Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    For mig kan et vindue med Falk, Arp, Ganaus, Sander & Oudraogo, ikke være dumpet.

Men jeg er enig, man giver sig selv nogle udfordringer ift bredden, heldigvis er der 4 måneder, og så kan man kigge på det igen.

Men vores startopstilling er langt bedre end den var sidste sæson.

Ovenikøbet har man lavet salg for omkring 50 millioner som OPRYKKER.
    Det er også en helt anden række end sidste sæson …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg er fuldstænding enig i at det er fantastiske transfers ift. hvad vi har været vant til. Men det vil bare ærge mig så grænseløst meget, hvis man i OB endnu engang vælger at "half-ass" den, og ikke bringe de sidste nødvendige ændringer på plads, da jeg føler at man for første gang i lang, lang tid er SÅ tæt på at have noget der kunne være rigtig godt.. Især med Troels' kommentarer om at "gribe Superligaen an". Det synes jeg helt bestemt også man har gjort langt hen af vejen. Jeg er jo f.eks. ovenud lykkelig over signingen af Zorninger, Falk og Arp. Det er jo fuldstændigt fremragende arbejde af Troels. Men hvis man sætter sig tilfreds med truppen nu, hvor man lige for en gangs skyld var så tæt på at fuldende et fantastisk stykke arbejde, så tror jeg det kan ende med at koste dyrt. Der skal kun få skader til, før vi skal spille med meget svage spillere fra start.
      TB var jo faktisk tilfreds med truppen men der er sket noget siden da ..

”Selvom OB stadig leder efter forstærkninger, er sportsdirektøren tilfreds med det udgangspunkt, klubben står med.

– Ja, jeg mener, at truppen er stærk nok til at etablere sig i Superligaen. Men jeg mener også, vi kan gøre det nemmere for dem, der kæmper for at klare opgaven – trænere og spillere – ved at gøre en ekstra indsats”.

https://www.tv2fyn.dk/odense/deadlin...mV4dG4DYWVtAjE xAAEeBsPDTBZ9TTmYvBr9WQBiQR40SPhWy2qbWfjz0i7otuOeY Owxb2QWeCr8BS0_aem_TQnD5HLc6mrwr8zXi4HK1Q
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

For mig kan et vindue med Falk, Arp, Ganaus, Sander & Oudraogo, ikke være dumpet.

Men jeg er enig, man giver sig selv nogle udfordringer ift bredden, heldigvis er der 4 måneder, og så kan man kigge på det igen.

Fuldstændig enig. Et outstanding transfervindue so far ind/ud. Måske det bedste i nyere tid i OB

men hvorfor er jeg så bare en smule skuffet og stadig en anelse bekymret hvis der ikke sker mere?

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Så længe at telefonen er åben og de stadig vil undersøge deres muligheder er der vel ikke helt lukket.

Tænker at det er godt købmandsskab, at der skal noget godt/billigt til for at OB er interesseret. Jeg er dog i tvivl om hvor mange agenter der ser tv2fyn
          Og i morgen kan man så gå målrettet efter spillere, som ikke fik den ønskede kontrakt.

Comment

Jeg synes også at retorikken er for skinger, når man kalder det "dumpet". Det er måske til 7 pil ned eller 4 pil op.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg er fuldstænding enig i at det er fantastiske transfers ift. hvad vi har været vant til. Men det vil bare ærge mig så grænseløst meget, hvis man i OB endnu engang vælger at "half-ass" den, og ikke bringe de sidste nødvendige ændringer på plads, da jeg føler at man for første gang i lang, lang tid er SÅ tæt på at have noget der kunne være rigtig godt.. Især med Troels' kommentarer om at "gribe Superligaen an". Det synes jeg helt bestemt også man har gjort langt hen af vejen. Jeg er jo f.eks. ovenud lykkelig over signingen af Zorninger, Falk og Arp. Det er jo fuldstændigt fremragende arbejde af Troels. Men hvis man sætter sig tilfreds med truppen nu, hvor man lige for en gangs skyld var så tæt på at fuldende et fantastisk stykke arbejde, så tror jeg det kan ende med at koste dyrt. Der skal kun få skader til, før vi skal spille med meget svage spillere fra start.
              Hvorfor tror du, at de sætter sig tilfreds med truppen nu? Det kan jo godt være at man ikke har kunnet få fat i flere spillere. Det er jo tydeligt at antallet af mulige spillere på markedet er blevet markant formindsket siden BW. Det virkede ikke som om at mentalitet og personlighed betød en skid, når han rekrutterede. TB har jo hele tiden sagt, at han vil hellere undgå en forkert spiller end at få tre rigige- altså forstået på den måde at hvis den forkerte følger med i pakken med de 3 rigtige, kan det samlede resultat blive værre end ikke at hente nogle af de 4. Derfor skal man være 99.9 % sikker på at dem man henter er de "rigtige". Jeg vil ikke se Köhler eller Hellander i OB igen - det er gift ofr truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er også en helt anden række end sidste sæson …
                Så mig rette - det er en start-11er langt bedre end sidst OB var i SL.
                Drømmer du dig tilbage til:
                Helander, Mouritzen, Köhler, Al Hajj, Hornemann, Don D og Kadrii - 7 spillere fra start 11 mod Hvidovre, som vi tabte 2-1 nej vel!!!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Fuldstændig enig. Et outstanding transfervindue so far ind/ud. Måske det bedste i nyere tid i OB

men hvorfor er jeg så bare en smule skuffet og stadig en anelse bekymret hvis der ikke sker mere?
                  Du (Vi) er skuffet, fordi det dufter af, at vi med måske 3 ekstra stærke spillere i niveauet lige under Arp/Falk ville kunne spille med om top 6. Tror jeg. Det er ikke sjovt, at vi skal vente et helt år med det - måske - når det føles inde for overskuelig rækkevidde allerede nu. Men tror bare at vi må acceptere at TB har ret når han siger det handler om at etablere sig og med det mener han nok at der skabes en kultur og et hold, som ikke rykker ned om 1-2 år igen - AAB-style.

Comment

Mon ikke at han er at finde i en dansk klub i løbet af September?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ne-sisto-i-dag

Jeg kunne godt se en Randers hente ham måske. Eller SIF hvis de bliver desperate nok

Comment

Trybull ser ud til at blive i OB skriver TV2 sport.

Så er der nok lukket for muligheden om en midtbanespiller mere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Trybull ser ud til at blive i OB skriver TV2 sport.

Så er der nok lukket for muligheden om en midtbanespiller mere
                        Gad vide om det er helt udelukket at kontrakten ophæves? Han er jo meget langt fra spilletid, og mon ikke han gerne vil have det sidste ud af karrieren.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Du (Vi) er skuffet, fordi det dufter af, at vi med måske 3 ekstra stærke spillere i niveauet lige under Arp/Falk ville kunne spille med om top 6. Tror jeg. Det er ikke sjovt, at vi skal vente et helt år med det - måske - når det føles inde for overskuelig rækkevidde allerede nu. Men tror bare at vi må acceptere at TB har ret når han siger det handler om at etablere sig og med det mener han nok at der skabes en kultur og et hold, som ikke rykker ned om 1-2 år igen - AAB-style.
                          Det er just således, jeg har det. Det ville da være fedt bare at gå all ind nu her, men det er det muliges kunst, og for mig er det vigtigste (foruden den nødvendige bredde for at etablere os) ikke at hente for mange fejlcastede spillere, der smadrer ånden og kulturen

Tænk hvad vi kan bygge op om 1 år, hvis vi holder på de nuværende profiler og løbende bygger på!

Selvfølgelig skriger AZ på mere og mere. Det er hans natur og rolle, og jeg tror det er godt, at vi har en stærk mand på dén post. Samtidigt er jeg glad for TBs indsats, og jeg tror, at de sammen giver en god dynamik til klubben.

Men altså, en lille 8er mere ville da være ok ;).

Comment

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg

Gad vide om det er helt udelukket at kontrakten ophæves? Han er jo meget langt fra spilletid, og mon ikke han gerne vil have det sidste ud af karrieren.
                            Det er vel det han regner med at få i OB -altså den sidste store løn - han står ikke godt i forhold til en ny kontrakt med det efterår han havde i Nordic Bet ligaen og nu sat helt udenfor af AZ. Han tager vel lønnen i resten af kontraktperioden og bliver boende i Odense hvor familien efter sigende fungerer godt - og det er han jo i sin gode ret til.

Comment

Det er 100% en mulighed. Og den mest logiske løsning
                              Men hvor meget en spiller får med sig ud ad døren afhænger oftest af hvem bankede på hvems dør først

Syntes dog det måske er lidt uansvarligt at sende 2 midtbanespillere ud uden at hente 1 mere ind hvis der opstår skader. Ved godt de har været ude i kulden men man er vel kun også 1 skade væk fra at de kan komme i truppen igen

Comment

Ja. og hvis han træner dårligt, som det er meddelt et par gange - var det SFÅ og én herinde for nogle uger siden? (jeg kan ikke huske det helt præcis) kan han jo have kontraproduktiv effekt på træningskulturen i Ådalen. Det er der ikke råd til.
                                Jeg tror simpelthen at Trybull har sagt et eller andet til AZ eller modarbejdet ham på en eller anden måde. Sådan noget finder han sig ikke i - så er man færdig - det er my way or the H. W. Jeg Synes i hvert fald at det er et mystisk forløb. Det kan ikke kun være niveau. Der må være noget andet, når det er så markant at han er dømt ude.

Comment

Working...
                                X