Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Eskildsen rykker op på førsteholdet:
    https://ob.dk/nyheder/2025/maj/marcu...GiSSx_F_VAe41Q

Det er med kontraktforlængelse til sommer 2028. :-)
    Last edited by andlox; 28-05-2025, 16:37.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Christian Eriksen skrev under på livslang kontrakt i Odense i dag:
      https://www.facebook.com/share/p/1A9Ha7Wvxf/
      Sakset fra Facebook:
      "Jeg kunne og sige at Christian Eriksen har været i Odense for at skrive under på et papir, der binder ham til noget eller nogen.

Og det er ganske vist, men inden I tror at det er OB han har skrevet under med, så er det en vielsesattest han har skrevet under på, han og Sabrina er blevet gift på Odense Rådhus."

Stort tillykke til CE.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

https://www.tv2fyn.dk/fyn/bookmakere...m-til-ob-ccdba
        Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Eskildsen rykker op på førsteholdet:
          https://ob.dk/nyheder/2025/maj/marcu...GiSSx_F_VAe41Q

Det er med kontraktforlængelse til sommer 2028. :-)
          Ganske forventet. Han kan blive pænt god ham der

Jammen så kan TB gå ud og sige at nu er nummer 1 ud af 3 i hus

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ganske forventet. Han kan blive pænt god ham der

Jammen så kan TB gå ud og sige at nu er nummer 1 ud af 3 i hus
            Jojo, men det var sidste forår hvor tre unge fra akademiet ville have været en opgradering af holdet.
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jojo, men det var sidste forår hvor tre unge fra akademiet ville have været en opgradering af holdet.
              Bliver spændende at se om Noah Lassen også rykkes op eller må tage 1/2-1 år mere på akademiet inden man tager beslutningen.
              Han er desværre alt for meget skadet

Comment

Det bliver fanme en lang sommer på den front. Eriksen dit Eriksen dat
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Martin Davidsen siger i nyeste afsnit af sfå magasinet at jenner er på vej videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Martin Davidsen siger i nyeste afsnit af sfå magasinet at jenner er på vej videre.
                    Det er overraskende, når nu vi vil være danmarksmester i transition. Hvordan bliver det sagt?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Det er overraskende, når nu vi vil være danmarksmester i transition. Hvordan bliver det sagt?
                      Man kan jo ikke tvinge folk til at forlænge hvis de ønsker at prøve noget nyt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Man kan jo ikke tvinge folk til at forlænge hvis de ønsker at prøve noget nyt.
                        Nej, det kan man jo selvfølgelig ikke. Men man kan give et incitament til spilleren om at forlænge ved at bevise, man tror på spilleren. Man opmuntrer ikke ligefrem til at forlænge, når man ikke tør give ham en chance fra start - og det ser jeg som problematisk, hvis vi vil være så gode til transition.

Comment

syntes du? Krogh har også indikeret der var et eller andet under opsejling - i en SFÅ optakt, den manglende spilletid. Skulle han udvikle sig mere tror jeg også som minimum at OB skulle sende ham på leje næste sæson, så han får mere spilletid

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes du? Krogh har også indikeret der var et eller andet under opsejling - i en SFÅ optakt, den manglende spilletid. Skulle han udvikle sig mere tror jeg også som minimum at OB skulle sende ham på leje næste sæson, så han får mere spilletid
                            Hmm, ja det synes jeg faktisk det er. Men det afhænger af, om det bliver et permanent skifte eller en leje, som du hentyder til.

Ved at afgive ham permanent (som jeg forstår, at det er), så synes jeg, at vi siger noget angående transition og gør noget andet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Jeg har hørt lidt om en klub. Hvis det bliver den klub er jeg sikker på det er permanent.

Comment

Hmm, ja det synes jeg faktisk det er. Men det afhænger af, om det bliver et permanent skifte eller en leje, som du hentyder til.

Ved at afgive ham permanent (som jeg forstår, at det er), så synes jeg, at vi siger noget angående transition og gør noget andet.
                                det kommer jo også an på hvad spilleren selv vil. Og så har han jo bare ikke rigtigt grebet de chancer han har fået...

jeg syntes hurtigt snakken om transition bliver til at så skal vi have alle de unge op på første holdet - og det på en gang. De kan ikke alle slå igennem på en gang, nogle vil ikke lykkedes i OB, andre skal have lidt længere tid - hvorfor jeg håber man kigger på leje ophold, det kunne evt være til en Sandberg hvis man fortsat tror på ham.

Men man har fået Luca og Ejdum ind så de nu er at regne for faste startere - de fik vel ikke mere end et par kampe i sidste superliga sæson. Desuden har man Askou og McCoy der står på spring - jeg syntes faktisk det er et fornuftigt "udbytte"

Comment

Working...
                                X