Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

I følge min liste er vi pt 23 spillere i truppen

Elias Hansborg-Sørensen 31/12-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
    Leeroy Owusu 30/6-2026
    Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
    Markus Jensen 30/6-2026
    Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
    Tom Trybull 30/6-2026
    Bjørn Paulsen 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
    Yaya Bojang 30/6-2027
    Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
    Julius Berthel Askou 30/6-2027
    Jakob Bonde 30/6-2027
    William Christian Martin 30/6-2027
    Nicolas Bürgy 30/6-2027
    Jay-Roy Grot 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​
    Max Ejdum 30/6-2028
    Marcus Eskildsen 30/6-2028

Viljar Myhra 31/12-2028
    James Gomez 31/12-2028​​

Adam Sørensen 30/6-2029​
    Magnus Andersen 30/6-2029

Trup: 23 spillere​​​​
    Det er vist “krølle” vi har i difference … jeg har ham ikke med i opstilling (for så vil det jo ikke passe med 1:1 ) men får ham ind i stedet for Jenner ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ved godt, at jeg bliver meget upopulær (endnu mere end normalt...), men savner unge spillere som Gigovic, Al Hajj, Tongya m.fl, som var rigtigt godt spottet, men blev ikke ordentligt brugt, følte "romatikken" i Ådalen var for "blød" og ikke så sig selv i 1. Division. De havde jo købt ind på en strategi og mål, som jo viste sig ikke at være realistiske. Lå problemet så ved dem og/eller ledelsen (herunder AA, SK og TB/(BW))
      Jeg vil tro han nok er for dyr for os også selvom Kiel lige er rykket ned, men Armin Gigovic var virkelig god for os da han var på leje. Hvis vi på nogen måder kan lokke ham tilbage til Odense ville det i mine øjne være den perfekte spiller til vores centrale midtbane.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg vil tro han nok er for dyr for os også selvom Kiel lige er rykket ned, men Armin Gigovic var virkelig god for os da han var på leje. Hvis vi på nogen måder kan lokke ham tilbage til Odense ville det i mine øjne være den perfekte spiller til vores centrale midtbane.
        En Armin Gigovic type er nok også indenfor noget af det vi efterspørger. Han er svensk og havde en fortid som profil i svensk fodbold. Spillestilsmæssigt er han også typen på noget man kunne forsøge at hente, men han er nok selv et godt stykke udenfor vores rækkevidde.
        en type som Al Hajj tror jeg bestemt ikke man kigger efter og jeg er også ret sikker på TB og Nagel ikke kigger efter Tongya-typer, der i sin tid aldrig havde begået sig på seniorplan.

Man kigger nok mere koncentreret om at finde en ny Gigovic, hvorimod Al Hajj og Tongya-typer er helt udelukket.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

En Armin Gigovic type er nok også indenfor noget af det vi efterspørger. Han er svensk og havde en fortid som profil i svensk fodbold. Spillestilsmæssigt er han også typen på noget man kunne forsøge at hente, men han er nok selv et godt stykke udenfor vores rækkevidde.
          en type som Al Hajj tror jeg bestemt ikke man kigger efter og jeg er også ret sikker på TB og Nagel ikke kigger efter Tongya-typer, der i sin tid aldrig havde begået sig på seniorplan.

Man kigger nok mere koncentreret om at finde en ny Gigovic, hvorimod Al Hajj og Tongya-typer er helt udelukket.
          Det er også kun Gigovic jeg forholder mig til. Og jeg er helt enig med dig ifht. de to andre. En fyr som Juul-Sandberg kan måske udvikle sig til at blive lige så stærk som Gigovic på den position, men det er forståeligt nok for tidligt at have de forventninger til ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jatak til Gigovich og Tongya kunne jeg nu personligt godt lide og han var godt skolet i det italienske med flittige returløb og godt defensivt arbejde, men der manglede lidt fart i stængerne på ham .. og Al Hajj-typer tror jeg tror jeg nu heller ikke vel gavne det TB og co gerne vil skabe.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Zidan Sertdemir er vist til salg i FCN.. Måske at han er for dyr til OB?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...cn-kan-skilles

Comment

“kigger på forstærkninger på alle positioner​”

https://bold.dk/fodbold/nyheder/bomb...yrer-zorniger/

ved godt at det ikke er det han mener med den sætning men det ville da være rart …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  “kigger på forstærkninger på alle positioner​”

https://bold.dk/fodbold/nyheder/bomb...yrer-zorniger/

ved godt at det ikke er det han mener med den sætning men det ville da være rart …
                  Tja jeg håber at han tager gearskifte citatet ind i transferen omkring spillere også :).

Comment

Så er gætterierne i gang :)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ye-ob-spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Nein, Nein, Nein, Nein, Nein.

Den eneste du måske i et svagt øjeblik kan overveje er Hjulsager, men det ser godt nok afdanket ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Det var da nogle forfærdelige forslag…

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det var da nogle forfærdelige forslag…
                          Vi kan da stille et meget fint oldboyshold

Comment

Må sige jeg er mere optimistisk om de kommende transfers med ny træner, end hvis SK var fortsat.
                            Det er nok ikke en hel billig løsning med 3 år til de 3 nye trænere.
                            Så derfor forventer jeg han får bedre spillere, ellers er det lidt spildt med et dyrt trænerteam.

Mon ikke det bliver spillere der er enormt løbestærke vi henter. Casper Nielsen typer.
                            Nok også lidt yngre spillere.

Tænker også en Falk ikke vil passe ind. Har heller aldrig set ham som realistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Må sige jeg er mere optimistisk om de kommende transfers med ny træner, end hvis SK var fortsat.
                              Det er nok ikke en hel billig løsning med 3 år til de 3 nye trænere.
                              Så derfor forventer jeg han får bedre spillere, ellers er det lidt spildt med et dyrt trænerteam.

Mon ikke det bliver spillere der er enormt løbestærke vi henter. Casper Nielsen typer.
                              Nok også lidt yngre spillere.

Tænker også en Falk ikke vil passe ind. Har heller aldrig set ham som realistisk.
                              Tror heller ikke en dyr Falk passer ind i den formodede nye spillestil. Mere en Duelund, hvis han kan holdes skadesfri... (ved godt at Falk er blevet mere defensiv de senere år og de ikke helt spiller samme plads). Men Duelund på venstre kant (alternativ midt), hvis Jenner er rygtet afsted og Nicho er væk

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror heller ikke en dyr Falk passer ind i den formodede nye spillestil. Mere en Duelund, hvis han kan holdes skadesfri... (ved godt at Falk er blevet mere defensiv de senere år og de ikke helt spiller samme plads). Men Duelund på venstre kant (alternativ midt), hvis Jenner er rygtet afsted og Nicho er væk
                                Duelund er også blevet kontaktet af OB, af hvad jeg hører.
                                Hvornår han blev det ved jeg ikke…

Comment

Working...
                                X