Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det er vel 1:1 med Slotsager i forhold til position og køb/salg .. ikke potentialet ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
Bürgy ifgl. Leif Rasmussen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mener du det er flotte salg? Du er meget beskeden.
Jeg er fuldstændig ligeglad med de penge da de ikke bliver brugt til at forstærke holdet eller faciliteter.
De ryger lige i far Niels lomme.
Møg ærgerligt det er endt der med Slotsager, men det er jo hvad det er.
Det andet - en akademi spiller der selv vil videre - så er 5 mill vel heller ikke dårligt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVinduet i Italien lukker kl. 20, så den når sikkert offentliggørelse i aften, hvis det sker.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vinduet i Italien lukker kl. 20, så den når sikkert offentliggørelse i aften, hvis det sker.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægDer bliver lige nu teaset for ny spiller på X.
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Jeg tror at Slotsager har ambitioner som en klub som OB ikke længere kan hjælpe ham tættere på at indfri. Jeg tror at han gør det rigtige med et skifte til Italien, hvor flere danske spillere har fået deres gennembrud de sidste par sæsonen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er fuldstændig ligeglad med de penge da de ikke bliver brugt til at forstærke holdet eller faciliteter.
Det kan være at pengene er flyttet til det øvrige OS&E eller til akademiet / OdenseQ hvis ikke det bruges i 1. holdet.
Det kan endda være at penge bruges på at afvikle noget af den gæld OS&E har til NT der har lånt koncernen penge ud over de indskud der er gjort - men på intet tidspunkt er der betalt udbytte, hvilken er den eneste måde NT kan stikke pengene i egen lomme med mindre der begås underslæb ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: