Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ikke for at ødelægge stemningen.. Men en af mine kilder melder om at Falk også var/er i dialog med “en pengestærk klub”….. Ikke OB…
    det må jo så være en udenlandsk klub hvis det var

Men håbede da selv at Davidsen og bold.dk havde ret.

Det bliver spændende dage
    Tror den er rimelig tæt på med OB.

Både Davidsen og Bold, plejer at have styr på det.

Dog spændt på om det kommer ud hvilken klub det er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Nej, ikke nødvendigvis. Hvad skulle forskellen da være? Enten taler du sandt, eller så gør du ikke? Du vil, og kan tilsyneladende ikke bevise de påstande du gentagengange har bragt, trods for du siger det, trods for du gentagende gange bliver spurgt. Så må du enten lade være med alt det vrøvl, dokumentere det, eller finde dig i at blive kaldt løgner, fuld af lort og blive "forfulgt".

Ja det lyder jo meget godt...........
      Lad det nu ligge. Det er som at slå i en pude. Ignorer alt det sludder. Jeg kan ikke forestille mig at noget ændrer sig. Tag det stoisk: man skal ikke bekymre sig om de ting man ikke har kontrol over og indflydelse på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg indrømmer at det også kom bag på mig da han skrev. For han har før ramt plet og var senest en af mine kilder vedr Zorninger

Comment

Ikke for at ødelægge stemningen.. Men en af mine kilder melder om at Falk også var/er i dialog med “en pengestærk klub”….. Ikke OB…

Som for så mange andre betyder pengene en hel del for Falk og det er også fair nok. Falk i form kan OB naturligvis godt bruge så jeg kan godt forstå hvad folks iver bunder i, men når han som nytiltrådt OB spiller stiller sig op og giver det første interview om hvor glad han er for at vende “hjem” til klubben hvor det hele startede, går jeg personligt ud og kaster op. En paycheck player med en tam og forsømt karriere er hvad vi får hvis OB måske viser sig at tilbyde den bedste pakke, og det kan jeg sagtens undvære. Lander vi ham håber jeg for alt i verden ikke at vi springer banken.

Comment

Hvis Falken kommer hjem, vil det være klasse.
            Hvis han så bliver klippet, kan det være jeg køber en ny trøje
            Er der ikke noget med at Eriksens kone er frisør. Så kan hun vel klare det, imens drengene snakker fremtid;-)

Comment

Uhhh Ejdum får stor gavn af en falk ved siden af sig. Han burde glæde sig.

Så må vi jo ha købt det dumme svin der er et niveau over TT :)
              Helt enig. Falk kunne godt ligne lige den mand Ejdum har brug for. En spiller der spiller med få berøringer og hurtige pasninger, og som kan se de mange løb Ejdum allerede kommer med hurtigere og hyppigere end de medspillere han har været vant til at spille med.
              Det glæder jeg mig til at se.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det er meget belejligt lige at få nævnt i krogene, at en pengestærk aspirant står klar i kulissen, imens man lægger i kontraktforhandlinger med os. Jeg tror mest det bruges som løftestang til lige vride det sidste ud af os.
                Alt har peget på at Falk vil tilbage til os, men han giver nok også afkald på en god sum penge, og skal kompenseres bedst muligt

Comment

Jeg kunne nu godt unde Falk et udenlandseventyr, men tænker måske det er ved at være for sent for ham.

Comment

Jeg forstår ikke, hvorfor Luca lige har fået trøje nummer 9, hvis de samtidig jagter Falk. Og hvis planen er at sælge Luca inden længe, giver det endnu mindre mening.

Skal der bare tjenes lidt penge på en ny kjerrumgaard-trøje, sælge ham og så tjenes lidt penge på en falk-trøje?
                    siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Som for så mange andre betyder pengene en hel del for Falk og det er også fair nok. Falk i form kan OB naturligvis godt bruge så jeg kan godt forstå hvad folks iver bunder i, men når han som nytiltrådt OB spiller stiller sig op og giver det første interview om hvor glad han er for at vende “hjem” til klubben hvor det hele startede, går jeg personligt ud og kaster op. En paycheck player med en tam og forsømt karriere er hvad vi får hvis OB måske viser sig at tilbyde den bedste pakke, og det kan jeg sagtens undvære. Lander vi ham håber jeg for alt i verden ikke at vi springer banken.
                      Har det på absolut samme måde. Hvis Falk kan holde sig skadefri er det en styrkelse og opgradering af holdet og det er selvfølgelig velkommen.
                      Men jeg glemmer aldrig hvordan det føltes den dag udmeldingen kom at han skiftede til FCK. Det var desperat og ødelæggende på en frygtelig måde. Den spiller som viste igen og igen hjertet og kærlighed til logoet. Den spiller som var vores håb at bygge et nyt hold op omkring ham.
                      Hvis han kommer til OB så er det en københavnerdreng vi får ind, en lejresvend ikke mere og ikke mindre. Og kærlighedsforklaringer til klubben må han virkelig spare sig ellers er du ikke den eneste som kaster op.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Har det på absolut samme måde. Hvis Falk kan holde sig skadefri er det en styrkelse og opgradering af holdet og det er selvfølgelig velkommen.
                        Men jeg glemmer aldrig hvordan det føltes den dag udmeldingen kom at han skiftede til FCK. Det var desperat og ødelæggende på en frygtelig måde. Den spiller som viste igen og igen hjertet og kærlighed til logoet. Den spiller som var vores håb at bygge et nyt hold op omkring ham.
                        Hvis han kommer til OB så er det en københavnerdreng vi får ind, en lejresvend ikke mere og ikke mindre. Og kærlighedsforklaringer til klubben må han virkelig spare sig ellers er du ikke den eneste som kaster op.
                        hørt…

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

+1.

Hvis han kan bidrage er det okay. Det har nogen bedre styr på end jeg.

En hjertespiller? Nej. Man kan ikke både vælge penge og kærlighed. Han vil aldrig kunne indtræde på listen af de store koryfæer. Og det skal han heller ikke efter at have solgt ud.
                          Last edited by Mhjortebjerg; i går, 21:43.
                          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Har hørt det samme de sidste par dage. Er noget overrasket over vi er meldt så tæt på Falk.
                            Sidste uge hørte jeg den var stendød.

Havde først forventet det kunne prøves af op mod 1.september igen, hvis han var langt fra holdet i fck.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Har hørt det samme de sidste par dage. Er noget overrasket over vi er meldt så tæt på Falk.
                              Sidste uge hørte jeg den var stendød.

Havde først forventet det kunne prøves af op mod 1.september igen, hvis han var langt fra holdet i fck.
                              Vi må se hvor den lander. Fodbold er en sjov størrelse. Det kan gå stærkt. Både den ene vej og den anden

Comment

Valgte han kun penge, da han skiftede til FCK? Eller valgte han at kunne spille med om medaljer og Europa - og i samme ombæring et større udstillingsvindue for en større udenlandsk klub og landsholdet?

I dagens Danmark findes der ikke længere spillere, der bliver i en og samme klub (særligt ikke en klub som OB, som i så mange år har forsømt at udvikle og modernisere sig). Spillere er mere karrieremindede, og har agenter, der ikke laver andet end at arbejde hen mod den næste kontrakt/karrieremulighed. Det er præmissen i dag. Og den præmis er man nødt til at lægge ned over Falks skifte til FCK.

Folk er mere eller mindre afklarede med, at Kjerrumgaard skifter denne sommer. Er han så også en pengegrisk lejesvend, fordi han vil træde et skridt op karriere- og indtægtsmæssigt?

Hvis det udelukkende er fordi manden lavede en bommert med at annoncere skiftet med lidt dårlig timing, så har folk godt nok for små sko på. At man kan lade det påvirke hele opfattelsen af en mand, der lagde sine lunger og sjæl i klubben i ti år af sit liv, er for mig meget svært at forstå.

Han gav sit alt for klubben i den (måske) værste periode i nyere tid (rent placeringsmæssigt). Ytrede sig aldrig negativt, lagde alt hvad han havde på banen, begejstrede, scorede og assisterede.
                                Parallelt med dette skruede man helt ned for budget og ambitioner i klubben. Investerede meget begrænset i og omkring holdet. Hyrede og fyrede trænere og sportschefer på skift (kan tælle mig til, at han nåede at have 5 trænere i de 6 sæsoner han fast var en del af førsteholdet). OB sejlede rundt uden en vision og plan.

Comment

Working...
                                X