Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Argumentet omkring, at vi har fået nye ungdomsspillere implementeret i truppen den seneste sæson, køber jeg. Men jeg må personligt sige lige præcis med Jenner, så synes jeg altså aldrig rigtigt, at han har fået tilliden over en en længere periode. Og særligt med offensivspillere tror jeg det er vigtigt.

Så jeg vil hellere vende den om og kigge indad i OB snarere end at lægge den over på spilleren, fordi vi har set så mange gange før, at ungdomsspillere forlader OB, hvorefter de bliver bedre andetsteds.
    den kan jeg sagtens følge. Udefra set ligner det ikke der har været de helt store planer for hvordan de unge kommer ind på holdet. Syntes faktisk det der så mest "velovervejet" ud var forløbet omkring McCoy der over en række kampe hver gang blev skiftet ind og fik ca 30 min. før han så fik nogle start pladser. Det virker som et planlagt forløb - måske det bare var fordi Mickelson ikke kunne spille mere end 60 min. pga alt hans landsholds rejseri.

Men McCoy tog jo så også chancen da han fik den.

Personligt tror jeg stadig man havde for mange akademister, og et manglende fundament af etablerede spillere, der manglede et hold - hvor man så kunne sluse de unge spillere ind på.

Processen virker udefra set noget rodet, Askou kommer ind, gør det godt og er så væk en periode, Martin ind - ud og helt væk, Pludselig dukker Yaya op af ingenting. Sandberg virker helt væk - men var vidst også skadesramt.

Men "udbyttet" mener jeg stadig er ganske fint; Ejdum og Luca er nu etablerede startere, Askou og McCoy og så glemte jeg Martin som også virker til at have tage et fornuftigt step op.

Og så lidt et wild card - men Yaya tror jeg alle havde regnet med skulle videre, jeg ved ikke om han er klar - men kan godt se han har noget fart og fysisk som i den grad kunne bruges.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Der har da ellers været rygter om at Eriksen tager et par år på Mallorca. I al fald ville jeg blive meget overrasket, hvis vi ser ham i striwerne før VM i Nordamerika har gået sin gang.
      hvad skulle han også i OB nu? tilbage til en klub der spiller om nedrykning? Ville da være tragisk at se ham bruge sine sidste år af karrieren i bunden af superligaen.

Havde man et mål om at spille med om min. europa pladserne, havde et hold på plads - der lige manglede det sidste, og udviste nogle ambitioner - så var det da en ting.

Og så længe Eriksen gerne vil spille landsholdsbold - så skal han ikke til en klub der skal forsøge at genetablere sig i superligaen.

Comment

Synes ikke der er mange som nævner Julius Eskesen.

Han har udløb til vinter. Var årets spiller i Haugesund sidste år. Spiller 8’er. Bør være økonomisk indenfor rækkevidde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Synes ikke der er mange som nævner Julius Eskesen.

Han har udløb til vinter. Var årets spiller i Haugesund sidste år. Spiller 8’er. Bør være økonomisk indenfor rækkevidde.
          Men er han en klar forstærkning? Håber virkeligt ikke man begynder at hente spillere tilbage bare fordi de engang har spillet i striber.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Men er han en klar forstærkning? Håber virkeligt ikke man begynder at hente spillere tilbage bare fordi de engang har spillet i striber.
            Han var ja et stort talent som ikke kunne forløses rigtigt. Men hvis han er modnet - og det lyder ja sådan - så ville han være meget velkommen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Tror det afhænger af hvordan man anskuer det. Ret sikker på han er en klar forstærkning i forhold til ham der aktuelt skal spille den anden 8’er, ved siden af Ejdum, hvem det så end er.

Jeg tænker bestemt Casper Nielsen er mindst en hylde over Julius, men er i noget i tvivl om, om vi virkelig kan hive Casper hjem.

Comment

Lidt omkring spillerbudgetter for næste sæson af Steen Houman

https://steenhouman.com/2025/05/29/f...igaen-2025-26/

Comment

Han er klart en jeg har “på listen”. Har ikke set ham for nyligt, men mit indtryk er, at han er blevet en god spiller centralt.

Dog tænker jeg, at han måske minder lidt for meget om Ejdum (og til dels William Martin). Ift. at have primære forcer i at være dynamisk og målfarlig. Mener mere vi mangler en der er bedre til at læse kampene og styre tempoet. Og/eller måske har lidt mere fysik.

Men det afhænger også af om og hvad vi evt. henter til 6eren, der vil give flere muligheder for sammensætninger.

Comment

Når folk nu begynder med at nævne tidligere ungdomsspillere fra klubben...

... STORT TILLYKKE til HC med pladsen på årets hold i Bulgarien

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Når folk nu begynder med at nævne tidligere ungdomsspillere fra klubben...

... STORT TILLYKKE til HC med pladsen på årets hold i Bulgarien
                      Fedt . Dejligt at han har succes i sin klub
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg kommer med et transferbud til forsvaret, måske kunne ham her være den tiltrængte forstærkning til vores forsvar: Hasan Kurucay.
                        Han har et fortid i OBs ungdomshold, han har nu masser af erfaring fra Tyrkiet, Norge, Tyskland og Belgien. Og hans kontrakt i Belgien løber ud. Jeg husker ham ikke rigtig fra hans tid i OBs ungdomshold. Er der nogen på forum som ved, hvad hans styrker og svagheder er?

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                          Jeg kommer med et transferbud til forsvaret, måske kunne ham her være den tiltrængte forstærkning til vores forsvar: Hasan Kurucay.
                          Han har et fortid i OBs ungdomshold, han har nu masser af erfaring fra Tyrkiet, Norge, Tyskland og Belgien. Og hans kontrakt i Belgien løber ud. Jeg husker ham ikke rigtig fra hans tid i OBs ungdomshold. Er der nogen på forum som ved, hvad hans styrker og svagheder er?
                          Han var en der blev vejet og fundet for let dengang. Jeg vidste slet ikke han stadig var fodboldspiller, for har ikke hørt noget til ham i årevis.
                          Tvivler stærkt på han kan gøre sig gældende i superligaen.
                          Vi har desuden ikke brug for nogen til forsvaret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han var en der blev vejet og fundet for let dengang. Jeg vidste slet ikke han stadig var fodboldspiller, for har ikke hørt noget til ham i årevis.
                            Tvivler stærkt på han kan gøre sig gældende i superligaen.
                            Vi har desuden ikke brug for nogen til forsvaret.
                            Jeg syntes i den grad at der er brug for en styrmand til forsvaret … numerisk er jeg enig … selvom der nok bliver hevet et VB talent op fra Uholdene..
                            Af samme grund forstod jeg ikke forlængelsen med Bjørn .. fin for kulturen men der er brug for mere på banen..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Lidt om Hasan.

https://www.bt.dk/superligaen/17-aar...tmund-talenter

Edit. Kiggede lidt Youtube. Som type tænker jeg Gomez og Ivancevic, så skal han være aktuel, er det nok kun hvis nogen køber Gomez vil jeg tro.
                              Last edited by Polle; 30-05-2025, 07:43.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg syntes i den grad at der er brug for en styrmand til forsvaret … numerisk er jeg enig … selvom der nok bliver hevet et VB talent op fra Uholdene..
                                Af samme grund forstod jeg ikke forlængelsen med Bjørn .. fin for kulturen men der er brug for mere på banen..
                                Det er vigtigt med kulturen. Fedt Bjørn tager et år mere. Vi skal nok klare os på banen uden en ny midterforsvarer.

Comment

Working...
                                X