Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Fordi OB sparer penge, og Ivancevic får fri. Han slipper for at møde til en - for ham - ligegyldig træning, være til rådighed i trup og til reservekampe. Han får fri til at afsøge markedet med sin agent og være sammen med sin familie. OB sparer nogle penge i løn for en stopper man ikke har tænkt sig at bruge under nogen omstændigheder. Så kan man spare 100-200.000 kroner, så tæller det alt sammen, og nu er oprykningen sikret, så vi tør godt at gøre det.
I sommers var vi nervøse for, om vi skulle bruge ham eller ej.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
Hvorfor heller i vinters?
Ville det ikke have krævet at vi hentede en erstatning?
Så hellere hente en erstatning nu hvor vi igen er et Superliga hold.
Synes det havde været god stil, når han allerede gerne ville videre sidste sommer.
Men man beholdte ham måske fordi Bjørn lige pludselig blev forfremmet til angriberLast edited by Online; 02-05-2025, 12:17.
Leave a comment:
-
Hvorfor heller i vinters?
Ville det ikke have krævet at vi hentede en erstatning?
Så hellere hente en erstatning nu hvor vi igen er et Superliga hold.
Nu er vi nået frem til en situation, hvor det giver mening for begge parter. Og så synes jeg da det er lidt af en no-brainer. Det havde da været fedt hvis han kunne blive hyldet i sidste hjemmekamp, men kan da også godt forstå hvis han værdsætter ekstra tid andre steder mere.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Forstår dine argumenter, men omvendt mister Ivan også to måneders (høj) løn og han/agenten har siden jul kunne ansøge markedet uden klubbens accept.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Fordi OB sparer penge, og Ivancevic får fri. Han slipper for at møde til en - for ham - ligegyldig træning, være til rådighed i trup og til reservekampe. Han får fri til at afsøge markedet med sin agent og være sammen med sin familie. OB sparer nogle penge i løn for en stopper man ikke har tænkt sig at bruge under nogen omstændigheder. Så kan man spare 100-200.000 kroner, så tæller det alt sammen, og nu er oprykningen sikret, så vi tør godt at gøre det.
I sommers var vi nervøse for, om vi skulle bruge ham eller ej.Last edited by Online; 02-05-2025, 10:28.
Leave a comment:
-
En stille undren... hvorfor så ikke bare tage de sidste 2 måneder i Ådalen, hvis det er tilfældet. Hvorfor en ophævelse lige nu og ikke sidste sommer (hvor han gerne ville væk)
I sommers var vi nervøse for, om vi skulle bruge ham eller ej.
- Likes 2
Leave a comment:
-
En stille undren... hvorfor så ikke bare tage de sidste 2 måneder i Ådalen, hvis det er tilfældet. Hvorfor en ophævelse lige nu og ikke sidste sommer (hvor han gerne ville væk)
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja det virker underligt. Kan ikke lige se fidusen i at ophæve for sølle 2 måneder.
Det tror jeg aldrig jeg har set før.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det tror jeg aldrig jeg har set før.
Leave a comment:
-
Han kan kun skifte til en klub hvor transfer vinduet er åbent da hans kontakt med os er ophævet udenfor vores transfer vindue.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Hvis han fik ophævet sin kontrakt i tirsdags så er han kontraktløs når deres vindue lukker :)
så kan han vel skrive kontrakt med en klub på Island på mandag hvis han vil og spille med det samme. Lidt ligesom vi gjorde med grot
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: