Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Der er p.t. 22 spillere, hvoraf 3 er målmænd.

Det er 19 markspillere og det er vel god kutyme at man har to til hver plads uagtet at nogen kan spille flere pladser og nogle primært er med for at træne med 1. holdet.

Der mangler en markspillere, hvilket vel også er det TB har adresseret med sine tre spillere/pladser man kigger på. Nogen skal altså ud udover Nico som ikke er talt med herunder.

Sådan helt fra egen opfattelse ser det således ud og det med forbehold for at SK eller en ny træner kan finde på en anden start11 opstilling:

Myhra
    Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
    Trybull.
    Ejdum. Bonde.
    DonD. Luca. Grot.

Hansen/Eskildsen
    McCoy. Bjørn. Askou. “Talent”.
    Yaya.
    Sandberg. Grubbe.
    Markus. Hansborg. Martin.

Regner med at Nico erstattes med et talent fra Uholdene og ikke tæller med i de tre tilgange.

Da Bonde er langtidsskadet skal Yaya, Sandberg eller Grubbe, alternativt Martin i spil fra start og det er jeg ikke super tryg ved ..
    Der må og skal hentes en CM til start11 og gerne en der tager ansvar. Vi kan ikke holde pladsen til Bonde i halvdelen af Grundspillet.

Jeg er ikke tryg ved Trybull på den defensive midt. Han har ikke været en magtfaktor i 1. div. og det bliver nødvendigt at styrke defensivt til næste sæson - jeg er helt fortaler for at man kommer igennem næste sæson med et defensivt udgangspunkt og lever på omstillinger fremad banen.

Af samme årsag håber jeg man henter en CB til at styre forsvaret. Det tænker jeg umiddelbart ikke ligger til hverken Gomez eller Burgy, uagtet at det vil skubbe en af dem ned til reserverne og Bjørn ud af “reserveholdet” ..

En af de tre må gerne være en naturlig ny anfører ..

Det ville også være rart med en “proven” spiller til de offensive pladser da det er unge folk at sætte ind men så må de steppe op og bliver en af dem handlet må man erstatte pladsen 1:1 men gerne med en stærkere spiller. Der har været rygter om “Jenner” men tænker at han er erstattet med Magnus “Krølle” Andersen?

Jeg “håber og tror”, at man henter en CB på bekostning af Bjørn, at man henter en CM på bekostning af Bonde og en 6’er, hvilket nok bliver på bekostning af Sandberg der i mine øjne ikke har slået til. Grubbe er en schweizerkniv og Yaya gjorde det godt de sidste par kampe.
    Håber at Sandberg (kontraktudløb til vinter) kan blive forlænget og lejet ud til f.eks. Middelfart der rykker op i 1. div., evt. sammen med Hansborg og komme stærkere tilbage.

Største salgsemne er vel Luca som kan erstattes med Grot og man så skal ud og hente en kantspiller, hvilket vel alt andet lige er nemmere end en angriber.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er vigtigt med kulturen. Fedt Bjørn tager et år mere. Vi skal nok klare os på banen uden en ny midterforsvarer.
      Syntes du at OB har klaret det (godt) i 1. div. med det forsvar?

De fejl der er blevet lavet i 1. div. bliver straffet meget hårdere i SL.. det har været helt usammenhængende ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De fejl der er blevet lavet i 1. div. bliver straffet meget hårdere i SL.. det har været helt usammenhængende ..
        OB har på ingen måde klaret sig godt i 1.division. Heller ikke i forsvaret. Så faktisk helst Bjørn/Gomez i midterforsvaret. Synes det har virket bedst.
        Burgy ser jeg som et fejlkøb. Ham er jeg virkelig ikke tryg ved.

Comment

Helt enig og især hvis vi fastholder det nuværende system, som vi slet ikke har spillerne til rent defensivt. Vi vil blive spillet ud på røv og albuer, desværre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

OB har på ingen måde klaret sig godt i 1.division. Heller ikke i forsvaret. Så faktisk helst Bjørn/Gomez i midterforsvaret. Synes det har virket bedst.
            Burgy ser jeg som et fejlkøb. Ham er jeg virkelig ikke tryg ved.
            Samme her men Bonde skulle også bruge en halvsæson på at spille sig ind så jeg håber på samme effekt .. og så nok ikke det nemmeste hold at komme ind på …

Comment

Samme her men Bonde skulle også bruge en halvsæson på at spille sig ind så jeg håber på samme effekt .. og så nok ikke det nemmeste hold at komme ind på …
              det er der ikke noget underligt i, oftest det vi ser - medmindre det er spillere af virkeligt høj kvalitet. Senest eksempel jeg kan huske er Gigovic der gik ind fra dag 1 og var god, men den hylde vi nok skal hente fra kan man nok forvente lidt indkøringstid - så meget desto mere grund til at man burde have bragt en midtbane mand ind i vinters...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er der ikke noget underligt i, oftest det vi ser - medmindre det er spillere af virkeligt høj kvalitet. Senest eksempel jeg kan huske er Gigovic der gik ind fra dag 1 og var god, men den hylde vi nok skal hente fra kan man nok forvente lidt indkøringstid - så meget desto mere grund til at man burde have bragt en midtbane mand ind i vinters...
                Ved godt, at jeg bliver meget upopulær (endnu mere end normalt...), men savner unge spillere som Gigovic, Al Hajj, Tongya m.fl, som var rigtigt godt spottet, men blev ikke ordentligt brugt, følte "romatikken" i Ådalen var for "blød" og ikke så sig selv i 1. Division. De havde jo købt ind på en strategi og mål, som jo viste sig ikke at være realistiske. Lå problemet så ved dem og/eller ledelsen (herunder AA, SK og TB/(BW))

Comment

Der er p.t. 22 spillere, hvoraf 3 er målmænd.

Det er 19 markspillere og det er vel god kutyme at man har to til hver plads uagtet at nogen kan spille flere pladser og nogle primært er med for at træne med 1. holdet.

Der mangler en markspillere, hvilket vel også er det TB har adresseret med sine tre spillere/pladser man kigger på. Nogen skal altså ud udover Nico som ikke er talt med herunder.

Sådan helt fra egen opfattelse ser det således ud og det med forbehold for at SK eller en ny træner kan finde på en anden start11 opstilling:

Myhra
                  Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
                  Trybull.
                  Ejdum. Bonde.
                  DonD. Luca. Grot.

Hansen/Eskildsen
                  McCoy. Bjørn. Askou. “Talent”.
                  Yaya.
                  Sandberg. Grubbe.
                  Markus. Hansborg. Martin.

Regner med at Nico erstattes med et talent fra Uholdene og ikke tæller med i de tre tilgange.

Da Bonde er langtidsskadet skal Yaya, Sandberg eller Grubbe, alternativt Martin i spil fra start og det er jeg ikke super tryg ved ..
                  Der må og skal hentes en CM til start11 og gerne en der tager ansvar. Vi kan ikke holde pladsen til Bonde i halvdelen af Grundspillet.

Jeg er ikke tryg ved Trybull på den defensive midt. Han har ikke været en magtfaktor i 1. div. og det bliver nødvendigt at styrke defensivt til næste sæson - jeg er helt fortaler for at man kommer igennem næste sæson med et defensivt udgangspunkt og lever på omstillinger fremad banen.

Af samme årsag håber jeg man henter en CB til at styre forsvaret. Det tænker jeg umiddelbart ikke ligger til hverken Gomez eller Burgy, uagtet at det vil skubbe en af dem ned til reserverne og Bjørn ud af “reserveholdet” ..

En af de tre må gerne være en naturlig ny anfører ..

Det ville også være rart med en “proven” spiller til de offensive pladser da det er unge folk at sætte ind men så må de steppe op og bliver en af dem handlet må man erstatte pladsen 1:1 men gerne med en stærkere spiller. Der har været rygter om “Jenner” men tænker at han er erstattet med Magnus “Krølle” Andersen?

Jeg “håber og tror”, at man henter en CB på bekostning af Bjørn, at man henter en CM på bekostning af Bonde og en 6’er, hvilket nok bliver på bekostning af Sandberg der i mine øjne ikke har slået til. Grubbe er en schweizerkniv og Yaya gjorde det godt de sidste par kampe.
                  Håber at Sandberg (kontraktudløb til vinter) kan blive forlænget og lejet ud til f.eks. Middelfart der rykker op i 1. div., evt. sammen med Hansborg og komme stærkere tilbage.

Største salgsemne er vel Luca som kan erstattes med Grot og man så skal ud og hente en kantspiller, hvilket vel alt andet lige er nemmere end en angriber.
                  I følge min liste er vi pt 23 spillere i truppen

Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
                  Leeroy Owusu 30/6-2026
                  Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                  Markus Jensen 30/6-2026
                  Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
                  Tom Trybull 30/6-2026
                  Bjørn Paulsen 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
                  Yaya Bojang 30/6-2027
                  Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
                  Julius Berthel Askou 30/6-2027
                  Jakob Bonde 30/6-2027
                  William Christian Martin 30/6-2027
                  Nicolas Bürgy 30/6-2027
                  Jay-Roy Grot 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​
                  Max Ejdum 30/6-2028
                  Marcus Eskildsen 30/6-2028

Viljar Myhra 31/12-2028
                  James Gomez 31/12-2028​​

Adam Sørensen 30/6-2029​
                  Magnus Andersen 30/6-2029

Trup: 23 spillere​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ved godt, at jeg bliver meget upopulær (endnu mere end normalt...), men savner unge spillere som Gigovic, Al Hajj, Tongya m.fl, som var rigtigt godt spottet, men blev ikke ordentligt brugt, følte "romatikken" i Ådalen var for "blød" og ikke så sig selv i 1. Division. De havde jo købt ind på en strategi og mål, som jo viste sig ikke at være realistiske. Lå problemet så ved dem og/eller ledelsen (herunder AA, SK og TB/(BW))
                    Det var I hvert fald spændende spillere.
                    Man kan så sige, Gigovic var ikke i klubben under SK eller TB. Tongya røg afsted igen på udlejning før SK og TB... altså jeg er ikke overrasket over du prøver, men det er sgu noget svært at se hvordan de skulle være problemet i den periode. Fjern du bare parentesen ved BW
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Gustav Grubbe 30/6-2026
                      Leeroy Owusu 30/6-2026
                      Markus Jensen 30/6-2026
                      Tom Trybull 30/6-2026
                      Bjørn Paulsen 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
                      Yaya Bojang 30/6-2027
                      Jakob Bonde 30/6-2027
                      Nicolas Bürgy 30/6-2027
                      Jay-Roy Grot 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​
                      Max Ejdum 30/6-2028

Viljar Myhra 31/12-2028
                      James Gomez 31/12-2028​​

Adam Sørensen 30/6-2029​

og man vil have tre nye ind + som jeg forstår TB kunne der være flere akademister på vej op, evt salg af profiler skal erstattes og man vil gerne have samme trup størrelse. Det kan for mig at se kun betyde at man gør klar til at sige farvel til et par af de unge, hvilket giver god mening.

Comment

og man vil have tre nye ind + som jeg forstår TB kunne der være flere akademister på vej op, evt salg af profiler skal erstattes og man vil gerne have samme trup størrelse. Det kan for mig at se kun betyde at man gør klar til at sige farvel til et par af de unge, hvilket giver god mening.
                        Vi kunne måske også se noget udlejning til Middelfart. Kunne være Elias,Magnus,Yaya og nogle af de nye. Så der bliver helt klart gang i svingdøren.
                        Jeg håber bare at Luca bliver. Det bliver alt afgørende IMO

Comment

Gustav Grubbe 30/6-2026
                          Leeroy Owusu 30/6-2026
                          Markus Jensen 30/6-2026
                          Tom Trybull 30/6-2026
                          Bjørn Paulsen 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
                          Yaya Bojang 30/6-2027
                          Jakob Bonde 30/6-2027
                          Nicolas Bürgy 30/6-2027
                          Jay-Roy Grot 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​
                          Max Ejdum 30/6-2028

Viljar Myhra 31/12-2028
                          James Gomez 31/12-2028​​

Adam Sørensen 30/6-2029​

Det er vist “krølle” vi har i difference … jeg har ham ikke med i opstilling (for så vil det jo ikke passe med 1:1 ) men får ham ind i stedet for Jenner ..

Comment

Vi kunne måske også se noget udlejning til Middelfart. Kunne være Elias,Magnus,Yaya og nogle af de nye. Så der bliver helt klart gang i svingdøren.
                            Jeg håber bare at Luca bliver. Det bliver alt afgørende IMO
                            det kan sagtens være gennem udlejning man får gjort plads i truppen- sandberg og hansborg, skal der vel så en forlængelse til før det giver mening. Yaya syntes jeg så spændende ud - men kan godt være han mangler for meget endnu så afstanden til spilletid vil være for stor - så kunne et lejeophold også være fint.

Magnus på udleje i sit første år...syntes jo ikke det er noget vi har set før - men med kontrakt til 29 så ville det måske give mening.

For at truppen ikke bliver for meget et U19 hold skal der ihvertfald gøres plads til nogle "voksne" spillere.

Og smutter Luca så skal han jo også erstattes af en erfaren spiller.

Comment

Jeg syntes i den grad at der er brug for en styrmand til forsvaret … numerisk er jeg enig … selvom der nok bliver hevet et VB talent op fra Uholdene..
                              Af samme grund forstod jeg ikke forlængelsen med Bjørn .. fin for kulturen men der er brug for mere på banen..
                              Inden vi skrev med Burgy, var der et rygte på en hjemmeside (Bold, Tipsbladet eller lign.) om Benjamin Tiedemann. Han har udløb til vinter, måske vi henter ham der.

Comment

det kan sagtens være gennem udlejning man får gjort plads i truppen- sandberg og hansborg, skal der vel så en forlængelse til før det giver mening. Yaya syntes jeg så spændende ud - men kan godt være han mangler for meget endnu så afstanden til spilletid vil være for stor - så kunne et lejeophold også være fint.

Magnus på udleje i sit første år...syntes jo ikke det er noget vi har set før - men med kontrakt til 29 så ville det måske give mening.

For at truppen ikke bliver for meget et U19 hold skal der ihvertfald gøres plads til nogle "voksne" spillere.

Og smutter Luca så skal han jo også erstattes af en erfaren spiller.

jeg har tidligere skrevet at Markus Jensen og en anden ung spiller (hørte ikke ordentlig) er væk i denne sommer. Salg eller udlejning ved jeg ikke, men væk er de 100% sikkert.

Comment

Working...
                                X