Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægFredericia vinder 2-0 i Esbjerg. Kun 5 point efter os nu. De mener det alvorligt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
De har vundet lige så mange kampe som OB .. det er de uafgjorte kampe der er til forskel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHorsens er godt nok gevaldigt på skideren nu.
Apropos trænersnak. David Nielsen effekten er totalt udeblevet.
Comment
-
Fredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen .."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen ..
Håber vi trods alt ender med at vinde 1 division.
Men for nu; Vi er tilbage i superligaen!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSjældent har jeg set så dårlig en superligakamp som aab-Vejle. De 2 hold er mine favoritter til at rykke ned nu.
Det fodbold aab viste får jo Dundee United til at ligne Barcelona.
Wickmann er en nordicbet liga træner.
Jeg håber Vejle rykker ned og for min skyld må de gerne tage AaB med.
Så kan de bytte plads med Fredericia og OB om et år, medmindre der kommer langt mere kvalitet ind i OB i både truppen og trænerteamet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHorsens er godt nok gevaldigt på skideren nu.
Apropos trænersnak. David Nielsen effekten er totalt udeblevet.
såfremt de misser oprykning, hvilket meget tyder på. De har kastet svimlende beløb ind i satsningen.....
dem får de ikke igen i Nordic-bet ligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Ja, den gode David er godt nok faldet af på den. Jeg tror Horsens risikerer konkurs
såfremt de misser oprykning, hvilket meget tyder på. De har kastet svimlende beløb ind i satsningen.....
dem får de ikke igen i Nordic-bet ligaen.
Det er et svimlende beløb, og det er jo bare for året 2024. Så kan man jo synes, hvad man vil om penge i fodbold, men så er OSE ikke helt så skraldet et koncept i mit hoved.
Om AC Horsens går konkurs - det ved jeg ikke - men de risikerer i hvert fald en brat opvågnen, hvis de amerikanske ejere bliver trætte af, at smide penge i projektet (a la Thorborg i 2011). Så kommer der en laaaaaang fase, hvor ACH skal lære at tjene deres egne penge, bygge op fra bunden og være bæredygtige. De er i hvert fald tættere på - i min optik - at lave en Jammerbugten end en Wrexham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hver dag Martin Retov og truppen mødte ind på arbejde ca. (226 arbejdsdage på et år), har de amerikanske ejere kunne gå over og smide 360.000 kroner i fyret for at holde hverdagen kørende i 2024. Selv hvis du havde 30 spillere i truppen, der alle tjente det beløb om måneden, blev det stadig kun 10,8 millioner kroner om året. Man har simpelthen kastet penge i grams.
Det er et svimlende beløb, og det er jo bare for året 2024. Så kan man jo synes, hvad man vil om penge i fodbold, men så er OSE ikke helt så skraldet et koncept i mit hoved.
Om AC Horsens går konkurs - det ved jeg ikke - men de risikerer i hvert fald en brat opvågnen, hvis de amerikanske ejere bliver trætte af, at smide penge i projektet (a la Thorborg i 2011). Så kommer der en laaaaaang fase, hvor ACH skal lære at tjene deres egne penge, bygge op fra bunden og være bæredygtige. De er i hvert fald tættere på - i min optik - at lave en Jammerbugten end en Wrexham.
Hvad jeg hører her i Horsens, så VIL de klubben og ser investeringerne for nødvendige, hvis man vil kører en bæredygtig klub langsigtet.
Comment
Comment