Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Brix er årets signing i SFÅ regi

Comment

Så kan vi nok aflyse TT til efb

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...med-nigerianer

Comment

så kommer Troels og lukker vinduet :)

Comment

Lukket!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Lukket!
            …….​​​​​​…øv et godt vindue, men der er sgu stadig problemer vi ikke har løsninger på

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

OB-boss ringet op af lykkeridder

Troels Bech har været med i Tipsbladets Transfershow, hvor OB-sportsdirektøren blev spurgt, om han i disse timer bliver kimet ned af agenter og diverse folk, der ønsker at sælge spillere.

- Lige for lidt tid siden kom der lidt fra en sindssygt optimistisk ung mand, som jeg ikke aner hvem er, som sagde, at han har nogle rigtigt gode spillere. Når man tænker på, at klokken var otte, da han ringede, så tænker man sgu: 'Det er en optimist, ham der.' Men ellers har de fleste, som kender branchen, gjort deres arbejde nu, lød svaret her fra OB-bossen.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                Til de forumbrødre, der er skuffede over, at der ikke kom flere ind: lad os tage et virkelighedstjek; Ikke mindst for min egen skyld.
                For bare fire måneder siden spillede vi i næstbedste række under SK – siden da er meget, hvis ikke alt, vendt på hovedet. Det er værd at have med, når vi vurderer vinduet.

Jeg forstår godt, at mere vil have mere, og jeg deler ambitionerne. Men vi kan ikke bygge en drømmetrup på ét vindue – og vi kan heller ikke falde tilbage til lottokuponer og has-beens, sådan som vi så under Wesström. Det gik fuldstændig galt.

Hvis vi ser på dem der realistisk må være vores faktiske konkurrenter over sæsonen – Vejle, Silkeborg, Randers, Sønderjyske, Viborg og Fredericia, den såkaldte jyske akse – så er der ingen af dem, der har forstærket sig mere markant end OB i dette vindue. Især ikke på trænerposten. Vejle har hentet en stribe spillere med flotte CV’er, men de ligger stadig sidst, mens vi ligger nr. 9 med dobbelt så mange point. Og så har vi uden sammenligning den stærkeste opbakning af alle de klubber, både ude og hjemme.

For mig er det vigtigste, at der er en plan og en strategi, man holder fast i, også når presset udefra er stort. Det er præcis det, vi ser nu: ingen panikindkøb, men tilgange, der vidner om bevidsthed om kvalitet og ræson. Alle kæder er forstærket – nogle indefra, andre udefra – og selvom det ikke er i det omfang, mange havde drømt om, er det tydeligt, at de spillere vi har fået, kan løfte holdet 1–2 niveauer, når tingene klikker. Og så synes jeg også at fornemme at nogle af de spillere, som havde det svært under tidligere trænere og har kæmpet med tingene, har opblomstret under AZ, selvom det stadigvæk er relativt nyt med ham.

Målet her og nu må være at stabilisere os i tryg afstand fra nedrykningsstregen. Og jeg tror det her vindue bringer os tættere på netop det. Om der så kommer en ekstra signing i aften eller via frie transfers senere, må tiden vise – men selv hvis vi står her, som vi gør nu, mener jeg, vi er styrket så meget, som vi realistisk kan forvente under de præmisser, der arbejdes efter.

Det er selvfølgelig bare min må'e og vurdere tingene på.​
                jeg tror lidt som nogle af panelisterne i SFÅ siger at vi på den her måde "spilder" et år under Zorniger. Skulle man rykke sig så skulle det være nu med en træner kapacitet, en Falk og en Arp, det var nu. Arp - kan snildt være væk næste år. Falk er her nok og vil stadig være en top spiller - men bliver jo ikke yngre. Og hvor længe kan man holde på Zorniger?

Comment

Jeg føler også at man har forspildt chancen for at kunne lave en god sæson. Man har ramt rigtigt i de 2 klassespillere Arp og Falk, og så bliver der ikke handlet de forsvarsspillere der mangler. Det skulle være gjort for 1 måned siden.

Det handler om at bruge alle lejligheder til at trupoptimere, og hér sover OB altså - igen. Jeg er fandme ærgerlig over at de ikke kunne slå et svagt FCN-hold, og også¨Vejlekampen blev solgt p.g.a. manglende indkøb

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg føler også at man har forspildt chancen for at kunne lave en god sæson. Man har ramt rigtigt i de 2 klassespillere Arp og Falk, og så bliver der ikke handlet de forsvarsspillere der mangler. Det skulle være gjort for 1 måned siden.

Det handler om at bruge alle lejligheder til at trupoptimere, og hér sover OB altså - igen. Jeg er fandme ærgerlig over at de ikke kunne slå et svagt FCN-hold, og også¨Vejlekampen blev solgt p.g.a. manglende indkøb
                    De har jo tydeligvis vurderet at Askou og Yaya viser så lovende takter, at de kan dække forsvaret.

Jeg ser mere midtbanen som det svageste led og jeg frygter at hver gang Grubbe er på, så taber vi.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

jeg mener klart det er midtbanen der mangler mest. Dernæst angrebet.

Comment

Midtbanen er vores akilleshæl

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                          Midtbanen er vores akilleshæl
                          Stadigvæk …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            I det hele taget underligt at TT stadig er i klubben når AZ ikke kigger hans vej .. at det ikke var muligt at lave en løsning … 4 målmænd ..
                            Last edited by Plum; i dag, 04:48.

Comment

Offensivt har vi handlet rigtig fint, men jeg synes det er dybt uansvarligt at man ikke henter noget ind til det forsvar.
                              Tænker vi kommer til at ligger i bund, mht. Clean sheets...
                              Last edited by Leander; i dag, 04:54.
                              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Working...
                              X