Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Zornigers første sæson i Brøndby var faktisk en 4-4-2 med diamant på midten. Nørgaard som 6'er, Phiri og så en blanding af Hjulsager, Mukhtar, Greco Jakobsen og Kalmár på de to 8'er og 10'er positionen. Med Wilczek og Pukki i front.

Det synes jeg ikke er urealistisk, at han hiver tilbage igen. Det vil sandsynligvis betyde farvel til Don Deedson, Jenner og nok også Hansborg-Sørensen.
    Den er jeg også mest til. Og vel også den måde der passer bedst med akademiet. Den der 5 back kæde har aldrig været et hit i OB.
    jeg kan selvfølgelig leve med det meste hvis bare der var fremtid og resultater i det

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Den er jeg også mest til. Og vel også den måde der passer bedst med akademiet. Den der 5 back kæde har aldrig været et hit i OB.
      jeg kan selvfølgelig leve med det meste hvis bare der var fremtid og resultater i det
      Jeg tænker da også, at OB's trup er stærkere, hvis vi kan centrere vores folk i banen. Læg dertil 3 dygtige startere hentet ind, og så kan det da blive sjovt nok at gå til bold i næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Zornigers første sæson i Brøndby var faktisk en 4-4-2 med diamant på midten. Nørgaard som 6'er, Phiri og så en blanding af Hjulsager, Mukhtar, Greco Jakobsen og Kalmár på de to 8'er og 10'er positionen. Med Wilczek og Pukki i front.

Det synes jeg ikke er urealistisk, at han hiver tilbage igen. Det vil sandsynligvis betyde farvel til Don Deedson, Jenner og nok også Hansborg-Sørensen.
        Jeg tænker modsat, at Hansborg kunne blive en rigtig Zorniger spiller. Men om han er interesseret i at forlænge ved jeg intet om. Tror også at Don og Jenner skifter

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Lige undtagen dengang, hvor man fik sit største resultat nogensinde mod Real Madrid.

Eller da man den eneste gang i de sidste 14 sæsoner fik en plads i top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

Jeg tænker modsat, at Hansborg kunne blive en rigtig Zorniger spiller. Men om han er interesseret i at forlænge ved jeg intet om. Tror også at Don og Jenner skifter
            Med fare at lyde dum, men hvem er Jenner. Er ikke helt med på alle de øgenavne/kælenavne som folk har

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

Med fare at lyde dum, men hvem er Jenner. Er ikke helt med på alle de øgenavne/kælenavne som folk har
              Markus Jensen

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Markus Jensen
                har skrevet det før og gentager gerne - Markus Jensen er væk denne sommer.
                det samme er en anden af de unge , som jeg desværre ikke hørte navnet på

Comment

Nogen der kender til Michael Opoku fra Lyngby?

Har et meget flot indhop mod Mexico og virker adræt/aggressiv.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Nogen der kender til Michael Opoku fra Lyngby?

Har et meget flot indhop mod Mexico og virker adræt/aggressiv.

og det er der mange, der synes - han er allerede for dyr.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

og det er der mange, der synes - han er allerede for dyr.
                      https://x.com/lorenzoja06/status/193...YxPoNolgPMgCtg

Det kan kun være for 5 år siden de så ham…..

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvorfor det? Der spillede han ikke i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Comment

Morten Bisgaard ny assistenttræner i Vejle - ved ikke om det har været oppe tidligere, men han blev jo rygtet til OB på et tidspunkt.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              Morten Bisgaard ny assistenttræner i Vejle - ved ikke om det har været oppe tidligere, men han blev jo rygtet til OB på et tidspunkt.
                              Det var vist kun én herinde som sendte MB til Ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det var vist kun én herinde som sendte MB til Ådalen.
                                Var det ikke Martin Davidsen der gjorde det under sin fredning af Krogh ?

Comment

Working...
                                X