Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvis vi får tre til startopstillingen, vil bænken jo automatisk blive styrket. En angriber ind og vi har pludselig Ganaus/Groth på bænken. Tror ikke at vi kan forvente bedre indskifterne end deres niveau.
    præcis - derfor vi skal have noget ind, om det er til start 11 eller lige i udkanten af start formationen er ikke nødvendigvis så vigtigt. Men vi skal have en stærk stopper ind - så ryger BP på bænken, og kan fungere som en fin rotations spiller, aflæser i angrebet eller i forsvaret de sidste 15 min af en kamp hvis vi bliver presset i bund. Han skal ikke være første man på holdkortet.

Angrebet kan for mig at se sagtens være til bredden - så Grot - Ganuas fortsat er startere - der skal bare være noget at aflaste med, bringe friske kræfte ind de sidste 20 min, for det er en krævende spillestil og de går død oppe foran når vi skal presse højt.

Midtbanen er her jeg allehelst så to tilgange - så man kunne skifte til en 4-4-2 og så stadig have en at skifte med.

Men altså, to angribere ind gjorde heller ikke noget. Og to hurtige stoppere...

Men det ville godt nok være vanvittig meget aktivitet de sidste ti dage - da man også må formode at der skal et par stykker ud så. Tænker Tom T er en oplagt kandidat - og måske en af de unge kunne gå på lån.

Tre forstærkninger må være et min. krav, håber på fire. Drømmer om endnu flere...

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      Troels er ikke i Parken idag ifølge tv3 så man må da håbe det er fordi der er nogle transfer tæt på
      de har lige talt med ham - jeg undrede mig da også, men tænker det samme. Han har travlt og må skulle have nogle ting på plads. Måske han holder møder i det "skjulte" i ådalen mens fokus er på parken

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

de har lige talt med ham - jeg undrede mig da også, men tænker det samme. Han har travlt og må skulle have nogle ting på plads. Måske han holder møder i det "skjulte" i ådalen mens fokus er på parken
        Det var en interview fra tidligere på ugen de viste :)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

præcis - derfor vi skal have noget ind, om det er til start 11 eller lige i udkanten af start formationen er ikke nødvendigvis så vigtigt. Men vi skal have en stærk stopper ind - så ryger BP på bænken, og kan fungere som en fin rotations spiller, aflæser i angrebet eller i forsvaret de sidste 15 min af en kamp hvis vi bliver presset i bund. Han skal ikke være første man på holdkortet.

Angrebet kan for mig at se sagtens være til bredden - så Grot - Ganuas fortsat er startere - der skal bare være noget at aflaste med, bringe friske kræfte ind de sidste 20 min, for det er en krævende spillestil og de går død oppe foran når vi skal presse højt.

Midtbanen er her jeg allehelst så to tilgange - så man kunne skifte til en 4-4-2 og så stadig have en at skifte med.

Men altså, to angribere ind gjorde heller ikke noget. Og to hurtige stoppere...

Men det ville godt nok være vanvittig meget aktivitet de sidste ti dage - da man også må formode at der skal et par stykker ud så. Tænker Tom T er en oplagt kandidat - og måske en af de unge kunne gå på lån.

Tre forstærkninger må være et min. krav, håber på fire. Drømmer om endnu flere...
          Der kommer ikke 2 midtbanespillere mere, tør jeg godt sætte penge på. Maks 1.

Om 2 måneder, har vi Bonde tilbage, så har vi Grubbe, Bonde, W. Martin som reserver, HVIS vi spiller 4-4-2.

Jeg tror der kommer en stopper og en 6’er.

Den offensive spiller er jeg meget i tvivl om. Tror man går på kompromis, hvis man får 6’eren, da Ejdum eller Falk så kan spille 10’er og arp på toppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det var en interview fra tidligere på ugen de viste :)
            nå for satan :)

så meget for den konspirationsteori

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Om 2 måneder, har vi Bonde tilbage, så har vi Grubbe, Bonde, W. Martin som reserver, HVIS vi spiller 4-4-2.

Den offensive spiller er jeg meget i tvivl om. Tror man går på kompromis, hvis man får 6’eren, da Ejdum eller Falk så kan spille 10’er og arp på toppen.
              Problemet er at vi mangler offensive indskiftere også. Falk og Ejdum kan spille 10er men ikke efter 70 minutter som 8ere.
              Måske Bjørn bliver kompromisset man kan skifte ind fra bænken

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

det tror jeg heller ikke. Men håber det. Jeg ved ikke hvor langt Bonde er - og hvor hurtigt han er klar til Zorniger bold. Men to måneder så er efterårs sæson også tæt på at være færdig...

Jeg syntes bare der er en tendens til at Troels skyder udfordringerne med truppen foran sig. Sidste sommer kunne vi ikke få de rigtige - 1 div. det var svært. Lidt samme sang i januar. Nu er det også svært - fordi man ikke er så attraktiv ( og sigter efter en højere hylde ) det er sådan set fint nok hvis man har en fødekæde fra akademiet, men der er vi bare ikke endnu. Og der vil jeg hellere have et stærkt, velfungerende hold med få akademister der kan spilles ind på holdet løbende. Frem for lidt det vi så sidste sæson, rimeligt meget spilletid til de unge, men det var ikke så velfungerende, virkede ikke til der var en ordenlig plan til at få dem ind - de blev smidt ind, var ikke klar og blev så hevet ud for så ikke at se græsset igen flere kampe i streg.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Problemet er at vi mangler offensive indskiftere også. Falk og Ejdum kan spille 10er men ikke efter 70 minutter som 8ere.
                  Måske Bjørn bliver kompromisset man kan skifte ind fra bænken
                  præcis - og skal falk op på 10'er - hvem tager så hans plads? Der mangler alternativer

Comment

Zorniger forventer en forstærkning til hver kæde.

Comment

Zorniger nærmest garanterer at der kommer forstærkninger i løbet af ugen i Onside

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Zorniger nærmest garanterer at der kommer forstærkninger i løbet af ugen i Onside
                        det ville godt nok også undre mig meget hvis ikke der sker noget.

Spørgsmålet er så hvad - og hvor mange. Men selvfølgelig kommer der noget ind.

Comment

Eriksens agent har udtalt i dag at CE ikke har udelukket Danmark på noget tidspunkt samt at han er ret sikker på han har en klub klar inden landsholds udtagelse. TB er ikke i parken i dag..... kunne det virkelig ske

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                            Eriksens agent har udtalt i dag at CE ikke har udelukket Danmark på noget tidspunkt samt at han er ret sikker på han har en klub klar inden landsholds udtagelse. TB er ikke i parken i dag..... kunne det virkelig ske
                            typemæssigt ville Eriksen slet ikke være på min radar - men Troels er naturligvis nød til at afsøge muligheden. Tænker bare der følger en del "ønsker" med hvis Eriksen skal landes ifht spilletilgange og ambitioner, kan og vil OB/Thorborg det?

Lander Eriksen så skal man lave et gearskifte, nu og her - så er "overlevelse" som mål ikke længere godt nok. Så skal man til at gå efter top 6 og mere til.

Er det muligt - ja det tror jeg da. Tænker ikke det er økonomien der trækker for eriksen, så de store eventyr om det var USA, Tyrkiet eller Saudi - dem tror jeg ikke på. England ville han vidst gerne væk fra, Italien er ikke en mulighed. Spanien, Frankrig eller Tyskland - ja men det bliver jo ikke topklubber han kommer til alligevel.

Jeg tror stadig ikke på den. Men umuligt mener jeg da på ingen måde det er

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Hvor er det interview?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                                Ja det vil da være den perfekte dag at forhandle på i Ådalen, med ingen opmærksomhed der idag

Ej jeg tvivler på det hænger sammen.

Comment

Working...
                                X