Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kunne man forestille sig at vi lejede Gribben tilbage i et halvt års tid? Var han ikke endt langt tilbage i køen i sin klub?
    Kunne vel give mening med den usikre situation omkring Myhra
    Eller er det simpelthen for urealistisk?

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Kunne man forestille sig at vi lejede Gribben tilbage i et halvt års tid? Var han ikke endt langt tilbage i køen i sin klub?
      Jeg har selv tænkt på det. Det virker oplagt, at han lige kommer hjem en sæson. Han er langt efter De Gea og deres andenkeeper også, angiveligt.

Hvis de næste par uger ender med:

Falk
      Eriksen
      Gribben
      Et dumt svin som 6'er
      Daniel Høegh

Så kører jeg personligt hjem til Troels Bech og overleverer ham en 1:1 replica-model af Faaborg-Cypern-overfarten.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Jeg har selv tænkt på det. Det virker oplagt, at han lige kommer hjem en sæson. Han er langt efter De Gea og deres andenkeeper også, angiveligt.

Hvis de næste par uger ender med:

Falk
        Eriksen
        Gribben
        Et dumt svin som 6'er
        Daniel Høegh

Så kører jeg personligt hjem til Troels Bech og overleverer ham en 1:1 replica-model af Faaborg-Cypern-overfarten.
        Jeg kan godt undvære Daniel Høegh, særligt fordi det virker som Julius Bertel Askou er 1'er eller 2'er vurderet på niveau lige nu. Så med Gomez, Bürgy, Paulsen og Bojang, kan det godt blive lidt trange tider. Giv mig de andre fire, og så slukker vi for FM og lægger os til at sove.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Afhængig af kilden, tjener Oliver Christensen mellem 5 og 14 millioner kroner om året (i know, men der er altså tre kilder, der nævner tre forskellige lønninger). Tipsbladet siger 6 millioner.

Er det sandt, så skal vi ud og finde en ret høj løn til en klassekeeper nummer 3, der i bedste fald svarer til 4-500.000 om måneden og i værste fald 800.000 til en million. Når vi nu har Martin Hansen, der ville gøre sig som en udmærket keeper på 8 ud af 12 superligamandskaber, kan jeg ikke se, hvorfor vi skal leje en klassekeeper til en høj løn og uden videresalgspotentiale. Vi må efter min mening bide Myhras fravær i os, og så måske sætte vores lidt til Elnegaard og Eskildsen som backups.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Afhængig af kilden, tjener Oliver Christensen mellem 5 og 14 millioner kroner om året (i know, men der er altså tre kilder, der nævner tre forskellige lønninger). Tipsbladet siger 6 millioner.

Er det sandt, så skal vi ud og finde en ret høj løn til en klassekeeper nummer 3, der i bedste fald svarer til 4-500.000 om måneden og i værste fald 800.000 til en million. Når vi nu har Martin Hansen, der ville gøre sig som en udmærket keeper på 8 ud af 12 superligamandskaber, kan jeg ikke se, hvorfor vi skal leje en klassekeeper til en høj løn og uden videresalgspotentiale. Vi må efter min mening bide Myhras fravær i os, og så måske sætte vores lidt til Elnegaard og Eskildsen som backups.
            Myhra træner stadig lidt. Så man vil nok holde øje med markedet og vente med den beslutning til sidst i vinduet.
            Men tvivler på at det bliver OC uanset hvad

Comment

2 kilder melder henholdsvis om 2 år til Falk og at han præsenteres i morgen…

Don`t shoot the messenger hvis det bliver torsdag Eller i aften..
              Altid med lidt nervøsitet man melder de her ting ud og i realiteten ikke selv er herre over.

Comment

Jeg synes satme, det er stærkt. Jeg var selv en af dem, der kaldte ham grimme ting, da han skiftede til FCK - men ligesom med så meget andet, så er tilgivelse også en del af livet. Jeg synes, det er en klasse signing, hvis det sker!

Comment

Spændt på hvad kontraktlængden siger. Gætter på 2 år, som det så også lyder til at blive.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Altid med lidt nervøsitet man melder de her ting ud og i realiteten ikke selv er herre over.
                    Okay, en 2-årig til Falk lyder fornuftigt nok i mine ører

Comment

Oprindeligt indsendt af Båtnak Se indlæg

Et ret vildt karaktermord, man forsøger at begå her... Så store forventninger har jeg ikke til spillere i OB eller nogle andre klubber. Falk gav alt, mens han var her sidst. Han voksede sig for stor og fik et naturligt skifte. Han skifter til FCK i et - indrømmet - klodset skifte rent kommunikativt. Men ung fyr, måske naiv lige der. Synes ikke han kan klandres, at vores klub bare ikke havde midlerne og evnerne til at løfte holdet til hans niveau - eller få ham solgt i tide.

Og ja, så bliver han FCK'er. Men seriøst. Han er langt fra den eneste fynbo, der bliver forelsket i Kbh som by og langt fra den eneste spiller, der har flere klubber i hjertet. Men derfor kan man jo godt stadig have nære følelser for OB og Fyn.

Han går glip af en god løn ved at skifte til OB, hvis han gør det. Og så er han pengegrisk?

For mig en to-klubsspiller, der har givet fuld gas i de klubber, han har været i (3 med Middelfart). Ingen pis, ingen disrespekt for OB mens han har været i FCK, altid en god, likeable fyr. Selvfølgelig har han følelser for OB. Er de lige så stærke som for dem i Middelfart eller FCK? Det ved jeg ikke, er også ligeglad. Hvis han kommer, så er det OGSÅ fordi han har følelser for klubben. Ellers havde han aldrig overvejet den mulighed.
                      Helt enig. Det var 100% OBs egen skyld at Falk ikke blev. Det var jo et lortehold, han spillede på, uden udsigter til at få bedre legekammerater, hvilket jo også viste sig at være sandt. Der kom ikke bedre spillere efter Falk rejste. Han gjorde det eneste kloge i den situation. Når man er så god og åbenbart ikke har modet til udlandet (det er jo et fair og personligt valg), skal man da til FCK.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så begynder det at ligne noget. 1 midtbanespiller mere til start-11'eren og så må vi lure lidt på, hvordan Myhras tilstand udvikler sig.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-hentes-gratis

Lungi ville passe godt ind som 6'er

Har samme agent som Luca, Ejdum, Noah, McCoy og Sandberg... så er ikke helt ukendt i Ådalen
                          Last edited by Online; 01-07-2025, 12:43.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-hentes-gratis

Lungi ville passe godt ind som 6'er

Har samme agent som Luca, Ejdum, Noah, McCoy og Sandberg... så er ikke helt ukendt i Ådalen
                            Det vil næsten være for godt til at være sandt.

Tænk på en midtbane med Ejdum, Falk og Lungi.

Av..

Comment

FCK skriver på x

Rasmus Falk er taget hjem fra træningslejren i Østrig for at afsøge muligheden for et klubskifte. F.C. København giver mere information senere hen.

Comment

Ikke et rygte på nogen måde, bare fundet ved at søge på "free agents" på transfermarkt. Jeg kender ikke manden, men eneste nordiske defensive transferfrie midt, der er højere prissat end Lungi.

https://www.transfermarkt.com/mathia...spieler/257805

Comment

Working...
                                X