Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Falk præsenteres i morgen, har jeg hørt
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Falk præsenteres i morgen, har jeg hørt
      Uanset hvad fans synes om Falk og hans ageren da han forlod OB, så er jeg sikker på at trøjesalget slår rekorder såfremt han bliver præsenteret.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        2 kilder melder henholdsvis om 2 år til Falk og at han præsenteres i morgen…

Don`t shoot the messenger hvis det bliver torsdag Eller i aften..
        Altid med lidt nervøsitet man melder de her ting ud og i realiteten ikke selv er herre over.
        2 år jo det samme, som han allerede har i FCK. Hvis kontraktlængde holder, så skifter han jo for at få spilletid, selv om det soleklart koster ham i løn. Hvis det kun var penge og caféliv, han ville have, så kunne han jo sagtens bare trække splinter i røven de næste to år på Østerbro.

Spørgsmålet er så, om det er en 'respekttaftale' for FCK - dvs. de udbetaler noget løn/bonus ved aftrædelse til Falk og river så bare kontrakten i stykker. Eller om OB skal hoste op med en egentlig transfer? Det betyder naturligvis også noget i de samlede muligheder for vinduet, hvor vi i hvert fald skal have endnu en midtbanespiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

2 år jo det samme, som han allerede har i FCK. Hvis kontraktlængde holder, så skifter han jo for at få spilletid, selv om det soleklart koster ham i løn. Hvis det kun var penge og caféliv, han ville have, så kunne han jo sagtens bare trække splinter i røven de næste to år på Østerbro.

Spørgsmålet er så, om det er en 'respekttaftale' for FCK - dvs. de udbetaler noget løn/bonus ved aftrædelse til Falk og river så bare kontrakten i stykker. Eller om OB skal hoste op med en egentlig transfer? Det betyder naturligvis også noget i de samlede muligheder for vinduet, hvor vi i hvert fald skal have endnu en midtbanespiller.
          Jeg ved ikke nogen detaljer. Men kunne forestille mig at de giver ham en pose penge med og lader ham skifte gratis til sin barndomsklub efter 9 års tro tjeneste og 2 forlængelser.
          Så skal vi betale et pænt stort sign on fee og give ham den højeste løn at lønloftet tillader. Det tænker jeg er på plads og han i realiteten bare skal hjem og til lægecheck inden præsentationen. Han har 100% haft en gentlemans aftale med FCK om et eller andet ved et skifte hjem da de skrev kontrakt sidst.
          Så har det været lige give&take for alle 3 parter

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Uanset hvad fans synes om Falk og hans ageren da han forlod OB, så er jeg sikker på at trøjesalget slår rekorder såfremt han bliver præsenteret.
            Det er jeg også sikker på. Har ikke lige styr på hvor mange Djemba Djemba og Djibby Fall man solgte den gang. Men det bliver pænt derop ad

Jeg tror desuden at nogen skal til at bestille billet til første udebane afsnit og hjemmekamp. For der bliver helt sikkert gang i billetsalget nu

Comment

Jeg ved ikke nogen detaljer. Men kunne forestille mig at de giver ham en pose penge med og lader ham skifte gratis til sin barndomsklub efter 9 års tro tjeneste og 2 forlængelser.
              Så skal vi betale et pænt stort sign on fee og give ham den højeste løn at lønloftet tillader. Det tænker jeg er på plads og han i realiteten bare skal hjem og til lægecheck inden præsentationen. Han har 100% haft en gentlemans aftale med FCK om et eller andet ved et skifte hjem da de skrev kontrakt sidst.
              Det lyder meget rimeligt: og om udgiften hedder transfer eller sign-on, så koster en spiller af Falks kaliber naturligvis nogle penge - jeg griner altid højt, når nogen skriver om en 'gratis spiller'; det er så utrolig naivt. I dette tilfælde er der endda ok chancer for, at der ikke er ublu agenthororarer inde over. Jeg har ingen konkrete tal, men gætter på, at hvis folk vidste hvad DD f.eks. kostede totalt i sin tid pga agent fees, så ville de tabe underkæben.

Comment

Det er jeg også sikker på. Har ikke lige styr på hvor mange Djemba Djemba og Djibby Fall man solgte den gang. Men det bliver pænt derop ad

Jeg tror desuden at nogen skal til at bestille billet til første udebane afsnit og hjemmekamp. For der bliver helt sikkert gang i billetsalget nu
                Kan personligt selv mærke at det kribler mere end i mange, mange år.

Zorniger har været en vitaminindsprøjtning for hypen her i preseason, og så håber jeg de nye spillere vi når at få på plads kan være en vitaminindsprøjtning på banen.

Men er spændt på det fysiske pres, og på hvornår på sæsonen vi virkelig kan kapitalisere på den øgede træningsmængde. Kan godt være, at gevinsten først høstes midt på/sent på sæsonen parallelt med, at spillerne bliver mere fortrolige med spillestil og Zorniger ditto med truppens styrker og svagheder.

Comment

Man kan ikke købe billet endnu? Jeg prøvede lige, da jeg gerne vil se første hjemmekamp med familien. Jeg har selv sæsonkort, men derudover skal jeg have et par billetter. Nogen der ved, hvornår de mon kommer i salg?

Comment

Det er jeg ret sikker på er casen. Måske OB betaler et symbolsk beløb, men tror de har en gentleman-aftale med Falk derinde. Eller, det er jeg helt overbevist om de har.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Man kan ikke købe billet endnu? Jeg prøvede lige, da jeg gerne vil se første hjemmekamp med familien. Jeg har selv sæsonkort, men derudover skal jeg have et par billetter. Nogen der ved, hvornår de mon kommer i salg?
                      Har faktisk ikke tjekket. Jeg ved ihverfald bare at jeg aktiverer mit lille pølsesponsorat igen da jeg elsker det OB har gang i pt. Jeg droppede det for 1,5-2 år siden da jeg virkelig var utilfreds med meget af det der skete omkring klubben. Bla BW

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Det er jeg ret sikker på er casen. Måske OB betaler et symbolsk beløb, men tror de har en gentleman-aftale med Falk derinde. Eller, det er jeg helt overbevist om de har.
                        De kan få tilsendt en brunsvigerkage og så siger vi at det er en handel!

Comment

De kan få tilsendt en brunsvigerkage og så siger vi at det er en handel!
                          Jeg synes vi skal sende en kasse Albani med også .. så kan de smage på rigtig øl derovre på det østlige udkantsDanmark

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg synes vi skal sende en kasse Albani med også .. så kan de smage på rigtig øl derovre på det østlige udkantsDanmark
                            Så skidt med det da

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Helt enig. Det var 100% OBs egen skyld at Falk ikke blev. Det var jo et lortehold, han spillede på, uden udsigter til at få bedre legekammerater, hvilket jo også viste sig at være sandt. Der kom ikke bedre spillere efter Falk rejste. Han gjorde det eneste kloge i den situation. Når man er så god og åbenbart ikke har modet til udlandet (det er jo et fair og personligt valg), skal man da til FCK.
                              Nemlig. Sådan var det, Og vist noget med en kæreste der skulle studere i Kbh.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Helt enig. Det var 100% OBs egen skyld at Falk ikke blev. Det var jo et lortehold, han spillede på, uden udsigter til at få bedre legekammerater, hvilket jo også viste sig at være sandt. Der kom ikke bedre spillere efter Falk rejste. Han gjorde det eneste kloge i den situation. Når man er så god og åbenbart ikke har modet til udlandet (det er jo et fair og personligt valg), skal man da til FCK.
                                ..

og oveni, så skrev/forlængede Falk med et (halvt?) år da hans kontrakt stod til udløb , for at hjælpe OB. ...

(så vidt jeg husker...jeg er så gammel at jeg for nyligt har fundet programmet for OB-LFC i germmerne)
                                Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Working...
                                X