"Ifølge TV 2 Fyn og Stemmer Fra Ådalens oplysninger har der været dialog mellem FC København, Rasmus Falk og OB, og alle parter er interesserede i at finde en løsning, hvor Falk kan komme tilbage til Fyn."
"Ifølge TV 2 Fyn og Stemmer Fra Ådalens oplysninger har der været dialog mellem FC København, Rasmus Falk og OB, og alle parter er interesserede i at finde en løsning, hvor Falk kan komme tilbage til Fyn."
Er de to kilder ikke samme kilde ?
Martin Davidsen skriver ikke om, så stor en “bombe”, hvis ikke der er noget om det.
Jeg ved ikke noget - men det vil undre mig hvis Martin Davidsen bare slynger det ud.
Hvordan husker du det som usympatisk? Spørger naivt. Jeg husker at han fik et utroligt ringe tilbud fra OB og at ambitioner og evner åbenlyst var højere end OB kunne matche dengang.
Har heller ikke sidenhen set ham være på måde usympatisk overfor OB. For mig en meget respekteret, likeable spiller. Hvad har jeg misset?
Som tidligere skrevet, at han poserede i FCK-trøje, mens han stadig var på kontrakt i OB. Men det hænger jo mest sammen med, at han var stærkt elsket og vores eneste virkeligt gode spiller i de år - og så tøffede han til FCK for ingen penge. Manden har aldrig sagt eller gjort noget forkert, og jeg har intet problem med at få ham ind mht følelser.
Det er mere fornuften, der undrer sig. Han har været skadet, har klart ikke samme niveau fysisk som tidligere - hvordan passer det m AZ-fodbold? Det undrer jeg mig over som mange andre. Bare det ikke er sådan, at OB bare køber spillere, og så må træneren klare sit eget job med de spillere sportschefen kan finde. Åh, det er så svært at tro på noget med OB. Håbet har vi altid, troen er svær at finde efterhånden.
Som tidligere skrevet, at han poserede i FCK-trøje, mens han stadig var på kontrakt i OB. Men det hænger jo mest sammen med, at han var stærkt elsket og vores eneste virkeligt gode spiller i de år - og så tøffede han til FCK for ingen penge. Manden har aldrig sagt eller gjort noget forkert, og jeg har intet problem med at få ham ind mht følelser.
Det er mere fornuften, der undrer sig. Han har været skadet, har klart ikke samme niveau fysisk som tidligere - hvordan passer det m AZ-fodbold? Det undrer jeg mig over som mange andre. Bare det ikke er sådan, at OB bare køber spillere, og så må træneren klare sit eget job med de spillere sportschefen kan finde. Åh, det er så svært at tro på noget med OB. Håbet har vi altid, troen er svær at finde efterhånden.
Ok. Ja trøjen var ikke smart. Jeg husker det dog som en fejl i kommunikationsafdelingen slash brainfart. Husker ikke han smækkede med døren og talte grimt om OB. At vi ikke fik nok penge for ham.. Tja, er det hans ansvar? Eller et valg fra den daværende ledelse.
Jeg ville ægre mig hvis et evt comeback skulle sværtes til på baggrund af det. Skepsis i forhold til skaderisiko forstår jeg godt, men det er noget andet end at kalde hans adfærd for dybt usympatisk.
Der var flere herinde, der var meget uenige med mig i, at han passer ind taktisk. Spændende hvordan de ser denne nyhed.
Håber det sker. Nok min favorit OB-spiller i nyere tid. Ren instinkt og hurtig i tanke og handling. Er blevet en anden spiller med tiden, men AZ får en der kan tænke hurtigt og binde tingene sammen med god teknik. I hans unge dage ville han være en perfekt AZ-spiller med hans kæmpe løbepensum og aggressive presstil.
Jeg synes, det giver super god mening, MEN alt afhænger af om han kan holde sig skadesfri nok til at være en bærende figur, som man må formodes, han aflønnes som.
lige præcis det der er jeg ikke nervøs for med Zorninger ved roret. Hvis ikke han ønsker en given spiller - så tror jeg nok han skal få det sagt til TB. Og selv om falk nok skal "lidt" ned i løn hvis det skal kunne lade sig gøre - så vil det stadig være en stor udskrivning, og sådan en laver man ikke hvis træneren ikke er på.
En signing af Falk vil både sige noget om at OBs ambitioner - der skal mere til end blot at overleve, og samtidig vil det jo også bare understrege hvor vi befinder os i fødekæden - Falk vil være lønførende og en stor profil hos os, mens han ikke kan bruges mere i FCK.
Kan han ellers holdes skadesfri så tror jeg godt han kan være med til at løfte holdet de næste 2-3 sæsoner.
lige præcis det der er jeg ikke nervøs for med Zorninger ved roret. Hvis ikke han ønsker en given spiller - så tror jeg nok han skal få det sagt til TB. Og selv om falk nok skal "lidt" ned i løn hvis det skal kunne lade sig gøre - så vil det stadig være en stor udskrivning, og sådan en laver man ikke hvis træneren ikke er på.
En signing af Falk vil både sige noget om at OBs ambitioner - der skal mere til end blot at overleve, og samtidig vil det jo også bare understrege hvor vi befinder os i fødekæden - Falk vil være lønførende og en stor profil hos os, mens han ikke kan bruges mere i FCK.
Kan han ellers holdes skadesfri så tror jeg godt han kan være med til at løfte holdet de næste 2-3 sæsoner.
Jeg synes Falk skulle blive i sin hjerteklub, og gøre sin karriere færdig foran de fans han elsker, fremfor at spilde OBs tid og penge. Men Troels Bech er jo åbenlyst i sin pleaser-æra, hvor det primært handler om at sige og gøre de ting han tror omgivelserne gerne vil have, desværre.
Comment