Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Z's to nye tyskere skabte et mål inden et minut var gået.

Comment

[/QUOTE]
      Men kunne forestille mig at de giver ham en pose penge med og lader ham skifte gratis til sin barndomsklub efter 9 års tro tjeneste og 2 forlængelser.
      [/QUOTE]

er MG&BK som han skifter til?

Comment

Men kunne forestille mig at de giver ham en pose penge med og lader ham skifte gratis til sin barndomsklub efter 9 års tro tjeneste og 2 forlængelser.
        [/QUOTE]

er MG&BK som han skifter til?[/QUOTE]

Skiftede til OB som 12-13 årig… Som man læser biblen vel..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er jeg også sikker på. Har ikke lige styr på hvor mange Djemba Djemba og Djibby Fall man solgte den gang. Men det bliver pænt derop ad

Jeg tror desuden at nogen skal til at bestille billet til første udebane afsnit og hjemmekamp. For der bliver helt sikkert gang i billetsalget nu
          20 juli har været markeret længe i kalenderen, og ferien er bestilt så jeg kan nå til Herning. Men glæder mig da ikke mindre nu

Comment

Gianluca di marzio skriver på x at torino arbejder på at købe Luca

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Huuh .. hvis det passer og ender med at han sælges så har TB da udvist en god form for rettidig omhu med købet af Ganauss. Stor respekt for det i det tilfælde

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Thomas Bansø (TB) har i dagens avis spurgt Troels Beck (TB) om de forstærkede Falk-rygter og TB siger til TB at han aldrig kommenterer på rygter om mulige transfers .. specielt ikke det her. TB siger yderligere til TB at RF har været interessant for OB i flere sæsoner.
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                  Spændende.

De seneste par sæsoner har de brugt cirka 300 mio. pr. sæson på nye spillere.
                  En del af indkøbene har ligget i prislejet 23-70 mio. kr. Mon ikke det bliver i den lave del af det leje?

Forudsætningerne for et pænt salg er i hvert fald til stede, hvis interessen fra Torino er reel.

Comment

Glædelig F5 dag
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...g-kjerrumgaard
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kan nogen give en update på Markus Jensen? Synes ikke han har været med i de seneste to kampe?

Comment

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Kan nogen give en update på Markus Jensen? Synes ikke han har været med i de seneste to kampe?
                          Ikke andet at han var småskadet efter den første kamp kamp hvor han blev tacklet hårdt. Og var små skadet i forvejen. Så tror ikke det er fordi han er på vej væk

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ikke andet at han var småskadet efter den første kamp kamp hvor han blev tacklet hårdt. Og var små skadet i forvejen. Så tror ikke det er fordi han er på vej væk
                            Tak!

Comment

Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg

Spændende.

De seneste par sæsoner har de brugt cirka 300 mio. pr. sæson på nye spillere.
                              En del af indkøbene har ligget i prislejet 23-70 mio. kr. Mon ikke det bliver i den lave del af det leje?

Forudsætningerne for et pænt salg er i hvert fald til stede, hvis interessen fra Torino er reel.
                              10 millioner € og ikke en € mindre. Ellers er det ikke attraktivt for OB med 2 år tilbage af kontrakten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

10 millioner € og ikke en € mindre. Ellers er det ikke attraktivt for OB med 2 år tilbage af kontrakten.
                                Jeg tror ikke vi får mere end maks omkring det halve
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Working...
                                X