Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det kommer jo også an på hvad spilleren selv vil. Og så har han jo bare ikke rigtigt grebet de chancer han har fået...
jeg syntes hurtigt snakken om transition bliver til at så skal vi have alle de unge op på første holdet - og det på en gang. De kan ikke alle slå igennem på en gang, nogle vil ikke lykkedes i OB, andre skal have lidt længere tid - hvorfor jeg håber man kigger på leje ophold, det kunne evt være til en Sandberg hvis man fortsat tror på ham.
Men man har fået Luca og Ejdum ind så de nu er at regne for faste startere - de fik vel ikke mere end et par kampe i sidste superliga sæson. Desuden har man Askou og McCoy der står på spring - jeg syntes faktisk det er et fornuftigt "udbytte"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det kommer jo også an på hvad spilleren selv vil. Og så har han jo bare ikke rigtigt grebet de chancer han har fået...
jeg syntes hurtigt snakken om transition bliver til at så skal vi have alle de unge op på første holdet - og det på en gang. De kan ikke alle slå igennem på en gang, nogle vil ikke lykkedes i OB, andre skal have lidt længere tid - hvorfor jeg håber man kigger på leje ophold, det kunne evt være til en Sandberg hvis man fortsat tror på ham.
Men man har fået Luca og Ejdum ind så de nu er at regne for faste startere - de fik vel ikke mere end et par kampe i sidste superliga sæson. Desuden har man Askou og McCoy der står på spring - jeg syntes faktisk det er et fornuftigt "udbytte"
Så jeg vil hellere vende den om og kigge indad i OB snarere end at lægge den over på spilleren, fordi vi har set så mange gange før, at ungdomsspillere forlader OB, hvorefter de bliver bedre andetsteds.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tror nu også det mest kører som en joke.
Men spændende bliver det hvad Troels Bech og Jimmi Nagel kan lokke til OB, nu hvor vi igen er kommet i Superligaen. Vi har behov for nogle seriøse stivere i vores korset, hvis vi skal kunne tages rigtig seriøst i superligaen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Argumentet omkring, at vi har fået nye ungdomsspillere implementeret i truppen den seneste sæson, køber jeg. Men jeg må personligt sige lige præcis med Jenner, så synes jeg altså aldrig rigtigt, at han har fået tilliden over en en længere periode. Og særligt med offensivspillere tror jeg det er vigtigt.
Så jeg vil hellere vende den om og kigge indad i OB snarere end at lægge den over på spilleren, fordi vi har set så mange gange før, at ungdomsspillere forlader OB, hvorefter de bliver bedre andetsteds.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ja det tænker jeg også (joke).
Men spændende bliver det hvad Troels Bech og Jimmi Nagel kan lokke til OB, nu hvor vi igen er kommet i Superligaen. Vi har behov for nogle seriøse stivere i vores korset, hvis vi skal kunne tages rigtig seriøst i superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægDer har da ellers været rygter om at Eriksen tager et par år på Mallorca. I al fald ville jeg blive meget overrasket, hvis vi ser ham i striwerne før VM i Nordamerika har gået sin gang.
Forhåbentlig finder han et sted på en kortvarig kontrakt for næste sæson på mallorca, i Ajax eller et tredje sted i udlandet. Så kan han tage slutrunde, stoppe på landsholdet umiddelbart efter, og så har han nok to gode år, hvor jeg ville begynde at tro på han vendte hjem.
Men det bliver opad bakke hvis han eksempelvis skriver en længere kontrakt, for han vil blive for dyr, hvis vi skal ud og købe ham fri næste år, og så er han pludselig 35, før han bliver tilgængelig og det er jeg ikke sikker på bliver noget hurra for, udover at OB-shoppen nok får rygende travlt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
I mine øjne er det også ham oddssætteren inde på danske spil, som har drukket af natpotten. Eriksen ser jeg ikke I OB, hvis han fortsat vil være et aktiv for landsholdet.
Forhåbentlig finder han et sted på en kortvarig kontrakt for næste sæson på mallorca, i Ajax eller et tredje sted i udlandet. Så kan han tage slutrunde, stoppe på landsholdet umiddelbart efter, og så har han nok to gode år, hvor jeg ville begynde at tro på han vendte hjem.
Men det bliver opad bakke hvis han eksempelvis skriver en længere kontrakt, for han vil blive for dyr, hvis vi skal ud og købe ham fri næste år, og så er han pludselig 35, før han bliver tilgængelig og det er jeg ikke sikker på bliver noget hurra for, udover at OB-shoppen nok får rygende travlt.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tror nu også det mest kører som en joke.
https://campo.dk/2025/05/28/lokalt-m...pansk-ferieoe/Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Og så blev den hjemlige del af Eriksen snakken i øvrigt lukket!
https://campo.dk/2025/05/29/agent-kn...m-til-danmark/Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Både Luca og Ejdum var da faste startere i foråret i nedrykningen
Så de når begge at vise lovende takter til sidst, men det er også imod flere modstandere der ikke har meget at spille for. Synes først det er i denne sæson man kan sige de er slået igennem.
- Likes 2
Comment
Comment