Det er jo påfaldende hvor få rygter der florerer om ham som ikke bare er letvægtsmediepersonligheder der dagdrømmer om at få ham til fck. Det lugter for mig efterhånden af enten OB eller fck.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Markus Jensen spillede vel aldrig inde centralt - så næppe ham Falk har afløst. Vel nærmere Trybull
Syntes måske heller ikke det er så vigtigt om det sker 1:1 - vi spiller med to angribere før spillede vi med 1 og kanter. Så vi mangler i den grad angribere. Nico krævede vel som sådan ikke en erstatning da vi jo har væltet os i højre backs...
Midtbanen var i forvejen tynd, havde regnet med at Trybull kunne bruges i et eller andet omfang - ser ikke ud til at være tilfældet, og de unge er der tydeligvis ikke endnu - så også her er der mangler - selv om vi rent antalsmæssigt er fint med.
“Men der ER sket formationsændring og det lader til at der er endnu en på vej så det er jo ikke 1:1”."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægBare lige et fun fact: Christian Eriksen har netop meldt sig ind i et af de større fitness centre i Odense...
Virker mærkeligt, hvis han melder sig ind i et fitnesscenter og bagefter underskriver en kontrakt med TB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Har OB ikke fået eget firnessrum efter ombygningen i Ådalen eller træner de stadigvæk i OBBK ?
Virker mærkeligt, hvis han melder sig ind i et fitnesscenter og bagefter underskriver en kontrakt med TB
Comment
-
Har OB ikke fået eget firnessrum efter ombygningen i Ådalen eller træner de stadigvæk i OBBK ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg ved Markus Jensen også trænede fitness center, da han var i OB.
Men det er da påfaldende han melder sig i fitness, og de har kikket på daginstitution/skole.
Kunne godt tolkes i den retning han overvejer en fast hverdag i Odense.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Man kan sagtens have behov for at at skille job og fritid.
Men det er da påfaldende han melder sig i fitness, og de har kikket på daginstitution/skole.
Idfordringen er jo, at han ikke er bundet af transfervinduet.Last edited by Online; i går, 18:50.
Comment
-
Comment
-
Det har du ret i, men hvorfor så ikke underskrive kontrakten med det samme og komme i gang, så der kan trænes under landskampspausen ?
Idfordringen er jo, at han ikke er bundet af transfervinduet.
Eriksen vil selv skulle gå helt utroligt meget ned i løn, men Ob vil også skulle strække sig ganske meget. Så kan der være noget skatte teknisk - ved ikke om der er nye regler ifht forskerordning, men det kan også være noget man skal have klar lagt.
Så er der Eriksen forventninger til OB, udviser de store nok ambitioner for ham? Kan vel også spille ind. Og så holder han nok fortsat døren åben for udlandet....
Jwg kan sagtens finde nogle grunde til at Eriksen vender hjem. Tvivler dog på det er et fitness medlemskab der bliver afgørende her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Man kan sagtens have behov for at at skille job og fritid.
Rasmus
Comment
-
Indtil han står i trøjen vil jeg nok også helst lægge mine æg i en anden kurv. Jeg håber og tror stadig vi er meget aktive i markedet og går hardcore efter nogle stærke spillere. Jeg tror til gengæld også det her er det mest udfordrende vindue TB potentielt set har haft. Han virker træt og lidt udbrændt og mangler lidt af sin sædvanlige gnist og glimt i øjet når han interviewes. Jeg tror der er ekstremt mange fusere og missere og de må have været gennem en kæmpe liste af spillere efterhånden. Spændende at se hvad der opstår af muligheder her til sidst, det bliver en neglebidende afslutning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
Ob har fået fitness rum, men begrænset ift fx OBBC, eller andre centre har. Nej det nuværende hold træner ikke i OBBC, kun tidligere trænere, div spillere.
Comment
Comment