Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Hvis TT fortjener ros for noget, så er det da netop for sit engagement.
    Du kan sagtens have ret i, at han ikke er god nok længere, og måske heller ikke var videre markant i sidste sæson. Og tilsyneladende, så er han helt ubrugelig i Zornigers system. Hans indsats, synes jeg dog ikke, man kan sige meget til.

Han kom til klubben, da Sven Köhler blev skadet lige da transfervinduet var lukket. Alen Mustafic var ikke god nok (Alm ville ihvert fald ikke bruge ham), og man fandt hurtigt ud af, at Ejdum, der lige var rykket op i truppen, endnu ikke var i nærheden af at have niveau til at være en stiver på midtbanen. Altså måtte man finde en spiller, der ikke var på kontrakt nogen steder, eftersom vinduet var lukket. Nøjagtig ligesom det var tilfældet med Helander lavede man en kontrakt med Tom for resten af sæsonen.
    Han opfyldte sin kontrakt. Folk siger, han var en af dem, der gik forrest til træning (Jeg ved ikke, om det passer), men på banen kunne man godt slå sig på ham, og han gik ikke af vejen for et enkelt gult kort i ny og næ.

​Efter sigende var han en af de eneste spiller, der frivilligt var nede og hjælpe med træningen af ungdomsspillerne, da han måske havde en lille træner i maven.
    Efter kontrakten udløb valgte han at blive boende i byen. Og han fik lov til at træne med, indtil Troels Bech lavede en ny kontrakt til ham til markant mindre i løn, end han havde fået i den første kontrakt.
    Efter sigende kunne han godt lide at bo i Odense. Kunne godt lide klubben og købte 100 % ind på konceptet. Også selvom det var i 1.div.
    Så JO, jeg synes trods alt, han fortjener et "Tak for indsatsen - og Held og lykke fremover"

Ja, du har ret i, at Ejdum faldt vildt i niveau, da Bonde blev skadet. Bonde var virkelig vigtig for det hold. Efterfølgende kunne vi jo nærmest kun spille uafgjort. Heldigvis havde vi samlet en masse points sammen inden hans skade.​
    Ja, han hjalp med ungdomstræningen i stedet for at gå hjem og spille Playstation. Så han var meget engageret i klubben og familien nyder livet i Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, han hjalp med ungdomstræningen i stedet for at gå hjem og spille Playstation. Så han var meget engageret i klubben og familien nyder livet i Odense.
      Er han stoppet som hjælpetræner?

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Er han stoppet som hjælpetræner?
        Ikke mig bekendt, men hvis han eksempelvis får ophævet sin kontrakt, og rykker til AaB, så vil han jo nok få svært ved at finde tid til at være frivillig hjælpetræner i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg har aldrig været vild med ham. Så jeg bliver bare ved med at kritisere ham, som jeg har gjort i meget lang tid. Ikke engang i 1. division var han en markant spiller. Der flyttede han også bare bolden rundt til siden og bagud. Han har i min optik været dybt overvurderet her på forum, nok fordi han havde fine meritter fra Norwich eller hvad ved jeg. Så det handler ikke om ikke at tale med respekt om tidligere spillere. Jeg ser ham som symptom på en tid, hvor spillere der blev hentet bare ikke var gode nok. Vi håbede. Men det viste sig at det ikke var godt nok. Jeg begynder ikke at rose en spiller, når det er min holdning at han ikke og er god nok - og heller ikke var det tidligere i sin OB-tid. Og så vil jeg også godt lige minde om, at man muligvis har et lyserødt billede af, hvad der var der fik OB tilbage i SL - det var alle de point, der blev hentet i efteråret, hvor Bonde og Manneh var med. De var - sammen med Luca og delvist Ejdum- hovedarkitekterne i oprykningen. De tre første bar holdet og gjorde Ejdum god. Han var jo en skygge af sig selv, da B og M var væk.
          Men det du havde gang i var ikke saglig kritik, det var en småperfid sviner på vej ud af døren. Det kan du jo gøre som du vil, jeg forstår bare ikke behovet (og synes måske heller ikke det stemmer så godt overens med, hvordan du ofte - og til tider berettiget - er efter andre brugere for deres debatform).

Comment

Jeg synes, der kommer flere og flere klamme Eriksen til FCK-artikler! Nu også KEP.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ommer-en-bombe

Hvad sagde Falk til Martin Davidsen? Sagde han ikke, at det troede han ikke rigtigt på?

Jeg magter ikke at se ham i den trøje, nu hvor Falk endelig har taget den af.

Og en anden ting. Man hører tit om spillere træne med i klubber, der står dem nært i en periode, hvor de måske lige skal finde noget nyt. Men Eriksen træner jo ikke i OB? Hvorfor egentligt ikke? Er det belyst? Træner han overhovedet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
              Jeg synes, der kommer flere og flere klamme Eriksen til FCK-artikler! Nu også KEP.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ommer-en-bombe

Hvad sagde Falk til Martin Davidsen? Sagde han ikke, at det troede han ikke rigtigt på?

Jeg magter ikke at se ham i den trøje, nu hvor Falk endelig har taget den af.

Og en anden ting. Man hører tit om spillere træne med i klubber, der står dem nært i en periode, hvor de måske lige skal finde noget nyt. Men Eriksen træner jo ikke i OB? Hvorfor egentligt ikke? Er det belyst? Træner han overhovedet?
              Ja, det er underligt at han ikke har trænet med i Ådalen, hvilket jeg mener han gjorde efter sin operation, hvis jeg husker rigtigt.

Tror agenten og CE fuldstændig har fejllæst/-vurderet situationen. De har haft over et halvt år til at finde en ny klub, men ingen har åbenbart bidt på.

Bange for at CE desværre overvurderer sine egne evner og værdi.

Tvivler på at nogen vil give ham en kongeløn med den alder og satse på ham når han har misset hele preseason og turneringerne er startet.

Forstår ikke, hvis et eventuelt skifte til FCK afhænger af CL-deltagelse. Hvis de ikke kvalificerer sig... hvad er hans plan X, Y , Z så

Comment

Altså.. jeg siger det bare... Nummer 10 er faktisk pt. ledig i OB. Er den ikke?

Men hvorfor de aktivt vælger, at han ikke skal holde formen ved lige ved, som alle andre fodboldspillere, der er mellem klubber, at træne med et hold forstår jeg intet af. Men ja, måske har de bare troet, der kom om aftale om lidt. Og så gik tiden...
                Last edited by Carlok; i dag, 21:51.

Comment

Altså.. jeg siger det bare... Nummer 10 er faktisk pt. ledig.

Men hvorfor de aktivt vælger, at han ikke skal holde formen ved lige i denne periode, forstår jeg intet af.
                  De kan frygte en skade. Tror heller ikke det har hjulpet med al den fokus, der har været på "skal han tilbage til OB?" denne sommer. De ville konstant skulle forholde sig til om, der måske var en anden grund til, at han træner med og "om han mon har snakket med TB i dag"?.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

De kan frygte en skade. Tror heller ikke det har hjulpet med al den fokus, der har været på "skal han tilbage til OB?" denne sommer. De ville konstant skulle forholde sig til om, der måske var en anden grund til, at han træner med og "om han mon har snakket med TB i dag"?.
                    Ja, du har ret. Gode pointer.

Comment

Ja, du har ret. Gode pointer.
                      Men ellers er jeg helt enig. Det virker oplagt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Der er da mange spillere, som har holdt formen ved lige i deres tidligere klubber over sommeren.

Så frygten for en skade vægter højere end form ?

Tror risikoen for en skade er større, hvis han finder en klub og skal i form i ekspresfart.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Der er da mange spillere, som har holdt formen ved lige i deres tidligere klubber over sommeren.

Så frygten for en skade vægter højere end form ?

Tror risikoen for en skade er større, hvis han finder en klub og skal i form i ekspresfart.
                          Fordi andre spillere har gjort det, kan Eriksen+agent vel godt tænke anderledes? Vi diskutere hvad der kunne være årsagen.
                          Det sidste er en fair pointe, men jeg tror det har forsvindende lille indflydelse på Eriksens muligheder for at få en kontrakt om han har trænet lidt med i OB eller ej.

Desuden er der måske den mest oplagte grund til, at det ikke sker: Zorniger ønsker det måske ikke. Ville ikke blive vildt overrasket hvis hans holdning var, at han ikke gider bruge tid og energi på at træne en spiller, der ikke er på kontrakt.

Comment

Working...
                          X