Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Mener du det er flotte salg? Du er meget beskeden.

Jeg er fuldstændig ligeglad med de penge da de ikke bliver brugt til at forstærke holdet eller faciliteter.

De ryger lige i far Niels lomme.
    Det gør de ikke. De bliver i OSE alle sammen

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Der bliver lige nu teaset for ny spiller på X.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://fyens.dk/ob/ob-siger-nej-til...tangriber?rss=

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg er fuldstændig ligeglad med de penge da de ikke bliver brugt til at forstærke holdet eller faciliteter.

5 millioner for en spiller som ikke har haft en førsteholdskamp endnu? Som har presset på for skiftet? Hvis man tillader sig at være skuffet over det beløb (hvis der er klausuler med selvfølgelig), så er må man helt forkert på den føler jeg

Derudover Slotsager - som har kontraktudløb til sommer. Jeg synes det er flot man får 7,5 million for ham, i forhold til vi ligger i 1 Division, har solgt 1 spiller over 25 millioner de sidste mange mange år.

Vores plads i hierakiet i DK, lige pt, tillader os altså ikke at være skuffet over disse beløber - taget situationerne i betragtning.

Det er bare min holdning. helt fair hvis du er uenig.

Om hvor pengene går til, vil jeg slet ikke gå ind i. Er sikker på, vi ser en lys fremtid i møde, på alle fronter - også fra Nielses side.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://ob.dk/nyheder/2025/februar/n...lfart-boldklub

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Er helt enig. Jeg tror meget af det skyldes agenten. Det virker til Penge penge penge.

Han er lige blevet 19. Hvorfor have travlt? Hele fremtiden er foran ham. Synd for hans fremtid, tror ikke det gavner ham ryger ud så tidligt.
    Agenten er jo kun ansat af Slotsager. Han bestemmer selv og kan bare skifte agent hvis han ikke er enig.
    Tror mange tager fejl af Slotsager.

For mig at se gik det ned af bakke da vi skiftede træner. Det ser ikke ud til Slotsager køber ind på projektet i OB.

Håber han skifter nu så der kan komme en afslutning på den sag.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det vil altså sige at OB får omkring 12,5 million kr for 2 store talenter. Antager, der er videresalgsklausuler med.

Det ene et halvt år før udløb.

Det andet stor talent, som åbenbart har presset på for skifte, og kontrakt udløb til sommer.

Flotte salg, taget situationerne i betragtning

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Slots har åbenbart et stort ønske om udlandet her og nu. Det er, som det er, og jeg tænker, det er et fint skifte for ham - omstændighederne i betragtning.

Tænker fortsat, at havde Slots forlænget, så havde han været fast starter og en kæmpe profil for os. Mon ikke at han efter en god sæson i den kommende superligasæson kunne været kommet til en klub på en højere hylde?

Kommer aldrig til at forstå det her forløb.

Er helt enig. Jeg tror meget af det skyldes agenten. Det virker til Penge penge penge.

Han er lige blevet 19. Hvorfor have travlt? Hele fremtiden er foran ham. Synd for hans fremtid, tror ikke det gavner ham ryger ud så tidligt.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Tænker at chancen for at komme videre til en større klub er lige så stor i Verona som i Odense ..

Det er koldt så det gælder vel bare om at komme afsted så hurtigt som muligt ..
    Chancen for at spille og være en kæmpe profil er (vældigt) større i OB i og 1 division/superligaen end i Verona og Serie A.

De unge har alt for travlt med at komme ud. Slots har stadig masser at udvikle.

Men det er jo bare min mening, og selvfølgelig er rønnebærren sure. Det kunne være så godt med Slots, og så endte det… sådan her.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Slots har åbenbart et stort ønske om udlandet her og nu. Det er, som det er, og jeg tænker, det er et fint skifte for ham - omstændighederne i betragtning.

Tænker fortsat, at havde Slots forlænget, så havde han været fast starter og en kæmpe profil for os. Mon ikke at han efter en god sæson i den kommende superligasæson kunne været kommet til en klub på en højere hylde?

Tænker at chancen for at komme videre til en større klub er lige så stor i Verona som i Odense ..

Det er koldt så det gælder vel bare om at komme afsted så hurtigt som muligt ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ellers tager de chancen for en mio. euro og et forbehold i Slotsagers kontrakt.
    Vi må håbe at Troels vil forklare i SFÅ om nogle timer måske

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mange muligheder. Det var nu mere det lægecheck der undrer mig. Men kan jo være han har været i Italien i weekenden
    Ellers tager de chancen for en mio. euro og et forbehold i Slotsagers kontrakt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Hvis klubberne først er blevet enige over de sidste par timer, men aftalen med klubbben har været på plads mundtligt - kunne en kontrakt underskrivelse fra sommer, jo være på hvilket som helst tidspunkt.
    Mange muligheder. Det var nu mere det lægecheck der undrer mig. Men kan jo være han har været i Italien i weekenden

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jooo. Men plejer der ikke stadigvæk at være et lægecheck selvom det er 1/2 år før tid?
    Hvis klubberne først er blevet enige over de sidste par timer, men aftalen med klubbben har været på plads mundtligt - kunne en kontrakt underskrivelse fra sommer, jo være på hvilket som helst tidspunkt.

Leave a comment:

Working...
X