Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

5 millioner er købsoptionen på + FCK får en videresalgsklausul på 25% hvis OB køber ham.

Det er godt nok højt synes jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      5 millioner er købsoptionen på + FCK får en videresalgsklausul på 25% hvis OB køber ham.

Det er godt nok højt synes jeg.
      Købsoptionen er omkring det man kunne forvente, synes jeg. Men 25% i videresalg, er måske lige højt nok

Comment

Det lyder ikke som en der kommer til at sidde på bænken, eller er det bare mig?

https://ob.dk/nyheder/2025/juli/theo...ommende-saeson

- Jeg er blevet præsenteret for et godt projekt, og det er en fed trup, som jeg kommer ind i. Det er en god mulighed for at spille en masse fodbold, siger Theo Sander.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Købsoptionen er omkring det man kunne forvente, synes jeg. Men 25% i videresalg, er måske lige højt nok
          Enig, men vi var ret presset på at få en keeper, så det er nok vilkårene.

Jeg er dog mere spændt på, om man kan blive enige med Theo om et år, han må skulle acceptere noget af en lønnedgang og siger han ikke ja til det, så er vi jo lige vidt, medmindre sådan noget allerede er aftalt, men det er det vel ikke ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Jeg er dog mere spændt på,om man kan blive enige med Theo om et år, han må skulle acceptere noget af en lønnedgang og siger han ikke ja til det, så er vi jo lige vidt, medmindre sådan noget allerede er aftalt, men det er det vel ikke ?
            Farzam lægger i hvert fald vægt på at Sander selv skal acceptere betingelserne for en permanent aftale, så jeg tænker ikke den del af aftalen er på plads endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Jeg er dog mere spændt på, om man kan blive enige med Theo om et år, han må skulle acceptere noget af en lønnedgang og siger han ikke ja til det, så er vi jo lige vidt, medmindre sådan noget allerede er aftalt, men det er det vel ikke ?
              Håber han til den tid vægter spilletid og et udstillingsvindue højere end at hæve en større løn og sidde på bænken/være ude af truppen i FCK.

Comment

Jeg syntes det er ok for en målmand omkring U21 landsholdet. Vi kan jo bare sige nej om et år.
                Men vi håber alle at han bliver skidegod og 5 mill er en god handel om 1 år

Velkommen til

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...-ob-lurer-ogsa

Vi er åbenbart interesseret i EFB angriber - var nu ikke en jeg lagde specielt mærke til i 1. division?

Comment

Farzam lægger i hvert fald vægt på at Sander selv skal acceptere betingelserne for en permanent aftale, så jeg tænker ikke den del af aftalen er på plads endnu
                    Takker, jeg ser en udfordring, men den tid den “glæde”.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Vi er åbenbart interesseret i EFB angriber - var nu ikke en jeg lagde specielt mærke til i 1. division?
                      Man lagde vel mest mærke til ham på den måde at han scorede mod os i sidste runde. Men jeg troede faktisk ikke at vi var interessede i den type handler, altså en 26-årig fra 1. division

Comment

Man lagde vel mest mærke til ham på den måde at han scorede mod os i sidste runde. Men jeg troede faktisk ikke at vi var interessede i den type handler, altså en 26-årig fra 1. division
                        Nej det kommer også bag på mig. Men man må jo tro på at han er en A spiller

Comment

En hollandsk makker til Grot.
                          Ret imponerende at han scorede 15 mål for Esbjerg, og så husker jeg ham som en ret aggressiv spiller ( grænsende til svinsk). Han kan vel ikke være specielt dyr.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej det kommer også bag på mig. Men man må jo tro på at han er en A spiller
                            Altså han scorede "næsten" det samme antal mål som Lucca gjorde, vel og mærket på et dårligere hold end OB. Og folk er kede af at miste Lucca nu den står på superliga. Hvorfor tror folk så ikke på han kan gøre en forskel?

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

Altså han scorede "næsten" det samme antal mål som Lucca gjorde, vel og mærket på et dårligere hold end OB. Og folk er kede af at miste Lucca nu den står på superliga. Hvorfor tror folk så ikke på han kan gøre en forskel?
                              Jeg har da ikke skrevet at han ikke kan gøre en forskel Fortæl mig lige hvordan du kommer til den konklusion?

Jeg troede bare at man nu gik efter større profiler. Det er da bestemt muligt at han kunne gøre en fin figur. Havde bare forestillet mig noget andet

Comment

Jeg husker ham nu som en rimelig kompetent angriber - men om han har niveau til SL ved jeg ikke?

Comment

Working...
                                X