Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvordan passer Eriksen ind i løbestærk og genpres?
    Markant bedre end Falk i hvert fald, manden har i det mindste tempo til stadigvæk at spille Premier League og landsholdsfodbold, Falk har ikke tempo til den bedre halvdel af Superligaen længere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

"Ifølge TV 2 Fyn og Stemmer Fra Ådalens oplysninger har der været dialog mellem FC København, Rasmus Falk og OB, og alle parter er interesserede i at finde en løsning, hvor Falk kan komme tilbage til Fyn."

Er de to kilder ikke samme kilde ?
      Jo … MD står også som skribent på tv2 artiklen …

han blander desværre pærer og bananer når det kommer til hans jobs som journalist og som fan …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Rasmus Falsk nej tak
        OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Tror ikke det var en bevist hån, mere en "tanketorsk" og en "uopmærksomhed" fra en ung mand. Synes egentlig mest, der skulle have været en "voksen" i FCK, der lige havde sagt, den venter vi lige med.
          Ja, det virkede ikke gennemtænkt.

For mig handlede det mere om hans udtalelser, da han kort før var på blokken i BIF, hvor han afviste med den begrundelse, at han ikke ville skifte til en klub som BIF af respekt for OBs fans.

Det var en kanon fed udtalelse, men det faldt jo noget til jorden da det så kom frem, at han allerede havde besluttet sig for FcK og stod der i deres trøje. Bevares, han kunne jo ikke afvise alt med den begrundelse, men i og med han vidste det ikke blev BIF var det jo nemt sige... og så FcK, som i manges øjne er samme status. Og hvad angår at hente OBere, så er det måske endda den værste klub han kunne tage til, med alle de Striwer de har skovlet til sig.
          Last edited by Kaspernon; i dag, 17:14.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja, det virkede ikke gennemtænkt.

For mig handlede det mere om hans udtalelser, da han kort før var på blokken i BIF, hvor han afviste med den begrundelse, at han ikke ville skifte til en klub som BIF af respekt for OBs fans.

Det var en kanon fed udtalelse, men det faldt jo noget til jorden da det så kom frem, at han allerede havde besluttet sig for FcK og stod der i deres trøje. Bevares, han kunne jo ikke afvise alt med den begrundelse, men i og med han vidste det ikke blev BIF var det jo nemt sige... og så FcK, som i manges øjne er samme status. Og hvad angår at hente OBere, så er det måske endda den værste klub han kunne tage til, med alle de Striwer de har skovlet til sig.
            Ja, det var måske heller ikke så smart. Men ikke noget, der fylder her så mange år efter. Jeg oplever en gut, der måske nok er Københavner nu og fået dem ind på livet, men stadig har OB i sit hjerte.

Der er mange spillere gennem tiden, der får tilhørsforhold til mere end en klub. Det lever jeg helt fint med - særligt med netop ham.

Mht om han fodboldmæssigt passer ind.. Det vil jeg lade om til Bech og AZ at vurdere. De ville aldrig signe ham til så høj en hyre, hvis ikke de så det match.

Jeg havde skudt den mulighed helt ned. Ret psyched hvis man lander ham på en 2-årig. Det ville vise en hylde at kigge efter spillere på og tiltrække andre, der lige ser OB an på det område.

Comment

Falk er en dyr, skadesplaget Københavner-dreng. En ligegyldig parentes i OBs historie. Jeg bliver enormt skuffet hvis han skal til fyn og tage minutter fra vores egne unge drenge. Jeg krydser fingre for at Zorninger kigger lidt på data og video og hurtigt får meldt tommelfingeren ned for hvad der stinker af en Troels Bech “prestige” signing.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-om-falk-retur

Comment

Falk kunne bare blive i københavn og hæve sin fede hyre. Hvis han kommer til OB og accepterer den kæmpe lønnedgang, så for jeg svært ved, at blive ved med, at hade på ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Som tidligere skrevet, at han poserede i FCK-trøje, mens han stadig var på kontrakt i OB. Men det hænger jo mest sammen med, at han var stærkt elsket og vores eneste virkeligt gode spiller i de år - og så tøffede han til FCK for ingen penge. Manden har aldrig sagt eller gjort noget forkert, og jeg har intet problem med at få ham ind mht følelser.

Det er mere fornuften, der undrer sig. Han har været skadet, har klart ikke samme niveau fysisk som tidligere - hvordan passer det m AZ-fodbold? Det undrer jeg mig over som mange andre. Bare det ikke er sådan, at OB bare køber spillere, og så må træneren klare sit eget job med de spillere sportschefen kan finde. Åh, det er så svært at tro på noget med OB. Håbet har vi altid, troen er svær at finde efterhånden.

Jeg er overbevist om, at du tager fuldstændig fejl, hvis du virkelig tror, at Zorninger vil acceptere, at OB bare køber spillere uden hans accept. Han vil med garanti forsøge at bestemme både antal og kvalitet på spillerindkøb.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg synes Falk skulle blive i sin hjerteklub, og gøre sin karriere færdig foran de fans han elsker, fremfor at spilde OBs tid og penge. Men Troels Bech er jo åbenlyst i sin pleaser-æra, hvor det primært handler om at sige og gøre de ting han tror omgivelserne gerne vil have, desværre.
                      Det er da lidt vildt, at du kan gennemskue Bechs motiver for noget, der slet ikke er sket endnu...

Comment

Falk er stadig rigelig god nok til at blive en stor succes hos os. Jeg har altid forstået han drog til FCK - han kan lide DK. Ville sille på et bedre hold med internationale kampe. Og han blev i København
                        Måske kan klubben finde en rig onkel til at købe ham til klubben.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Det er da lidt vildt, at du kan gennemskue Bechs motiver for noget, der slet ikke er sket endnu...
                          Hvis du lytter og læser til alt andet Troels siger, så er det meget tydeligt, hvad hans sigte er. Og det virker sikkert også på en del, der synes den slags er sød musik. Om det så er det rigtige at gøre strategisk, er en anden sag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                            Mads Frøkjær er i Ådalen
                            Jeg har set 10 af PNE’s kampe.
                            frø er frø - han har spillet godt i 2 af de 10, elendigt i 6 og 2 neutrale. De rykker sandsynligvis ud næste sæson, så måske en mulighed.
                            hellere Bundu, som rykkede ud, men var rigtig god - dog med en lang skades periode. Sam Greenwood ville være interessant, hvis vi kan tiltrække noget realistisk fra den række.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Falk er stadig rigelig god nok til at blive en stor succes hos os. Jeg har altid forstået han drog til FCK - han kan lide DK. Ville sille på et bedre hold med internationale kampe. Og han blev i København
                              Måske kan klubben finde en rig onkel til at købe ham til klubben.
                              Hvis han kun kan spille 1/3 pga skader så giver det ikke mening. A-Z kræver en del, og det har Falk sandsynligvis ikke krop til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Hvis du lytter og læser til alt andet Troels siger, så er det meget tydeligt, hvad hans sigte er. Og det virker sikkert også på en del, der synes den slags er sød musik. Om det så er det rigtige at gøre strategisk, er en anden sag.
                                Amen

Comment

Working...
                                X