Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men er transfermark retvisende? Troede egentligt at det var “best guest” da de jo har på alle men langt fra alle er offentliggjorte.
    Det er det nok ikke. Vi må om der dukker noget op i et evt skifte

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeps. Kan sagtens huske det. Siger bare hvad der står på transfermarket. Måske noget af det var klausuler. Who knows
    Men er transfermark retvisende? Troede egentligt at det var “best guest” da de jo har på alle men langt fra alle er offentliggjorte.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Jeps. Kan sagtens huske det. Siger bare hvad der står på transfermarket. Måske noget af det var klausuler. Who knows

Leave a comment:

• DD84
    replied

Jo. Skrev også lidt :) Transfermarket skriver dog at vi kun fik 1 mill euro
    En million her og en million der tæller også

Kan da også være at hans værdi er devalueret så meget at vi ikke tjener noget

Mere spændende med Breum. Måske vi kan score den helt store kasse på ham. Har hørt vi har en stor klausul på ham. Så lad os sige 20%. Hvis han fortsætter sådan her bliver han solgt for et kæmpe beløb til sommer

https://campo.dk/2025/02/08/jakob-br...eresdivisonen/
    bt skrev 15 mio

https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...Zwey9NEw%3D%3D

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

gav de ikke 15 mio for ham?

så skal de vel sælge ham for mere end 15 mio før vi får
    noget ud af det :(
    Jo. Skrev også lidt :) Transfermarket skriver dog at vi kun fik 1 mill euro
    En million her og en million der tæller også

Kan da også være at hans værdi er devalueret så meget at vi ikke tjener noget

Mere spændende med Breum. Måske vi kan score den helt store kasse på ham. Har hørt vi har en stor klausul på ham. Så lad os sige 20%. Hvis han fortsætter sådan her bliver han solgt for et kæmpe beløb til sommer

https://campo.dk/2025/02/08/jakob-br...eresdivisonen/
    Last edited by fmprOB; 08-02-2025, 22:36.

Leave a comment:

• DD84
    replied

Så kom der lidt gavn ud af ham
    gav de ikke 15 mio for ham?

så skal de vel sælge ham for mere end 15 mio før vi får
    noget ud af det :(

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Dejligt med lidt mønt i kassen
    Så kom der lidt gavn ud af ham

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Sabbi ikke med i truppen for Le Havre idag. Måske et skifte til USA er lige oppe over.
    Vi har helt sikkert 10-15% af et kommende salg så forhåbentlig der kan komme lidt i kassen
    Dejligt med lidt mønt i kassen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Sabbi ikke med i truppen for Le Havre idag. Måske et skifte til USA er lige oppe over.
    Vi har helt sikkert 10-15% af et kommende salg så forhåbentlig der kan komme lidt i kassen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg
    Overhørt til en ungdomskamp, hvor nogen snakkede i telefon: “Fenger er på vej hjem”
    Kan jo være for at pakke sine ting ned. Ellers skal han jo på flyveren til Spanien

Leave a comment:

• SkuffeDK
    replied
    Overhørt til en ungdomskamp, hvor nogen snakkede i telefon: “Fenger er på vej hjem”

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg tror ganske enkelt, at Tb og JN vurderer at MF sagtens kan erstattes af vores unge folk , der resterer 14 kampe, vi har et stort forspring , så den foretrukne opstilling er Lk og DD i front suppleret med EH og MJ ved skader, evt kan WM jo også skubbes frem i nødstilfælde. Vi sparer penge og får givet spilletid til de unge. Strategien er god nok hvis kvaliteten holder og vi får en godkendt start , ellers kan det godt blive nervøst og usikkert. Jeg håber og forventer så bare at der investeres til sommer, og at vi ikke skal igennem endnu en gang spin og bortforklaring. Det er tiden at få MF videre , spillere der ikke har lyst til at være i OB skal sælges, så langt så enig.
    vi er bare tilbage ved at det er et kæmpe sats man laver. På den helt korte bane - ifht oprykning, men også på den lidt længere - især når man tænker på interessen for både Luca og DD - pludselig skal man ikke hen og finde en klasse angriber - du skal min. hente to, i en kort opstartsperiode. Og slår Hansborg ikke til...Markus Jensen er ikke ligefrem angriber og mangler endnu sit rigtige gennembrud, så er 2 måske endda lavt sat.

Jeg er med på der er nogle realiteter - vil spillerne til en 1 divisionsklub?, Fenger vil videre osv. men hold op hvor jeg syntes man spiller højt spil - selv med 15 points forspring...

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg tror ganske enkelt, at Tb og JN vurderer at MF sagtens kan erstattes af vores unge folk , der resterer 14 kampe, vi har et stort forspring , så den foretrukne opstilling er Lk og DD i front suppleret med EH og MJ ved skader, evt kan WM jo også skubbes frem i nødstilfælde. Vi sparer penge og får givet spilletid til de unge. Strategien er god nok hvis kvaliteten holder og vi får en godkendt start , ellers kan det godt blive nervøst og usikkert. Jeg håber og forventer så bare at der investeres til sommer, og at vi ikke skal igennem endnu en gang spin og bortforklaring. Det er tiden at få MF videre , spillere der ikke har lyst til at være i OB skal sælges, så langt så enig.
    Når jeg kigger på vores trup og kigger på bredden, så turde jeg ikke lade Fenger gå, men det er forhåbentlig bare mig der lider for meget af panikangst.

Leave a comment:

• Magge
    replied

Præcis. Man skulle næsten tro at BIF har set hvad der skete i Ådalen. De følte sig nødsaget til at sælge 1,5 år før tid fordi det stod klart at der ikke kunne forlænges og at man så bare ville lade kontrakten løbe ud. Mange af de unge trives jo i deres klubber så for dem er det win/win når en agent har plantet en drøm i hovedet på dem
    Det kan vel også tænkes at I Slotsagers tilfælde, var det ambitionen om andet end at spille om 8-10 pladser der plantede en drøm i hovedet på ham?

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Ja, han står som kontraktløs. Kunne være et fint sign. Særligt når Luca nok sælges til sommer.

Leave a comment:

Working...
X