Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Inden folk begynder at foreslå vi henter spillere fra Aab, så vil jeg lige sige stop.
    Nej bare nej. Der er ingen kvalitet på det hold.
    Enig, har selvfølgelig ik set alke deres kampe, men dem jeg har set har ikke givet håb om transfers.
    Last edited by Magge; i går, 16:04.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Inden folk begynder at foreslå vi henter spillere fra Aab, så vil jeg lige sige stop.
      Bortset fra, måske, én vi selv har haft. Og jeg tænker ikke på Helenius

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Håber Kim Engstrøm får Middelfart op i nordicbet ligaen. Godt nok mange år siden fyn har haft hold deroppe
        I hvert fald 1:1 i dag så de holder sig foran Fremad Amager ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg bytter gerne Don Deedson for Mathias Jørgensen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Helt og 100% enig

Comment

Nååå, DonD spiller ofte for selvisk men ud over de hurtige kommer kan Mathias Jørgensen ikke tilbyde meget hvad overgår DonD. Tvivler meget at det bytte ville være en opgradering.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Efter Aabs fatale skæbne skulle vi seriøst overveje, om OB ikke primært skulle spille ud af en virkelig solidt og godt forsvar og satse på kontrafodbold i næste sæson. Jeg tvivler stærkt på vores presskompetencer, og vi ultrasårbare hvis vores første press ikke sidder i skabet. Det bliver rent guf at spille mod OB for alle andre Superligamandskaber. Frygter virkelig at vi gå meget naivt ind i de kommende kampe i næste sæson og vi skal under alle omstændigheder ikke ned igen efter en forfærdelig sæson som "Prügelknabe".

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Efter Aabs fatale skæbne skulle vi seriøst overveje, om OB ikke primært skulle spille ud af en virkelig solidt og godt forsvar og satse på kontrafodbold i næste sæson. Jeg tvivler stærkt på vores presskompetencer, og vi ultrasårbare hvis vores første press ikke sidder i skabet. Det bliver rent guf at spille mod OB for alle andre Superligamandskaber. Frygter virkelig at vi gå meget naivt ind i de kommende kampe i næste sæson og vi skal under alle omstændigheder ikke ned igen efter en forfærdelig sæson som "Prügelknabe".
                  vi skal nok indstille os på en forholdsvis hård sæson….jeg tænker meget afhænger af vores kommende signinger og om vi får en ny træner ind (det sidste er i min bog klart første prioritet)
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                  2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

vi skal nok indstille os på en forholdsvis hård sæson….jeg tænker meget afhænger af vores kommende signinger og om vi får en ny træner ind (det sidste er i min bog klart første prioritet)
                    man kan da håbe at AABs nedrykning efter lige at være vendt tilbage kan fungere som et wake up call så de tager superligaen seriøst. Truppen er pt ikke bare tre signinger og en ny træner fra at kunne klare sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

man kan da håbe at AABs nedrykning efter lige at være vendt tilbage kan fungere som et wake up call så de tager superligaen seriøst. Truppen er pt ikke bare tre signinger og en ny træner fra at kunne klare sig.
                      Hvad mangler der?

Sidder og læser SK tråden og sæsontråden igennem fra start …
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nååå, DonD spiller ofte for selvisk men ud over de hurtige kommer kan Mathias Jørgensen ikke tilbyde meget hvad overgår DonD. Tvivler meget at det bytte ville være en opgradering.
                          Noget helt så banalt som statistik for 24/25-sæsonen siger, at Mathias Jørgensen har scoret 10 mål og lavet 4 assists i Superligaen for et bundhold, mens Don Deedson har scoret 7 mål og lavet 8 assists i Nordic Bet Ligaen for et tophold.

Hvis jeg så skulle komme på andre faktorer, der ville tale for et skifte, kunne jeg nævne, at Mathias Jørgensen både er tidligere OB’er, dansk og nuværende anfører i AaB. Jeg er ikke specielt “dansk er bedre end andet”-orienteret, men det kan betyde noget for kulturen og sammenhængen på et hold.

Jeg synes Mathias Jørgensen ville være en stærk signing, også ift. signalværdien i at hente en konkurrents anfører.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Ah, tre gode tilgange ville gøre meget ved holdet.

Myhra/Hansen er SL-kvalitet

I forsvaret har vi Adam, Owusu, Bürgy og Gomez, der har spillet superliga før, og burde være på omgangshøjde med holdene fra 7-10 i ligaen. McCoy er første reserve på begge backs, Paulsen og Julius centralt.

På midten skal vi have én 6’er og én 8’er, men har ellers Ejdum og Bonde, jeg vurderer er gode nok til overlevelse, suppleret med Trybull, Juul-Sandberg og Wiliam Martin. Det giver 7 spillere til tre pladser

På toppen har vi Jay-Roy Grot, Kjerrumgaard og Deedson jeg tænker har niveauet, der skal hentes en spiller mere til forreste kæde, gerne en med lidt fart. Derudover håber jeg vi slæber Jenner med videre og lejer Hansborg ud.

Erstatter man herefter ethvert salg, så vurderer jeg, at vi burde kunne blive i Superligaen.

Comment

Noget helt så banalt som statistik for 24/25-sæsonen siger, at Mathias Jørgensen har scoret 10 mål og lavet 4 assists i Superligaen for et bundhold, mens Don Deedson har scoret 7 mål og lavet 8 assists i Nordic Bet Ligaen for et tophold.

Hvis jeg så skulle komme på andre faktorer, der ville tale for et skifte, kunne jeg nævne, at Mathias Jørgensen både er tidligere OB’er, dansk og nuværende anfører i AaB. Jeg er ikke specielt “dansk er bedre end andet”-orienteret, men det kan betyde noget for kulturen og sammenhængen på et hold.

Jeg synes Mathias Jørgensen ville være en stærk signing, også ift. signalværdien i at hente en konkurrents anfører.
                              jeg håber da godt nok de finder ud af hvad de vil først - og om en given spiller så passer ind. Jørgsen lever vel ret meget på sin fart - så medmindre vi vil til at spille mere kontra fodbold - så er han måske ikke det bedste match.

Syntes vi har set rigeligt i denne sæson hvor man prøver at passe en spiller ind på en position der ikke lige matcher deres kompetencer.

Comment

Ah, tre gode tilgange ville gøre meget ved holdet.

Myhra/Hansen er SL-kvalitet

I forsvaret har vi Adam, Owusu, Bürgy og Gomez, der har spillet superliga før, og burde være på omgangshøjde med holdene fra 7-10 i ligaen. McCoy er første reserve på begge backs, Paulsen og Julius centralt.

På midten skal vi have én 6’er og én 8’er, men har ellers Ejdum og Bonde, jeg vurderer er gode nok til overlevelse, suppleret med Trybull, Juul-Sandberg og Wiliam Martin. Det giver 7 spillere til tre pladser

På toppen har vi Jay-Roy Grot, Kjerrumgaard og Deedson jeg tænker har niveauet, der skal hentes en spiller mere til forreste kæde, gerne en med lidt fart. Derudover håber jeg vi slæber Jenner med videre og lejer Hansborg ud.

Erstatter man herefter ethvert salg, så vurderer jeg, at vi burde kunne blive i Superligaen.
                                det kommer naturligvis an på hvilke tre tilgange det er. Og så er Bonde altså ikke klar endnu - selv hvis han stod klar i topform til start september, så er det ca 1/3 af sæsonen der er spillet. Og vi ved ikke hvornåpr han er tilbage - hvor længe han skal bruge på at spille sig i form, og hvilken forfatning han vender tilbage i - kan han genfinde tidligere tiders niveau.

og hverken Sandberg eller Martin har ligefrem brændt banen af endnu - så de syv mand du tæller til midtbanen bliver hurtigt reduceret markant.

Men for mig er det vigtigste at der bliver skiftet på trænerposten - fortsætter man med Krogh så tror jeg der skal markant mere hjælp til i form af en endnu stærkere trup.

Comment

Working...
                                X