Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Bygger/håber på at TB også kan se at det ikke kun mangler på resultatfrinten men også på spillet. Han skal vel se at Søren lykkes rigtig med at udvikle spiller og at der mangler kvalitet op holdet , især på midtbanen.
    men skulle man ikke have spottet det tidligere? Det er for sent nu - medmindre man bringer flere kontraktløse spillere ind - og det kan jeg ikke se for mig. De næste par måneder har TB for mig at se kun et par valgmuligheder; tro og håbe på at Krogh lykkedes med at vende det rundt - alternativt smide Krogh på porten, men det vil godt nok være desperations-mode vi er i så.

Ud over det er der ikke så meget at gøre - jo han skal forberede sig til hvad der skal ske efter sæsonen. Truppen skal have en ordenlig overhaling, og så syntes jeg bare at mere og mere peger på at der skal ny træner til.

Comment

Tror engang jeg introducerede vendingen Ådalens Bermudatrekant herinde. På en eller anden måde forsvinder al den kvalitet en spiller måtte have stille og roligt, når de har været i Ådalen i en periode. Det er nu sket i 14 år i træk.
      Uha det var ringe i dag.
      Adamsen: 16 dårlige aktioner. 1 god.
      Michelson: 14 dårlige aktioner. 1 god.
      Ejdum: 12 dårlige aktioner. 0 gode
      Ivan: 9 dårlige aktioner. 1 god
      Jeg kunne blive ved.
      Det var klart vores dårligste kamp i denne sæson.
      De virkede underligt uengagerede. Fordi SK ikke var på bænken? (undskyld)

Comment

Formen de sidste 5 kampe rækker til en imponerende 8.plads.
        Ved ikke hvordan Troels Bech ser på det, men folk på langsiden var alt andet end tilfredse.
        Hvor længe kan man leve med absolut ingen udvikling i spillet?
        Hvis man bærer den dårlige form med ind i slutspillet må det få konsekvenser.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Formen de sidste 5 kampe rækker til en imponerende 8.plads.
          Ved ikke hvordan Troels Bech ser på det, men folk på langsiden var alt andet end tilfredse.
          Hvor længe kan man leve med absolut ingen udvikling i spillet?
          Hvis man bærer den dårlige form med ind i slutspillet må det få konsekvenser.
          På den anden side er det fint at det bliver tydeligt, at der er meget helt galt.

Comment

Fuck vi er ringe for tiden. Intet hænger sammen. Midtbanen er ikke eksisterende og de fleste er total uvenner med bolden. Vi har ingen udvikling i spillet. Nærmere afvikling.
            Adam Sørensen var virkelig dårlig. Ejdum med sin måske dårligste kamp. Ivan og Julius kan stort set ikke ligge en aflevering på over 3 meter.

Men vi rykker 100% stadig op

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vil da sige jeg begynder at blive ret bekymret over at skulle møde Horsens med David Nielsen 2 gange.
              Er stadig fortrøstningsfuld men der er ingen spillemæssig fremskridt. Tværtimod.
              Jeg så Horsens kampen, og de var nu stadig ret dårlige. Hobro var bedst meget af kampen. Jeg synes ikke de er særlig farlige endnu. Mere os selv vi skal være bekymrede for

Comment

Vi var ikke meget værd på midtbanen i dag. Ved ikke om det er Owusu på sin uvante plads, eller om de andre bare også er gået ned i 1 divisions tempo. Det mest bekymrende er, at de slog meget ud med armene overfor hinanden idag. Som om der var problemer med at kæmpe for hinanden og være et hold. Måske er de presset over manglende sejre, men de virkede frustrerende

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                  Vi var ikke meget værd på midtbanen i dag. Ved ikke om det er Owusu på sin uvante plads, eller om de andre bare også er gået ned i 1 divisions tempo. Det mest bekymrende er, at de slog meget ud med armene overfor hinanden idag. Som om der var problemer med at kæmpe for hinanden og være et hold. Måske er de presset over manglende sejre, men de virkede frustrerende
                  Owusu som højre back og Manneh på midtbanen med Ejdum og Trybull ville alene have været et stort løft frem for Owusu som 8er og NM på HB som nu.
                  Det sagt synes jeg stadig SK er en væsentlig faktor. Han er ikke manden for os og jo hurtigere man får foretaget den uundgåelige ændring, jo bedre forudsætninger vil en kommende træner få. Riv plasteret af Troels.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fuck vi er ringe for tiden. Intet hænger sammen. Midtbanen er ikke eksisterende og de fleste er total uvenner med bolden. Vi har ingen udvikling i spillet. Nærmere afvikling.
                    Adam Sørensen var virkelig dårlig. Ejdum med sin måske dårligste kamp. Ivan og Julius kan stort set ikke ligge en aflevering på over 3 meter.

Men vi rykker 100% stadig op
                    ja han er desværre ikke kommet godt tilbage fra juleferie, det er han så ikke ene om - men det er nok bare mere markant med ham - fordi han leverede på så flot niveau sidst i efteråret

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja han er desværre ikke kommet godt tilbage fra juleferie, det er han så ikke ene om - men det er nok bare mere markant med ham - fordi han leverede på så flot niveau sidst i efteråret
                      Han skal have nogle bedre lege kammerater. Den midtbane er simpelthen en katastrofe. Og når Grubbe så kommer ind bliver det næsten endnu værre

Comment

Han skal have nogle bedre lege kammerater. Den midtbane er simpelthen en katastrofe. Og når Grubbe så kommer ind bliver det næsten endnu værre
                        Enig

Comment

enig. Kan jo desværre ikke sige jeg er overrasket - to faste startere ffra efteråret, meget erfaring - væk...

Er Juul Sandberg egenlig skadet? Nu har han ikke været i truppen to gange i træk

Comment

Absolut enig. Vi kan her se Bondes betydning. Han var den balancespiller som holdt alt tilsammen så Ejdum kunne lyse. Nu ligger den rolle ved Ejdum og det er en stor mundfuld for sådan en ung spiller, især i en trup som er udfordret
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig. Kan jo desværre ikke sige jeg er overrasket - to faste startere ffra efteråret, meget erfaring - væk...

Er Juul Sandberg egenlig skadet? Nu har han ikke været i truppen to gange i træk
                              Se under kamptråd. Ja, han er skadet. Ikke oplyst hvad der er i vejen.

Comment

Såfremt OB har ambitioner, så skal der en ny cheftræner ind omgående. SK er ikke den rigtige, men mon ikke det snart sker, jeg tænker Troels Bech har øjne og ører, holdet spiller langt under par, hvis man nu skal bruge direktørgangens sprog.

Comment

Working...
                                X