Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nej en nedrykning er aldrig godt. Det er der ingen tvivl om og det var heller ikke pointen.
    Det var nu hellernikke møntet på dit indlæg men der var en del der talte for det for et år siden og længere tilbage ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Fredericia vinder 2-0 i Esbjerg. Kun 5 point efter os nu. De mener det alvorligt.

Comment

Fredericia vinder 2-0 i Esbjerg. Kun 5 point efter os nu. De mener det alvorligt.
        De har vundet lige så mange kampe som OB .. det er de uafgjorte kampe der er til forskel.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Horsens er godt nok gevaldigt på skideren nu.
          Apropos trænersnak. David Nielsen effekten er totalt udeblevet.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De har vundet lige så mange kampe som OB .. det er de uafgjorte kampe der er til forskel.
            endnu en grund til at være bare en smule bekymret. Jeg vil regne Fredericia for at være stensikker nedrykker igen, skulle de komme med op, og så er vi ikke markant bedre end dem på nuværende tidspunkt...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              jeg fik sgu smånervøse trækninger lige da han kom til - OB spillede dårligt og fik ikke resultater, kunne lige se de skulle lave noget a la det han gjorde med Lyngby sidste år. Men ja siden da har tingene da ændret sig en del. Vi skal lige have den helt over stregen - og så må Horsens og David nok tage en sæson mere i 1 division...

Comment

Fredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen ..

Comment

Fredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen ..
                  Så bliver det vel en finale om Nordicbet-mesterskab i Odense om en uge mod Fredericia.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Skid hul i hvad Fredericia kan eller ikke kan, eller hvordan Superligaen ser ud sidst I August.
                    I dag er det sol, weekend og Superliga
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

ja den så jeg også - siger jo noget om hvilken retning vi har bevæget os siden slut efteråret. Kønt er det ikke, og har ikke været.

Håber vi trods alt ender med at vinde 1 division.

Men for nu; Vi er tilbage i superligaen!!

Comment

Sjældent har jeg set så dårlig en superligakamp som aab-Vejle. De 2 hold er mine favoritter til at rykke ned nu.

Det fodbold aab viste får jo Dundee United til at ligne Barcelona.
                        Wickmann er en nordicbet liga træner.

Comment

Sjældent har jeg set så dårlig en superligakamp som aab-Vejle. De 2 hold er mine favoritter til at rykke ned nu.

Det fodbold aab viste får jo Dundee United til at ligne Barcelona.
                          Wickmann er en nordicbet liga træner.
                          Når jeg ser AaB for tiden får jeg nogle virkelig ubehagelige flashbacks til vores situation for et år siden.
                          Jeg håber Vejle rykker ned og for min skyld må de gerne tage AaB med.
                          Så kan de bytte plads med Fredericia og OB om et år, medmindre der kommer langt mere kvalitet ind i OB i både truppen og trænerteamet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ja, den gode David er godt nok faldet af på den. Jeg tror Horsens risikerer konkurs
                            såfremt de misser oprykning, hvilket meget tyder på. De har kastet svimlende beløb ind i satsningen.....
                            dem får de ikke igen i Nordic-bet ligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Ja, den gode David er godt nok faldet af på den. Jeg tror Horsens risikerer konkurs
                              såfremt de misser oprykning, hvilket meget tyder på. De har kastet svimlende beløb ind i satsningen.....
                              dem får de ikke igen i Nordic-bet ligaen.
                              Hver dag Martin Retov og truppen mødte ind på arbejde ca. (226 arbejdsdage på et år), har de amerikanske ejere kunne gå over og smide 360.000 kroner i fyret for at holde hverdagen kørende i 2024. Selv hvis du havde 30 spillere i truppen, der alle tjente det beløb om måneden, blev det stadig kun 10,8 millioner kroner om året. Man har simpelthen kastet penge i grams.

Det er et svimlende beløb, og det er jo bare for året 2024. Så kan man jo synes, hvad man vil om penge i fodbold, men så er OSE ikke helt så skraldet et koncept i mit hoved.

Om AC Horsens går konkurs - det ved jeg ikke - men de risikerer i hvert fald en brat opvågnen, hvis de amerikanske ejere bliver trætte af, at smide penge i projektet (a la Thorborg i 2011). Så kommer der en laaaaaang fase, hvor ACH skal lære at tjene deres egne penge, bygge op fra bunden og være bæredygtige. De er i hvert fald tættere på - i min optik - at lave en Jammerbugten end en Wrexham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Hver dag Martin Retov og truppen mødte ind på arbejde ca. (226 arbejdsdage på et år), har de amerikanske ejere kunne gå over og smide 360.000 kroner i fyret for at holde hverdagen kørende i 2024. Selv hvis du havde 30 spillere i truppen, der alle tjente det beløb om måneden, blev det stadig kun 10,8 millioner kroner om året. Man har simpelthen kastet penge i grams.

Det er et svimlende beløb, og det er jo bare for året 2024. Så kan man jo synes, hvad man vil om penge i fodbold, men så er OSE ikke helt så skraldet et koncept i mit hoved.

Om AC Horsens går konkurs - det ved jeg ikke - men de risikerer i hvert fald en brat opvågnen, hvis de amerikanske ejere bliver trætte af, at smide penge i projektet (a la Thorborg i 2011). Så kommer der en laaaaaang fase, hvor ACH skal lære at tjene deres egne penge, bygge op fra bunden og være bæredygtige. De er i hvert fald tættere på - i min optik - at lave en Jammerbugten end en Wrexham.
                                https://hsfo.dk/achorsens/gigantisk-...llioner-kroner

Hvad jeg hører her i Horsens, så VIL de klubben og ser investeringerne for nødvendige, hvis man vil kører en bæredygtig klub langsigtet.

Comment

Working...
                                X