Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

5 mill euro

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-kjerrumgaard

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det sku godkendt.

Comment

syntes det er i den lave ende...MEN reelt har Luca kun bevist sig op 1 divisions niveau. Vil han selv videre - så må man tage pengene og finde nye spillere.

Og så håbe vi rykker os - så vi kommer til at spille som min. top 6 jævnligt, så kan beløbene også blive større på sigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det sku godkendt.
          Ja bestemt…

Comment

Kan se på transfermarket at Watford normalvis ikke betaler meget for spillere. Selvom de sælger for store penge

i 23/24 solgte de for 450 mill dkr og købte kun for 30 mill dkr samlet
            i 24/25 solgte de for 225 mill dkr og købte kun for 23 mill dkr samlet

Så tror ikke vi skal sætte næsen op efter det vilde hvis det er
            Håber alligevel at vi er lidt over de 30 mio. Det er jo en interessant afvejning Troels Bech må have været igennem. Der er stadig lang tid tilbage af vinduet, så på den måde er man jo ikke tvunget til at sælge lige nu, og hvis man lod Luca få de første par kampe i sæsonen med, var der en chance for at prisen kunne stige, hvis han havde scoret et par mål. Så jeg ville faktisk blive lidt skuffet hvis vi solgte ham “billigt” på det her tidspunkt i vinduet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nå ja, så giver det jo mening med købene af Arp og Ganaus
              ja så har vi ikke SÅ travlt med at finde en erstatning - men håber da stadig man kigger sig om efter endnu en angriber så. Grot ved vi hvad kan i superligaen - gør vi reelt ikke med Arp og Ganaus

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes det er i den lave ende...MEN reelt har Luca kun bevist sig op 1 divisions niveau. Vil han selv videre - så må man tage pengene og finde nye spillere.

Og så håbe vi rykker os - så vi kommer til at spille som min. top 6 jævnligt, så kan beløbene også blive større på sigt.
                Så har vi nok også fået bonusser og videresalg klausuler. Syntes det er ok under omstændighederne.
                Havde håbet vi havde kunne holde ham lidt længere. Men det var tiden for Luca

Comment

Så har vi nok også fået bonusser og videresalg klausuler. Syntes det er ok under omstændighederne.
                  Jeg er bare glad for at vi ikke får en Slotsager-gate igen.

Håber pengene går direkte på transfer budgettet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja så har vi ikke SÅ travlt med at finde en erstatning - men håber da stadig man kigger sig om efter endnu en angriber så. Grot ved vi hvad kan i superligaen - gør vi reelt ikke med Arp og Ganaus
                    Lurer stadig lidt på om Arp vil få spilletid på 10eren, og hvis han er tiltænkt en stor rolle der, så er der i hvert fald plads til en ekstra angriber. Men jeg regner med at Zorniger er komfortabel med deres niveau, i forhold til at kunne begå sig i Superligaen. Og i Ganaus, Arp, Grot og Hansborg, så er vi vel antalsmæssigt hvad vi burde være?

Comment

sådan set enig. Havde stadig håbet på mere dog :)

Men ligesom klubben skal blive bedre til at få de unge op og ind på 1. holdet, så skal de også blive bedre til at sælge - det tager bare noget tid...superliga status vil hjælpe, top 6 endnu mere - kan man knibe sig med i europa vil det også gøre noget.

Comment

Du kan ikke påstå at Falk kun skulle have lyst til at skifte hjem til OB pga SK og TB. Det har en betydning, men jeg er 100% sikker på at Falk har fået mere skub i tingene efter Zorniger blev præsenteret. Det gør alt andet lige hans ambition om at få OB op i den sjove del større.

Falk har selv sagt, at han ønsker at spille fodbold, i den tid han har tilbage, det kom han nok ikke til i FCK. Det kan han i OB.

Angående, hvad Troels og Jimmi har lavet, så det klart for en hver, at de har forberedt sig på at gøre Truppen klar til SL. Det er vildt at påstå, at de ikke har lavet noget det sidste halve år.

At vi tiltrak Zorniger, åbnede bare et nyt marked, som OB måske ikke vil være i nærheden af, men derfor har OB stadig en rekrutteringslists, at tage fra (Hvor jeg tror Falk har stået på), de har en spillestil at rekruttere ud fra, uagtet hvem der er cheftræner.

Men vi er enige - vi havde ikke hentet Arp hvis ikke Zorniger var her, ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt af transfervinduet. Men så havde vi hentet en anden, fra hylden over.

Jeg påstår ingenting omkring Falk, det var en løbende dialog men jeg medgiver at det fra min side nok var i det sarkastiske hjørne og det beklager jeg. Ikke mindst fordi at det ikke vises på skrift.

Jeg påstår heller ikke at de ikke har lavet noget .. jeg vil bare gerne se resultatet af det jeg vil have transfers

Jeg påstår dog at det mere var omstændighederne end TB’s sportsdirektørarbejde at han landede AZ og at deres venskab nok spillede den største part.
                        Ganaus og Arp er AZ, ikke TB/JN ..

Falk var helt sikkert på TB’s liste .. ligesom han var på BW, MH m.fl. sportschefer og direktører i OB siden Falk tog til FCK .. den får han ikke meget kredit for men jeg vil dog gerne give kredit på (sammen med FCK og RF) at forhandle en løsning på plads ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

På ham og ikke bolden... flot !

Men tvivler på at det sker !

Forstår simpelthen ikke hadet mod ham, men det er der jo åbenbart konsensus om herinde... lidt sørgelige typer
                          Jeg er generelt uenig i alt, hvad du skriver, men ikke her :)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Fazam skriver følgende på x

Luca Kjerrumgaard bliver på papiret solgt til Udinese, der har samme ejer som Watford, som så lejer ham med henblik på et køb. OB tjener omkring fem mio. euro, 37,5 millioner kroner, på sin topscorer, når han i weekenden har bestået sit lægetjek i England.
                            Åh, fuck multiclub-karruseller…

Comment

Jeg er bare glad for at vi ikke får en Slotsager-gate igen.

Håber pengene går direkte på transfer budgettet.

Ohh Du jokede ikke…..

Comment

Så må vi håbe på klausuler …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X