Oprindeligt indsendt af Flammer
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Jeg synes det er sympatisk at have så mange danskere og andre der kan forstå sproget og kulturen som muligt, Det kan der komme god fodbold ud af. Bodø-Glimt har i nogle kampe flere danskere på banen end de danske tophold kan have. Men det blodbad som Q har lavet nægter jeg at tro at Troels har haft noget som helst at gøre med. Fatter ikke det skulle gå så stærkt.
jeg fornemmer, at der er minimal sammenkobling ml. OB og OBQ både på liga og talentniveau. Selvom de mange akademitrænere i OB virkelig ville kunne løfte OBQ, hvis de blev sendt på ‘turnus’ der i deres udviklingsplan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægChristian Eriksen har spillet 4 år i Ajax, mere end 10 i Premier League og 2 i Italien. Han har desuden rekorden i antallet af landskampe for DK.
Han har selv sagt, at man taber pengene, hvis man spiller på, at han kommer til OB.
Alene af de grunde, er sandsynligheden for han kommer til OB 0,5%
Eriksens karrieremål er at komme til VM til sommer. Det kræver vel mindst en klub der spiller europæisk.
Nu er kvalifikationskampene snart spillet og de første skader har meldt sig. Nu kan de klubber, der har kvalificeret sig, handle ind. Det vil rykke transfermarkedet.
Yderligere, så skal klubberne registrere spillerne til de europæiske turneringer senest 2. September (https://www.uefa.com/uefachampionsle...3eea76b7-1000/)
Snakker vi CL er mulige klubber FCK, 3 af de tyske klubber (-Bayern), Marseille, Monaco, Ajax, Benfica, Vlub Brugge, Union Saint-Gilloise og Villa Real.
Jeg tror, CE vælger en CL klub for at komme til VM.
Det er jo naturligt nok men han har ikke gjort meget indsats for det… eller overspillet sine kort vildt - der er vel flere af de klubber der ville have hentet ham for to-tre mdr."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvilken CL-klub vil signe en 33-årig spiller ude af form (har ikke spillet en eneste kamp i tre måneder og misset preseason) og stadigvæk forventer en løn i den høje ende
Det er altså vildt, at han/agenten har haft mere end et halvt år til at finde en ny klub... men uden held"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Eriksen foretrækker OB, når/hvis han en dag vender hjem for at spille... men familien overvejer at slå sig ned i KBH...... så det bliver vi jo ikke meget klogere af
Men det må da gerne snart falde på plads, hvor end i verden han så lander. Lidt blevet en farce efterhånden.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEriksen foretrækker OB, når/hvis han en dag vender hjem for at spille... men familien overvejer at slå sig ned i KBH...... så det bliver vi jo ikke meget klogere af
Men det må da gerne snart falde på plads, hvor end i verden han så lander. Lidt blevet en farce efterhånden.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægSå ryger CE forhåbentligt ikke til FCK https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ds-emil-madsen
Comment
-
Jeg har hele tiden følt, at CE til Odense var en urealistisk drøm.
Men jo længere der går, jo mindre vil de store vel være ude efter ham? Han er nu 33 og ude af form. Han har allerede sagt nej til gode tilbud fra større klubber.
Det er vel efterhånden OB eller pension?Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvorfra kommer det med karrieremål om VM?
Det er jo naturligt nok men han har ikke gjort meget indsats for det… eller overspillet sine kort vildt - der er vel flere af de klubber der ville have hentet ham for to-tre mdr.
Hvor han udtaler: ”Min næste store drøm er VM2026”
Comment
Comment