Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er jo påfaldende hvor få rygter der florerer om ham som ikke bare er letvægtsmediepersonligheder der dagdrømmer om at få ham til fck. Det lugter for mig efterhånden af enten OB eller fck.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Markus Jensen spillede vel aldrig inde centralt - så næppe ham Falk har afløst. Vel nærmere Trybull

Syntes måske heller ikke det er så vigtigt om det sker 1:1 - vi spiller med to angribere før spillede vi med 1 og kanter. Så vi mangler i den grad angribere. Nico krævede vel som sådan ikke en erstatning da vi jo har væltet os i højre backs...

Midtbanen var i forvejen tynd, havde regnet med at Trybull kunne bruges i et eller andet omfang - ser ikke ud til at være tilfældet, og de unge er der tydeligvis ikke endnu - så også her er der mangler - selv om vi rent antalsmæssigt er fint med.
      Fair nok med Markus/Falk/Trybull tilgangen, hvilket vil sige at vi mangler en offensiv tilgang forudsat 1:1 men ..

Men der ER sket formationsændring og det lader til at der er endnu en på vej så det er jo ikke 1:1”.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Bare lige et fun fact: Christian Eriksen har netop meldt sig ind i et af de større fitness centre i Odense...
        Har OB ikke fået eget firnessrum efter ombygningen i Ådalen eller træner de stadigvæk i OBBK ?

Virker mærkeligt, hvis han melder sig ind i et fitnesscenter og bagefter underskriver en kontrakt med TB

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Har OB ikke fået eget firnessrum efter ombygningen i Ådalen eller træner de stadigvæk i OBBK ?

Virker mærkeligt, hvis han melder sig ind i et fitnesscenter og bagefter underskriver en kontrakt med TB
          Jeg ved Markus Jensen også trænede fitness center, da han var i OB.

Comment

Ob har fået fitness rum, men begrænset ift fx OBBC, eller andre centre har. Nej det nuværende hold træner ikke i OBBC, kun tidligere trænere, div spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg ved Markus Jensen også trænede fitness center, da han var i OB.
              Man kan sagtens have behov for at at skille job og fritid.
              Men det er da påfaldende han melder sig i fitness, og de har kikket på daginstitution/skole.
              Kunne godt tolkes i den retning han overvejer en fast hverdag i Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Men det er da påfaldende han melder sig i fitness, og de har kikket på daginstitution/skole.
                Det har du ret i, men hvorfor så ikke underskrive kontrakten med det samme og komme i gang, så der kan trænes under landskampspausen ?

Idfordringen er jo, at han ikke er bundet af transfervinduet.
                Last edited by Online; i går, 18:50.

Comment

argh så er et fitness medlemskab vel heller ikke en større udskrivning - og kan vel rimeligt let opsiges igen

Comment

Det har du ret i, men hvorfor så ikke underskrive kontrakten med det samme og komme i gang, så der kan trænes under landskampspausen ?

Idfordringen er jo, at han ikke er bundet af transfervinduet.
                    HVIS vi fortsat leger Eriksen til OB, så kan vi jo starte med at kigge på Falk tilgangen - den blev meldt nærmest på plads, og pludselig var han afsted med FCK på træningslejr og det hele trak ud en uges tid mere.

Eriksen vil selv skulle gå helt utroligt meget ned i løn, men Ob vil også skulle strække sig ganske meget. Så kan der være noget skatte teknisk - ved ikke om der er nye regler ifht forskerordning, men det kan også være noget man skal have klar lagt.

Så er der Eriksen forventninger til OB, udviser de store nok ambitioner for ham? Kan vel også spille ind. Og så holder han nok fortsat døren åben for udlandet....

Jwg kan sagtens finde nogle grunde til at Eriksen vender hjem. Tvivler dog på det er et fitness medlemskab der bliver afgørende her

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja, han har jo bolig også. Og FCK har råd hvis de vil betale. Ellers er det stadig oplagt at spille med E
                      Rasmus

Comment

Hvis Eriksen lander, en af de kommende dage, så behøver jeg ikke flere transfers.

Men jeg skal nu også se et billede af ham, i en OB trøje, på OBs hjemmeside, før jeg tror på det…

Men vi jo nok alle enige om at det vil være drømmen!

Eller på nær dem der ikke synes han vil rykke noget..

Comment

Indtil han står i trøjen vil jeg nok også helst lægge mine æg i en anden kurv. Jeg håber og tror stadig vi er meget aktive i markedet og går hardcore efter nogle stærke spillere. Jeg tror til gengæld også det her er det mest udfordrende vindue TB potentielt set har haft. Han virker træt og lidt udbrændt og mangler lidt af sin sædvanlige gnist og glimt i øjet når han interviewes. Jeg tror der er ekstremt mange fusere og missere og de må have været gennem en kæmpe liste af spillere efterhånden. Spændende at se hvad der opstår af muligheder her til sidst, det bliver en neglebidende afslutning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Det kan være Ground, Obbc eller FW?
                            Det er ingen af de 3. Jeg arbejder i det pågældende center som personlig træner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Ob har fået fitness rum, men begrænset ift fx OBBC, eller andre centre har. Nej det nuværende hold træner ikke i OBBC, kun tidligere trænere, div spillere.
                              Grubbe og William Martin bliver også trænet i Ground af en PT som ikke har noget med OB at gøre.

Comment

Hørte et interview med Vøge i SFÅ. Han har åbenbart interviewet Martin Schoots som er Eriksens agent. Intet tyder på, det bliver OB i denne omgang jf. det interview og Vøge.

Comment

Working...
                                X