eller 2 offensive spillere ind, er mit gæt.
Og så jeg ligeglad med folk sammenligner dette med med et Bjørn Wesstrøm vindue. Det synes jeg ikke man kan.
Har meget mere tillid til Troels, til at sikre os de rigtige spillere, så vi har øget chance for at spille Superliga også efter 30/6-2026.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Nej hører det samme.
Der kommer mindst en keeper, en 6’er, og 1 eller 2 offensive spillere ind, er mit gæt.
Og så jeg ligeglad med folk sammenligner dette med med et Bjørn Wesstrøm vindue. Det synes jeg ikke man kan.
Har meget mere tillid til Troels, til at sikre os de rigtige spillere, så vi har øget chance for at spille Superliga også efter 30/6-2026.
Comment
Comment