Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeps. Kan sagtens huske det. Siger bare hvad der står på transfermarket. Måske noget af det var klausuler. Who knows
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Leave a comment:
-
Jo. Skrev også lidt :) Transfermarket skriver dog at vi kun fik 1 mill euro
En million her og en million der tæller også
Kan da også være at hans værdi er devalueret så meget at vi ikke tjener noget
Mere spændende med Breum. Måske vi kan score den helt store kasse på ham. Har hørt vi har en stor klausul på ham. Så lad os sige 20%. Hvis han fortsætter sådan her bliver han solgt for et kæmpe beløb til sommer
https://campo.dk/2025/02/08/jakob-br...eresdivisonen/
https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...Zwey9NEw%3D%3D
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
gav de ikke 15 mio for ham?
så skal de vel sælge ham for mere end 15 mio før vi får
noget ud af det :(
En million her og en million der tæller også
Kan da også være at hans værdi er devalueret så meget at vi ikke tjener noget
Mere spændende med Breum. Måske vi kan score den helt store kasse på ham. Har hørt vi har en stor klausul på ham. Så lad os sige 20%. Hvis han fortsætter sådan her bliver han solgt for et kæmpe beløb til sommer
https://campo.dk/2025/02/08/jakob-br...eresdivisonen/Last edited by fmprOB; 08-02-2025, 22:36.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Sabbi ikke med i truppen for Le Havre idag. Måske et skifte til USA er lige oppe over.
Vi har helt sikkert 10-15% af et kommende salg så forhåbentlig der kan komme lidt i kassen
Leave a comment:
-
Overhørt til en ungdomskamp, hvor nogen snakkede i telefon: “Fenger er på vej hjem”
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg tror ganske enkelt, at Tb og JN vurderer at MF sagtens kan erstattes af vores unge folk , der resterer 14 kampe, vi har et stort forspring , så den foretrukne opstilling er Lk og DD i front suppleret med EH og MJ ved skader, evt kan WM jo også skubbes frem i nødstilfælde. Vi sparer penge og får givet spilletid til de unge. Strategien er god nok hvis kvaliteten holder og vi får en godkendt start , ellers kan det godt blive nervøst og usikkert. Jeg håber og forventer så bare at der investeres til sommer, og at vi ikke skal igennem endnu en gang spin og bortforklaring. Det er tiden at få MF videre , spillere der ikke har lyst til at være i OB skal sælges, så langt så enig.
Jeg er med på der er nogle realiteter - vil spillerne til en 1 divisionsklub?, Fenger vil videre osv. men hold op hvor jeg syntes man spiller højt spil - selv med 15 points forspring...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg tror ganske enkelt, at Tb og JN vurderer at MF sagtens kan erstattes af vores unge folk , der resterer 14 kampe, vi har et stort forspring , så den foretrukne opstilling er Lk og DD i front suppleret med EH og MJ ved skader, evt kan WM jo også skubbes frem i nødstilfælde. Vi sparer penge og får givet spilletid til de unge. Strategien er god nok hvis kvaliteten holder og vi får en godkendt start , ellers kan det godt blive nervøst og usikkert. Jeg håber og forventer så bare at der investeres til sommer, og at vi ikke skal igennem endnu en gang spin og bortforklaring. Det er tiden at få MF videre , spillere der ikke har lyst til at være i OB skal sælges, så langt så enig.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Præcis. Man skulle næsten tro at BIF har set hvad der skete i Ådalen. De følte sig nødsaget til at sælge 1,5 år før tid fordi det stod klart at der ikke kunne forlænges og at man så bare ville lade kontrakten løbe ud. Mange af de unge trives jo i deres klubber så for dem er det win/win når en agent har plantet en drøm i hovedet på dem
Leave a comment:
-
Ja, han står som kontraktløs. Kunne være et fint sign. Særligt når Luca nok sælges til sommer.
Leave a comment:
Leave a comment: