Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Helt enig. Folk der ikke vil argumentere for deres påstande, bliver nødt til at kigge indad. Når så mange har et problem med ens måde at deltage på forum, er der måske noget om snakken?
    Det er jo reelt 2-3 debattører, som er udløser af alle “skænderier”. Alle andre kan sagtens debatere på trods af meningsforskelle. Så kan der ryge en finke af panden. Men man er hurtigt videre, fordi man i bund og grund har respekt for den anden persons debatstil. Så siger man pyt og er videre.
    EDIT: en lille tryktest kunne jo være at man lige overvejer om kan argumentere for eller sandsynliggøre det man påstår. Hvis ikke skal man lade være med at skrive det.
    Sjovt, der er mange som er imod mine påstande, mens ligeså mange liker dem... det kaldes et debatforum !

Igen, hvor vil jeg/andre ikke komme med argumenter

Hvis jeg/andre stiller det mindste spørgsmål omkring TB & Co bliver vi sønderbombet med diverse usaglige indlæg, der kun går på os personligt og ikke indholdet. Kan du selv se din dobbeltmoral... eller.. ?

Et eksempel: da vi hentede Adam i Norge var jeg og flere ikke specielt imponerede. Men mange (ingen nævnt, igen glemt) syntes det var fantastisk, at vi kunne købe fra en norsk mesterklub. Stærkt arbejde af TB og JN Den seneste tid har stemningen ændret sig mht. Adam og I har lykkeligt glemt, hvad I skrev og hyldede for få måneder siden.

Jeg/andre står ved, det vi skriver og skifter ikke mening som vinden blæser. Spændende hvad efteråret bringer og holdningerne stadigvæk er de samme

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Tror ikke der er nogen der har en beef med dig, Plum.
      Personligt ser jeg altid dig som en der svarer så godt du kan, dokumenterer tingene så godt du kan. Så kan der være uenighed eller man kan mene du er for negativ og kører for hårdt på, eller det er vi andre der er for positive... det er jo hvad det er.

Du er ikke som et andet eksempel herinde. Når en bruger kommer med vilde udokumenterede påstande og teorier, og så lader som ingenting når man forsøger at holde personen oppe på det, igen og igen, og på ingen mulig måde ser bare det mindste indad.

Der er du jo slet ikke. Er sikker på alle respekterer dig, modsat det andet vrøvl, som jo bare ender med at blive troll opførsel og utroværdigt.
      Ahr.. det er nu mit indtryk at hele denne “hvordan man blokerer” kommer på baggrund af en drøftelse jeg havde med en anden debattør .. eller mangel på samme …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sjovt, der er mange som er imod mine påstande, mens ligeså mange liker dem... det kaldes et debatforum !

Igen, hvor vil jeg/andre ikke komme med argumenter

Hvis jeg/andre stiller det mindste spørgsmål omkring TB & Co bliver vi sønderbombet med diverse usaglige indlæg, der kun går på os personligt og ikke indholdet. Kan du selv se din dobbeltmoral... eller.. ?

Et eksempel: da vi hentede Adam i Norge var jeg og flere ikke specielt imponerede. Men mange (ingen nævnt, igen glemt) syntes det var fantastisk, at vi kunne købe fra en norsk mesterklub. Stærkt arbejde af TB og JN Den seneste tid har stemningen ændret sig mht. Adam og I har lykkeligt glemt, hvad I skrev og hyldede for få måneder siden.

Jeg/andre står ved, det vi skriver og skifter ikke mening som vinden blæser. Spændende hvad efteråret bringer og holdningerne stadigvæk er de samme
        Hold nu op!

Altså jeg kan desværre ikke søge det frem, det magter min intelligens ikke, men du har altså lovet mig at komme med beviser på en snak vi havde om Troels - Det kom aldrig! Du har gjort det samme med andre. Det har jeg læst, og set dem kommenterer på, og alligevel pådutter du en større del af forum at vi skal argumenterer og fremvise beviser for vores, mens du ALDRIG gøre det selv. Altså come on!

Du er som udgangspunkt god på skrift, så du har en kæmpe mulighed for at bidrage til en seriøs og positiv debat. Det problem, om du vil indse det eller ej, er at du kaster om dig med postulater flere gange ugentlig og trods at vi er mange der har skrevet til dig at du bør ligge stilen om fordi du virker som en en troll, så forsætter du ufortrødent, da det må være alle os andre og ikke dig som er forkert på den. Med sådan en holdning kommer man galt afsted og ændre du ikke stil må du tage de tæsk der følger med - Så kan du bilde dig selv ind at det er alle vi andre den er gal med. Det kan ingen andre end du gøre noget ved.

Jeg vil rent faktisk ønske at du ville bidrage mere positivt til seriøse debatter istedet for at komme med dine, til tider, fuldstændig urimelige postulatter for derefter bare atfå det til at lyde som om det er alle os andre der er problemet - og det har inetet med forskellige holdninger at gøre. Det kan vi sagtes have og det har mange af os herinde, men hvor mange af os andre skyder på hiannden som du kontra os skyder på hinanden? Nej vel?
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

For satan hvor ville jeg ønske at der var en moderator som ville flytte irrelevante indlæg til de tråde/fora hvor de hører hjemme. Der kunne f eks. oprettes et forum med overskriften "Flueknepperi og Mundlort".

Comment

Sådan set for oven er der sket noget vanvittigt med dette forum.

Trådene fyldes op med fnidder, personangreb og hvem der her ret. Det er som udgangspunkt meget erfarne debattører. Man undres.

Det er ærgerligt. Jeg har altid synes niveauet var højt, men der er godt nok sket en ændring.

Flere rygter, mindre fnidder.
            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Ja der er sgu ikke meget selvrespekt.....man lader sig rive med og kaster med mudder og ligegyldigt lååårt frem og tilbage.....se jer selv i øjnene og log ud af Forum hvis I ikke er voksne nok til at styre det

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Trådene fyldes op med fnidder, personangreb og hvem der her ret. Det er som udgangspunkt meget erfarne debattører. Man undres.

Det er ærgerligt. Jeg har altid synes niveauet var højt, men der er godt nok sket en ændring.

Jeg er efterhånden kommet til den konklusion at eneste vej er at ignorere det usaglige - IKKE besvare det - og bare lade det være og tænke pyt. Der går ikke noget af nogen, at en eller anden skriver noget udokumenteret sludder. Det står efterhånden klart, at det ikke kan ændres, at der skrives en masse udokumenteret bavl. Hvis ingen svarer på det glider det hurtigt langt tilbage i tråden.
                Jeg lover hermed at dette er mit sidste indlæg om debatstil og debattører.

Comment

Er tanken om at købe Jens Jakob tilbage til OB helt død?

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                    Jeg ved ikke nogen, men som type er han vel meget langt fra en Zorniger spiller? Havde givet mere mening under Krogh tænker jeg

Comment

Jeg tvivler på at han er god nok. Synes han havde for mange berøringer i sit spil og det er en “dødssynd” i AZs øjne.

Comment

må erkende jeg aldrig har forstået ønsket om at få ham tilbage. Så god husker jeg ham ikke være, og nu kan jeg slet ikke se ham passe ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg er efterhånden kommet til den konklusion at eneste vej er at ignorere det usaglige - IKKE besvare det - og bare lade det være og tænke pyt. Der går ikke noget af nogen, at en eller anden skriver noget udokumenteret sludder. Det står efterhånden klart, at det ikke kan ændres, at der skrives en masse udokumenteret bavl. Hvis ingen svarer på det glider det hurtigt langt tilbage i tråden.
                          Jeg lover hermed at dette er mit sidste indlæg om debatstil og debattører.
                          Men det er jo kun fordi du selv syntes at du er saglig men du skriver konstant at alle andres meninger er vrøvl og sludder uden at bidrage om hvorfor du mener det eller argumenterer for noget andet.
                          Du holder dig ikke for fin til at ligge andre ord i munden og pådutte hvad de mener så jeg tænker at din egen forståelse af tingene måske kunne trænge til en justering.
                          Pas på du ikke selv kommer lige højt nok op på
                          piedestalen af “rigtige meninger”.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

må erkende jeg aldrig har forstået ønsket om at få ham tilbage. Så god husker jeg ham ikke være, og nu kan jeg slet ikke se ham passe ind.
                            For mig har er han i fed type der desværre altid manglede 100gram til at være god nok

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Enig men når rygterne og transferne ikke er der så er der ikke meget kød på benet så der mundhugges.

Det skal nok blive godt igen …

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

For mig har er han i fed type der desværre altid manglede 100gram til at være god nok
                                ganske enig, kunne godt li' ham - men der manglede liiige det sidste.

Lidt som med Fenger - fantastisk fight og vilje, det blev bare aldrig helt godt i OB

Comment

Working...
                                X