Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Er det ikke bare en gentagelse af det han tidligere har sagt

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Gentager du nogen gange dig selv herinde? ... det tror jeg nok du gør
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jo...... og derfor kender vi også holdningerne til det!!! Videre.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jo...... og derfor kender vi også holdningerne til det!!! Videre.

Comment

Gentager du nogen gange dig selv herinde? ... det tror jeg nok du gør
            Ja, andet ville da være mærkeligt... jeg har hele tiden ment, at SK ikke var den rette, mens mange herinde var uenige med mig (fik diverse svinere)... og lige pludselig i dag har de fuldstændig har skiftet mening

Mener bare at artiklen var en ikke-nyhed
            Last edited by Online; 13-04-2025, 12:00.

Comment

Kunne godt tænke mig at han uddybede hvilke tegn det er han ser på at kulturen i og omkring klubben er blevet bedre for det nævner artiklen ikke noget om ..

og hvis ikke OB og fodbold handler om at rykke op og blive de bedste, så må man sq dybere i hvad direktøren mener hvad der er vigtigt så vi andre kan forstå det ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kunne godt tænke mig at han uddybede hvilke tegn det er han ser på at kulturen i og omkring klubben er blevet bedre for det nævner artiklen ikke noget om ..

og hvis ikke OB og fodbold handler om at rykke op og blive de bedste, så må man sq dybere i hvad direktøren mener hvad der er vigtigt så vi andre kan forstå det ..
                Mon ikke han mener, at vejen er kortere fra akademi til 1. Division end SL (neeej, jeg giver snart op)... eller bare de sædvanlige flosker uden handling, som mange elsker herinde ? !

Tvivler på, at hvis/når vi rykker op etablerer os med "talenter" i den kommende sæson...

Comment

Ja, andet ville da være mærkeligt... jeg har hele tiden ment, at SK ikke var den rette, mens mange herinde var uenige med mig (fik diverse svinere)... og lige pludselig i dag har de fuldstændig har skiftet mening

Mener bare at artiklen var en ikke-nyhed
                  Som en der heller aldrig har ment SK var den rette (bortset som midlertidig efter Alm) har jeg aldrig været bare i nærheden af at få svinere fordi jeg har den holdning til SK. Du har heller ikke fået svinere fordi du har den holdning til SK. De "svinere" du har fået herinde, det kommer sig af den måde du ofte præsenterer din holdning på, og den tilgang du ofte har til dem af modsatte mening.

Et enkelt af mange eksempler kunne f.eks være fra det seneste indlæg du har skrevet:

de sædvanlige flosker uden handling, som mange elsker herinde ? !
                  Den slags unødigt fnidder og barnlig tilgang gider de fleste voksne mennesker ikke høre på. Det er derfor flere har frabedt sig at du henvender dig til dem, eller bare kalder dig Troll. Det har du valgt at ignorere igen og igen, og i stedet kastet dig over at det er alle os andre der er problemet, vi dræber Forum og du truer med at skride osv...

... og så må det jo være sådan.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Nogen der ved om Max Ejdum er klar igen ?

Comment

Working...
                    X