Falk præsenteres i morgen, har jeg hørt
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg2 kilder melder henholdsvis om 2 år til Falk og at han præsenteres i morgen…
Don`t shoot the messenger hvis det bliver torsdagEller i aften..
Altid med lidt nervøsitet man melder de her ting ud og i realiteten ikke selv er herre over.
Spørgsmålet er så, om det er en 'respekttaftale' for FCK - dvs. de udbetaler noget løn/bonus ved aftrædelse til Falk og river så bare kontrakten i stykker. Eller om OB skal hoste op med en egentlig transfer? Det betyder naturligvis også noget i de samlede muligheder for vinduet, hvor vi i hvert fald skal have endnu en midtbanespiller.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
2 år jo det samme, som han allerede har i FCK. Hvis kontraktlængde holder, så skifter han jo for at få spilletid, selv om det soleklart koster ham i løn. Hvis det kun var penge og caféliv, han ville have, så kunne han jo sagtens bare trække splinter i røven de næste to år på Østerbro.
Spørgsmålet er så, om det er en 'respekttaftale' for FCK - dvs. de udbetaler noget løn/bonus ved aftrædelse til Falk og river så bare kontrakten i stykker. Eller om OB skal hoste op med en egentlig transfer? Det betyder naturligvis også noget i de samlede muligheder for vinduet, hvor vi i hvert fald skal have endnu en midtbanespiller.
Så skal vi betale et pænt stort sign on fee og give ham den højeste løn at lønloftet tillader. Det tænker jeg er på plads og han i realiteten bare skal hjem og til lægecheck inden præsentationen. Han har 100% haft en gentlemans aftale med FCK om et eller andet ved et skifte hjem da de skrev kontrakt sidst.
Så har det været lige give&take for alle 3 parter
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
Uanset hvad fans synes om Falk og hans ageren da han forlod OB, så er jeg sikker på at trøjesalget slår rekorder såfremt han bliver præsenteret.
Jeg tror desuden at nogen skal til at bestille billet til første udebane afsnit og hjemmekamp. For der bliver helt sikkert gang i billetsalget nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ved ikke nogen detaljer. Men kunne forestille mig at de giver ham en pose penge med og lader ham skifte gratis til sin barndomsklub efter 9 års tro tjeneste og 2 forlængelser.
Så skal vi betale et pænt stort sign on fee og give ham den højeste løn at lønloftet tillader. Det tænker jeg er på plads og han i realiteten bare skal hjem og til lægecheck inden præsentationen. Han har 100% haft en gentlemans aftale med FCK om et eller andet ved et skifte hjem da de skrev kontrakt sidst.
- Likes 1
Comment
-
Det er jeg også sikker på. Har ikke lige styr på hvor mange Djemba Djemba og Djibby Fall man solgte den gang. Men det bliver pænt derop ad
Jeg tror desuden at nogen skal til at bestille billet til første udebane afsnit og hjemmekamp. For der bliver helt sikkert gang i billetsalget nu
Zorniger har været en vitaminindsprøjtning for hypen her i preseason, og så håber jeg de nye spillere vi når at få på plads kan være en vitaminindsprøjtning på banen.
Men er spændt på det fysiske pres, og på hvornår på sæsonen vi virkelig kan kapitalisere på den øgede træningsmængde. Kan godt være, at gevinsten først høstes midt på/sent på sæsonen parallelt med, at spillerne bliver mere fortrolige med spillestil og Zorniger ditto med truppens styrker og svagheder.
- Likes 2
Comment
-
Det er jeg også sikker på. Har ikke lige styr på hvor mange Djemba Djemba og Djibby Fall man solgte den gang. Men det bliver pænt derop ad
Comment
-
Jeg ved ikke nogen detaljer. Men kunne forestille mig at de giver ham en pose penge med og lader ham skifte gratis til sin barndomsklub efter 9 års tro tjeneste og 2 forlængelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Man kan ikke købe billet endnu? Jeg prøvede lige, da jeg gerne vil se første hjemmekamp med familien. Jeg har selv sæsonkort, men derudover skal jeg have et par billetter. Nogen der ved, hvornår de mon kommer i salg?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Det er jeg ret sikker på er casen. Måske OB betaler et symbolsk beløb, men tror de har en gentleman-aftale med Falk derinde. Eller, det er jeg helt overbevist om de har.
Comment
-
De kan få tilsendt en brunsvigerkage og så siger vi at det er en handel!
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Helt enig. Det var 100% OBs egen skyld at Falk ikke blev. Det var jo et lortehold, han spillede på, uden udsigter til at få bedre legekammerater, hvilket jo også viste sig at være sandt. Der kom ikke bedre spillere efter Falk rejste. Han gjorde det eneste kloge i den situation. Når man er så god og åbenbart ikke har modet til udlandet (det er jo et fair og personligt valg), skal man da til FCK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Helt enig. Det var 100% OBs egen skyld at Falk ikke blev. Det var jo et lortehold, han spillede på, uden udsigter til at få bedre legekammerater, hvilket jo også viste sig at være sandt. Der kom ikke bedre spillere efter Falk rejste. Han gjorde det eneste kloge i den situation. Når man er så god og åbenbart ikke har modet til udlandet (det er jo et fair og personligt valg), skal man da til FCK.
og oveni, så skrev/forlængede Falk med et (halvt?) år da hans kontrakt stod til udløb , for at hjælpe OB. ...
(så vidt jeg husker...jeg er så gammel at jeg for nyligt har fundet programmet for OB-LFC i germmerne)
Vi skal bare vinde resten ....
Comment
Comment