Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg har hørt lidt om en klub. Hvis det bliver den klub er jeg sikker på det er permanent.
    jeg tænker da også det ender der. Pointen var at blev han i klubben så tænker jeg det ville give mening med et lejeophold - da jeg tænker det vil ende med rimeligt begrænset mængde spilletid i superligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det kommer jo også an på hvad spilleren selv vil. Og så har han jo bare ikke rigtigt grebet de chancer han har fået...

jeg syntes hurtigt snakken om transition bliver til at så skal vi have alle de unge op på første holdet - og det på en gang. De kan ikke alle slå igennem på en gang, nogle vil ikke lykkedes i OB, andre skal have lidt længere tid - hvorfor jeg håber man kigger på leje ophold, det kunne evt være til en Sandberg hvis man fortsat tror på ham.

Men man har fået Luca og Ejdum ind så de nu er at regne for faste startere - de fik vel ikke mere end et par kampe i sidste superliga sæson. Desuden har man Askou og McCoy der står på spring - jeg syntes faktisk det er et fornuftigt "udbytte"
      Både Luca og Ejdum var da faste startere i foråret i nedrykningen

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det bliver fanme en lang sommer på den front. Eriksen dit Eriksen dat
        Jeps ..der er potentiale til at overgå debatten om SK

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Der har da ellers været rygter om at Eriksen tager et par år på Mallorca. I al fald ville jeg blive meget overrasket, hvis vi ser ham i striwerne før VM i Nordamerika har gået sin gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
            Der har da ellers været rygter om at Eriksen tager et par år på Mallorca. I al fald ville jeg blive meget overrasket, hvis vi ser ham i striwerne før VM i Nordamerika har gået sin gang.
            Tror nu også det mest kører som en joke.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det kommer jo også an på hvad spilleren selv vil. Og så har han jo bare ikke rigtigt grebet de chancer han har fået...

jeg syntes hurtigt snakken om transition bliver til at så skal vi have alle de unge op på første holdet - og det på en gang. De kan ikke alle slå igennem på en gang, nogle vil ikke lykkedes i OB, andre skal have lidt længere tid - hvorfor jeg håber man kigger på leje ophold, det kunne evt være til en Sandberg hvis man fortsat tror på ham.

Men man har fået Luca og Ejdum ind så de nu er at regne for faste startere - de fik vel ikke mere end et par kampe i sidste superliga sæson. Desuden har man Askou og McCoy der står på spring - jeg syntes faktisk det er et fornuftigt "udbytte"
              Argumentet omkring, at vi har fået nye ungdomsspillere implementeret i truppen den seneste sæson, køber jeg. Men jeg må personligt sige lige præcis med Jenner, så synes jeg altså aldrig rigtigt, at han har fået tilliden over en en længere periode. Og særligt med offensivspillere tror jeg det er vigtigt.

Så jeg vil hellere vende den om og kigge indad i OB snarere end at lægge den over på spilleren, fordi vi har set så mange gange før, at ungdomsspillere forlader OB, hvorefter de bliver bedre andetsteds.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja det tænker jeg også (joke).

Men spændende bliver det hvad Troels Bech og Jimmi Nagel kan lokke til OB, nu hvor vi igen er kommet i Superligaen. Vi har behov for nogle seriøse stivere i vores korset, hvis vi skal kunne tages rigtig seriøst i superligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Argumentet omkring, at vi har fået nye ungdomsspillere implementeret i truppen den seneste sæson, køber jeg. Men jeg må personligt sige lige præcis med Jenner, så synes jeg altså aldrig rigtigt, at han har fået tilliden over en en længere periode. Og særligt med offensivspillere tror jeg det er vigtigt.

Så jeg vil hellere vende den om og kigge indad i OB snarere end at lægge den over på spilleren, fordi vi har set så mange gange før, at ungdomsspillere forlader OB, hvorefter de bliver bedre andetsteds.
                  Det er svært at vide hvad der er op og ned med Jenner, uden at kende til hvad der sker internt i truppen. Man kunne forestille sig at han har presset på meget længe for et skifte, og at han måske har været tæt på allerede i vinters. En spiller som vil væk, og ikke kan se sig i OB længere skal man jo ikke automatisk give spilletid, særligt her til sidst hvor en god handel måske kan gå i vasken af en skade, når der er andre alternativer til den plads han spiller. Det er kun spekulation fra min side, man kunne jo godt forestille sig eks. Go Ahead Eagles skal have en erstatning for Breum, som nok er på vej væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ja det tænker jeg også (joke).

Men spændende bliver det hvad Troels Bech og Jimmi Nagel kan lokke til OB, nu hvor vi igen er kommet i Superligaen. Vi har behov for nogle seriøse stivere i vores korset, hvis vi skal kunne tages rigtig seriøst i superligaen.
                    De kigger jo (som udgangspunkt) efter kendte/etablerede spillere i Skandinavien, så udvalget er vel rimeligt begrænset ?!

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                      I mine øjne er det også ham oddssætteren inde på danske spil, som har drukket af natpotten. Eriksen ser jeg ikke I OB, hvis han fortsat vil være et aktiv for landsholdet.
                      Forhåbentlig finder han et sted på en kortvarig kontrakt for næste sæson på mallorca, i Ajax eller et tredje sted i udlandet. Så kan han tage slutrunde, stoppe på landsholdet umiddelbart efter, og så har han nok to gode år, hvor jeg ville begynde at tro på han vendte hjem.
                      Men det bliver opad bakke hvis han eksempelvis skriver en længere kontrakt, for han vil blive for dyr, hvis vi skal ud og købe ham fri næste år, og så er han pludselig 35, før han bliver tilgængelig og det er jeg ikke sikker på bliver noget hurra for, udover at OB-shoppen nok får rygende travlt.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

I mine øjne er det også ham oddssætteren inde på danske spil, som har drukket af natpotten. Eriksen ser jeg ikke I OB, hvis han fortsat vil være et aktiv for landsholdet.
                        Forhåbentlig finder han et sted på en kortvarig kontrakt for næste sæson på mallorca, i Ajax eller et tredje sted i udlandet. Så kan han tage slutrunde, stoppe på landsholdet umiddelbart efter, og så har han nok to gode år, hvor jeg ville begynde at tro på han vendte hjem.
                        Men det bliver opad bakke hvis han eksempelvis skriver en længere kontrakt, for han vil blive for dyr, hvis vi skal ud og købe ham fri næste år, og så er han pludselig 35, før han bliver tilgængelig og det er jeg ikke sikker på bliver noget hurra for, udover at OB-shoppen nok får rygende travlt.
                        Ja, jeg ville være ked af at se CE om nogle år som et ringvrag på Odense Stadion

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Man ved jo aldrig

https://campo.dk/2025/05/28/lokalt-m...pansk-ferieoe/
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Og så blev den hjemlige del af Eriksen snakken i øvrigt lukket!

https://campo.dk/2025/05/29/agent-kn...m-til-danmark/
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Synes det er en stramning at kalde dem faste starterne. De starter reelt først i de sidste fire kampe, hvor Krogh er lidt desperat og laver meget om. Ejdum får kun ca. en time på banen i hver af kampene.

Så de når begge at vise lovende takter til sidst, men det er også imod flere modstandere der ikke har meget at spille for. Synes først det er i denne sæson man kan sige de er slået igennem.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

kan være jeg husker forkert - men mener kun det var de sidste 4-5 runder

Comment

Working...
                                X